Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Mam takie pytanie w którym miejscu znajduje się cięgno turbiny? w sensie plastiki z pod szybia itp trzeba zdemontować? chodzi o to,że chce smarem miedzianym popsikać cięgło i tutaj pytanie. czy można zrobić to w ten sposób(bo na wyłączonym silniku pewnie cięgło będzie nie wysunięte)odpalić,dać gazu jak się cięgno zamknie/wysunie to popsikać można tak zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie musisz demontować podszybia, dojście do turbiny jest z dołu, ewentualnie z góry, ale trzeba by filtr powietrza wywalić, więc chyba z dołu lepiej.

Ale tak szczerze Ci powiem. Jeżeli masz jakieś obawy lub coś wg Ciebie nie chodzi jak należy to napisz, a my postaramy się pomóc, bo po Twoich zapytaniach wnioskuję że coś nie tak. Napisz co boli furaka, najlepiej poszukaj kogoś z Twojej okolicy kto ogarnia kompa, podepnij, sprawdź ewentualne błedy i wtedy działaj a nie na oślep lecisz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawa ma się tak byłem pod kompem wszystko jest jak najbardziej okej przepływomierz,wtryski itp wzorowo wszystko tylko na kompie jak sprawdza się turbo nie wiem jak to wytłumaczyć bo mechanik to robił to przy bucie wartości powinny się pokrywac np 1500 z 1500w drugiej tabeli a tu w jednej 1500 a w drugiej 1200 i za chwile jest 1500,mechanik powiedział turbo ospałe jest..popsikał chyba wd40 na cięgno ale czytam i mówią,że tylko smar miedziany i jutro mam zamiar kupić tylko pytam:

jak znależć to cięgno od turbiny? i jak psikać? na jakiej zasadzie? uruchomić silnik,jedna osoba gazu lekko daje,cięgno się wysuwa czy tam zasówa i wtedy psikać na takiej zasadzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlugosc sztangi chcesz ustawiac na "oko" ?? powinienes miec kompa...bawilem sie bez kompa 2 tygodnie...albo turbo wstawalo za pozno albo przeladowywalo..przy jakich obrotach turbo wstaje?

Jesli nie masz kompa i nie robiles tego nigdy to znajdz lepiej kogos kto ogarnia turbiny i potrafi wyregulowac bo samemu to nie robota.

Najpierw popuszczasz srube kontrujaca na klucz oczkowy 10(od siebie w prawo) - nakretka zolta

Pokrętło jest zaznaczone czerwona kreska, krecisz w lewo albo w prawo w zaleznosci co Ci sie dzieje z turbina...

Jak ustawisz to kontrujesz ... to tak w skrocie :)

dxbm.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Zaworek to podstawa !

Mechanik sprawdzał turbo pod obciążeniem w czasie jazdy? Jeśli nie to szybko go zmień, na biegu jałowym turbo nie uzyska żądanych wartości. Możesz podłączyć pod turbo bezpośrednio podciśneinie na odpalonym silniku i sprawdzić czy geometria chodzi w pełnym zakresie. Wystarczy zdemontować osłony silnika z dolotem przy filtrze i wszystko widać.

Test geometri turbo można uruchomić równeiż disem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...