Stifler Opublikowano 25 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Witam. Potrzebuje porady na temat ASC. A mianowicie czy wyłączenie polega na przycisnieciu przycisku czy też jego dłuzsze trzymanie ? Czytałem juz tyle o tym na internecie i głowa mnie boli i nic konkretnego sie nie do wiedziałem . Jezeli wcisne raz lub dłużej go przytrzymam wyswietla mi sie jedna kontrolka tylko że po dłuzszym przytrzymaniu musze zgasic auto żeby ASC dzialało poprawnie spowrotem. Zauwazyłem lub tylko moze mi sie wydaje ze jak dłużej przytrzymam to auto lepiej leci bokiem tylko czy to prawda czy tylko moze mi sie tak wydaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 25 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Jak masz przedlifta to tylko jedna kontrolka powinna Ci się zapalić , a jak polift to raz naciskając wyłącza tak jakby połowicznie , a dłuższe przytrzymanie zapalają się 2 kontroli na pom. i jest odłączony asc i bodajże abs w całości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 25 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 czyli jedno przycisniecie wyłacza u mnie wszystko tak? ja mam przed lift. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czaku Opublikowano 25 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Tak, musisz trzymać przycisk około 10 sekund. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 26 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Tak jak koledzy piszą w przedlifcie zapala się tylko 1 kontrolka. Głownie dlatego, że ASC nie jest tak zaawansowany jak DSC. Czy przytrzymanie go dłużej coś daje to nie wiem, ale chyba tak (w polifcie napewno wyłącza to system całkowicie)... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Popi_90 Opublikowano 26 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 W przedliftowych modelach dłuższe przytrzymanie nic nie da niestety - ja mam dsc i też nie mogę na stałe wyłączyć - po zgaszeniu i włączeniu auta wraca do stanu "pierwotnego". W polifcie już można wyłączyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol Opublikowano 26 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Dluzsze przytrzymanie wylaca kompletnie trakcje a nie abs. Nie ma mozliwosci wylaczenia abs, no chyba ze bezpiecznik albo czujnik odlaczysz. DSC w przedlifcie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 26 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 tylko dla czego jak przycisne raz przycisk ASC to zapala sie kontolka i po kolejnym naciśnieciu wyłacza sie. A jak przytrzymam go kilka sekund też sie zapala tylko żeby go wyłaczyć musze juz zgasić i od palić auto. i czy to jest jakaś różnica ? i czy to ma jakiś wpływ na jazde jeżeli wyłącze go raz a wyłacze go trzymając? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 26 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Jak spadnie śnieg to zrób test. Naciśnij krótko i daj w palnik i obserwuj czy mimo wszystko esp działa (z małym opóźnieniem), następnie wyłącz przytrzymując dłużej i powtórz test. Wtedy będziesz miał jasność czy to coś zmienia czy nie, bo w polifcie gdzie jest dsc zmienia :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 26 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 już próbowałem na asfalcie. i ni jestem pewny na 100% ale po dłuższym przytrzymaniu jest tak samo jak po naciśnięciu tyle ze wydaje mi sie ze po przytrzymaniu troche lepiej leci bokiem happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pirooz Opublikowano 26 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Też o tym troszkę czytałem i wydaje mi się, że w przedliftach jest tylko jeden stopień ASC - kliknięcie. Zapala się lampka i kontrola trakcji nie działa. W poliftach była dwustopniowa - kliknięcie/kliknięcie i przytrzymanie - i było to sygnalizowane dwoma lampkami na tablicy. U mnie (przedlift) kliknięcie wywołuje wyłączenie kontroli trakcji i na dobrej nawierzchni (czyt. sypkiej ) można mielić oponami ile się chce. Niestety niezbyt duży moment i szerokie jak na mój model kapcie nie pozwalały w lecie poszaleć na asfalcie za bardzo A może to wina kierownika :bag: Możliwe, że tylko Ci się wydaje że lepiej idzie bokiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 26 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 może mi sie tylko wydawało. hm a tak na drugi temat to juz jak mowa o wylaczeniu ASC żeby polatac bokiem to jak to jest ze szperą w e46 ? czytałem ze do e46 strasznie duzo kasy kosztuje zrobienie szpery np.40% czy to prawda? jest cos takiego jak szpera quaife ale masa kasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 26 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 kiedyś jak dobrze pamiętam gostek sprzedawał do 330d i chciał chyba coś 11tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 27 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 DSC w przedlifcie? dsc w przed lifcie jest(ja mam) przytrzymując 5 s. Wyłącza go calkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 27 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 a czy była, jest w ogóle możliwość wyłączania ASC, żeby zapalały się 2 kontrolki, czy takie rzeczy tylko w DSC pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 28 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Całkowicie wyłącza 5 sekundowe trzymanie przycisku. Na desce pali się kontrolka na czerwono, natomiast pojedyncze powoduje zapalenie pomarańczowej kontrolki i można palić gumę ale tylko w linki prostej ;-) Wysłano z Sony S za pomocą TapaTalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmonowski Opublikowano 28 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 U mnie w przedlifcie tylko ASC i tylko pomarańczowa kontrolka :drool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JohnyB Opublikowano 29 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 Ja nie wiem jak to jest u mnie,mam niby przedlifta,a mam moduł świateł poliftowy tak samo z asc,Grześ twierdzi że mam dsc,wciskam asc i pali się jedna kontrolka,przytrzymam i zapalają się dwie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 30 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Zależne to też jest od wersji silnika. Po lifcie był wzrost mocy więc DSC i ASC weszło w standard. Wysłano z Sony S za pomocą TapaTalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieldeni20 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Ja mam DSC i teraz już chyba wiem dlaczego nie paliła mi gumy nawet na płytach ze żwirkiem tylko gasła(dziwiłem się bo polonez z OHV nawet dawał radę a tutaj 150 KM nie stanie lolol) bo wyłączałem całkowicie przytrzymując DSC... a połowicznie czyli raz przyciśniećie wyłącza tylko trakcję a abs zostaje? przytrzymując zapalają się dwie kontrolki i wszystko leci off ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 1 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Mówiłem no to teraz oponiarze się cieszyć będą. Wysłano z Sony S za pomocą TapaTalk 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.