Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Potrzebuje porady na temat ASC. A mianowicie czy wyłączenie polega na przycisnieciu przycisku czy też jego dłuzsze trzymanie ? Czytałem juz tyle o tym na internecie i głowa mnie boli i nic konkretnego sie nie do wiedziałem . Jezeli wcisne raz lub dłużej go przytrzymam wyswietla mi sie jedna kontrolka tylko że po dłuzszym przytrzymaniu musze zgasic auto żeby ASC dzialało poprawnie spowrotem. Zauwazyłem lub tylko moze mi sie wydaje ze jak dłużej przytrzymam to auto lepiej leci bokiem tylko czy to prawda czy tylko moze mi sie tak wydaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz przedlifta to tylko jedna kontrolka powinna Ci się zapalić , a jak polift to raz naciskając wyłącza tak jakby połowicznie , a dłuższe przytrzymanie zapalają się 2 kontroli na pom. i jest odłączony asc i bodajże abs w całości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko dla czego jak przycisne raz przycisk ASC to zapala sie kontolka i po kolejnym naciśnieciu wyłacza sie. A jak przytrzymam go kilka sekund też sie zapala tylko żeby go wyłaczyć musze juz zgasić i od palić auto. i czy to jest jakaś różnica ? i czy to ma jakiś wpływ na jazde jeżeli wyłącze go raz a wyłacze go trzymając?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak spadnie śnieg to zrób test. Naciśnij krótko i daj w palnik i obserwuj czy mimo wszystko esp działa (z małym opóźnieniem), następnie wyłącz przytrzymując dłużej i powtórz test. Wtedy będziesz miał jasność czy to coś zmienia czy nie, bo w polifcie gdzie jest dsc zmienia :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też o tym troszkę czytałem i wydaje mi się, że w przedliftach jest tylko jeden stopień ASC - kliknięcie. Zapala się lampka i kontrola trakcji nie działa. W poliftach była dwustopniowa - kliknięcie/kliknięcie i przytrzymanie - i było to sygnalizowane dwoma lampkami na tablicy.

U mnie (przedlift) kliknięcie wywołuje wyłączenie kontroli trakcji i na dobrej nawierzchni (czyt. sypkiej :D) można mielić oponami ile się chce. Niestety niezbyt duży moment i szerokie jak na mój model kapcie nie pozwalały w lecie poszaleć na asfalcie za bardzo ;) A może to wina kierownika :bag: Możliwe, że tylko Ci się wydaje że lepiej idzie bokiem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może mi sie tylko wydawało. hm a tak na drugi temat to juz jak mowa o wylaczeniu ASC żeby polatac bokiem to jak to jest ze szperą w e46 ? czytałem ze do e46 strasznie duzo kasy kosztuje zrobienie szpery np.40% czy to prawda? jest cos takiego jak szpera quaife ale masa kasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całkowicie wyłącza 5 sekundowe trzymanie przycisku. Na desce pali się kontrolka na czerwono, natomiast pojedyncze powoduje zapalenie pomarańczowej kontrolki i można palić gumę ale tylko w linki prostej ;-)

Wysłano z Sony S za pomocą TapaTalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam DSC i teraz już chyba wiem dlaczego nie paliła mi gumy nawet na płytach ze żwirkiem tylko gasła(dziwiłem się bo polonez z OHV nawet dawał radę a tutaj 150 KM nie stanie lolol) :P

bo wyłączałem całkowicie przytrzymując DSC... a połowicznie czyli raz przyciśniećie wyłącza tylko trakcję a abs zostaje? przytrzymując zapalają się dwie kontrolki i wszystko leci off ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...