Bimmer92 Opublikowano 26 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Mam takie pytanie w którym miejscu znajduje się cięgno turbiny? w sensie plastiki z pod szybia itp trzeba zdemontować? chodzi o to,że chce smarem miedzianym popsikać cięgło i tutaj pytanie. czy można zrobić to w ten sposób(bo na wyłączonym silniku pewnie cięgło będzie nie wysunięte)odpalić,dać gazu jak się cięgno zamknie/wysunie to popsikać można tak zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 26 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Nie musisz demontować podszybia, dojście do turbiny jest z dołu, ewentualnie z góry, ale trzeba by filtr powietrza wywalić, więc chyba z dołu lepiej. Ale tak szczerze Ci powiem. Jeżeli masz jakieś obawy lub coś wg Ciebie nie chodzi jak należy to napisz, a my postaramy się pomóc, bo po Twoich zapytaniach wnioskuję że coś nie tak. Napisz co boli furaka, najlepiej poszukaj kogoś z Twojej okolicy kto ogarnia kompa, podepnij, sprawdź ewentualne błedy i wtedy działaj a nie na oślep lecisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 26 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 sprawa ma się tak byłem pod kompem wszystko jest jak najbardziej okej przepływomierz,wtryski itp wzorowo wszystko tylko na kompie jak sprawdza się turbo nie wiem jak to wytłumaczyć bo mechanik to robił to przy bucie wartości powinny się pokrywac np 1500 z 1500w drugiej tabeli a tu w jednej 1500 a w drugiej 1200 i za chwile jest 1500,mechanik powiedział turbo ospałe jest..popsikał chyba wd40 na cięgno ale czytam i mówią,że tylko smar miedziany i jutro mam zamiar kupić tylko pytam: jak znależć to cięgno od turbiny? i jak psikać? na jakiej zasadzie? uruchomić silnik,jedna osoba gazu lekko daje,cięgno się wysuwa czy tam zasówa i wtedy psikać na takiej zasadzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelDSW Opublikowano 26 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Dlugosc sztangi chcesz ustawiac na "oko" ?? powinienes miec kompa...bawilem sie bez kompa 2 tygodnie...albo turbo wstawalo za pozno albo przeladowywalo..przy jakich obrotach turbo wstaje? Jesli nie masz kompa i nie robiles tego nigdy to znajdz lepiej kogos kto ogarnia turbiny i potrafi wyregulowac bo samemu to nie robota. Najpierw popuszczasz srube kontrujaca na klucz oczkowy 10(od siebie w prawo) - nakretka zolta Pokrętło jest zaznaczone czerwona kreska, krecisz w lewo albo w prawo w zaleznosci co Ci sie dzieje z turbina... Jak ustawisz to kontrujesz ... to tak w skrocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 26 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 nie o to mi chodzi.Nie zamierzam nic odkręcać przy sztandze itp.Chce tylko to cięgło co się wysówa popsikać smarem miedzianym o to chodzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qolar Opublikowano 27 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 nie słyszałem zeby ktos to smarował w ten sposób .... lepiej sprawdź i wyczyść zaworek sterujący numer 1 na rysunku [ATTACH=CONFIG]27656[/ATTACH] jak to zrobic jest pełno opisów w internecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek200411 Opublikowano 31 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 Zaworek to podstawa ! Mechanik sprawdzał turbo pod obciążeniem w czasie jazdy? Jeśli nie to szybko go zmień, na biegu jałowym turbo nie uzyska żądanych wartości. Możesz podłączyć pod turbo bezpośrednio podciśneinie na odpalonym silniku i sprawdzić czy geometria chodzi w pełnym zakresie. Wystarczy zdemontować osłony silnika z dolotem przy filtrze i wszystko widać. Test geometri turbo można uruchomić równeiż disem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.