Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Nic Ci nie uleci , bo to nie jest związane z płynem, to jest ta rzecz przed kolektorem przykręcona 4ma imbusami, rozkręcaj i czyść ZAWÓR EGR BMW E46 320d 2.0d LIFT M47N 150KM (3664350185) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Edytowane przez BASTARS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepne sie pod temat...U mnie strasznie dlugo grzeje sie silnik do 90st... na kompie sprawdzalem to przewaznie mam 72-74 stopnie,jak podeptam chwile to wskoczy na 90 a po chwili znow spada na 70 pare.

Kupilem termostat z obudowa ale moze to byc termo egr ?? co on powoduje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto się nie dogrzewa wgl,jedynie jak się przedepta mocniej to wskoczy na pion po 30km dopiero a jak się jedzie łagodnie to spadnie o 1 kreskę z pionu i jeszcze z tej jednej troche spadnie... dla tego zanim główny wymienię chce sprawdzić egr bo mówią by sprawdzić czy powietrze przechodzi przez niego,ale czy odkręcając go trzeba spuszczać płyn?coś potem odpowietrzac? chodzi o ten egr?

PawelDSW Główny jest od trzymania temperatury w Pionie, EGR od Szybszego nagrzewania do Pionu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...