aro Opublikowano 12 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 Panowie niech Mi ktoś powie dlaczego dużo młodych kierowców siedzi za kólkiem w dziwnej pozycji tz.przechylonej w prawo.Czy to moze mają kregosłupy krzywe czy może auto ściąga na lewą strone i muszą kątrować czy może taka moda. O co w tym chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGywer Opublikowano 12 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 tez to zauwazylem i jeszcze do tego jedna reka lapia u gory kierownice :wink: ja tez jedna reka ale za dol ja przyjmuje pozycje preawie ze lezaca zajebiscie mi tak wygodnie (tylko po miescie troche oparecie blizej se daje ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nibiru Opublikowano 12 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 Wynika to pewnie z ułożenia (np w E30) prawej strony deski rozdzielczej w stronę kierowcy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurek Opublikowano 12 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 Co niektórzy to mają pewnie w jednej rence większe przyciąganie ziemskie a druga do góry im ucieka to sie kierownicy łapią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 Co niektórzy to mają pewnie w jednej rence większe przyciąganie ziemskie a druga do góry im ucieka to sie kierownicy łapią. Zgadza się - ale to z pewnością od łańcucha na ręce :mrgreen: a może fotele mają krzywe ?? pytanie_bmw PS. Dla mnie idealnie pasuje pozycja lekko odchylona do tyłu, z lewą ręką opartą o trzymanie tapicerki drzwi z luźnym nadgarstkiem, a prawa ręka swobodna na ręcznym. Taka pozycja i trasa Wrocław -> Szczecin bez przystanków <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 u mnie to jest roznie bo jak jest mgla to preferuje zeby na kierownicy :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maltarn Opublikowano 14 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 dzisiaj testowałem tą pozycje supermena w lanosie buehehe, lewa reka na kierownicy, prawą podgłaszam radio :mrgreen: nie jest źle na dystansie max 10 m, potem troche niewygodnie bo prawy pośladek boli :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 ale zlozenie jest takie ze lepiej by jeden bolal niz obydwa prawy dla wersji europejskiej lewy dla brytyjskiej <bmw_1> :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maltarn Opublikowano 14 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 bueheheh, a potem ktoś to musi wymasować :mrgreen: :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski Opublikowano 15 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2007 ale zlozenie jest takie ze lepiej by jeden bolal niz obydwa prawy dla wersji europejskiej lewy dla brytyjskiej <bmw_1> :mrgreen: jeeeeee! dzieki stary ze ktos o mnie pamieta! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meles Opublikowano 16 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 Bo to jest tak, że jak zanika jedna półkula mózgowa to głowa przechyla się na jedną stronę a za nią całe ciało... my się potem zastanawiamy dlaczego tak siedzą... Tylko dlaczego jest to zazwyczaj lewa? :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki730i Opublikowano 16 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 Panowie niech Mi ktoś powie dlaczego dużo młodych kierowców siedzi za kólkiem w dziwnej pozycji tz.przechylonej w prawo.Czy to moze mają kregosłupy krzywe czy może auto ściąga na lewą strone i muszą kątrować czy może taka moda. O co w tym chodzi. A moze to zalezy od perspektywy, ten kto jezdzi przechylony w lewo to inna osobe widzi ze przychyla sie w prawo i na odwrót. <bmw_1> :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspri84 Opublikowano 17 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 Ja nawet spotkalem sie już z określeniem na taki styl jazdy-Na cwaniaka:) Opisywany styl jazdy często łączy się z tzw.zblazowaną miną Oczywiście nie chce nikogo urazić swoją opinią ale Smieszy mnie takie podejście typu: "ale jestem gangster":D:D:D A jeszcze niech się taki na ciebie popatrzy np.na światłach to jakby Cie zabić chciał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bob Opublikowano 18 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 i tak najlepsi są ci co jeżdzą "na wiewióre" 1.fotel jak najblizej kierownicy. 2.kierownica jak najwyzej ustawiona jeżdżą trzymając 2 ręca na górze kierownicy, a siedza tak blisko,że ocyz mają przyklejone do szyby :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 i tak najlepsi są ci co jeżdzą "na wiewióre"1.fotel jak najblizej kierownicy. 2.kierownica jak najwyzej ustawiona jeżdżą trzymając 2 ręca na górze kierownicy, a siedza tak blisko,że ocyz mają przyklejone do szyby :lol: buhahahha dzisiaj widziałem taką "kobietę za kierownicą" hahaha jak to przeczytałem to ją widzę - jechała czerwonym Renault 5 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maltarn Opublikowano 18 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 Michu mi kiedyś mówił, że one sie tak smyrają kierownicą po sutkach :mrgreen: :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 Michu mi kiedyś mówił, że one sie tak smyrają kierownicą po sutkach hahahaha ... nie moge .... :mrgreen: :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski Opublikowano 18 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 i tak najlepsi są ci co jeżdzą "na wiewióre"1.fotel jak najblizej kierownicy. 2.kierownica jak najwyzej ustawiona jeżdżą trzymając 2 ręca na górze kierownicy, a siedza tak blisko,że ocyz mają przyklejone do szyby :lol: ..do tego maja kapelusz i plaszcz z postawionym lisim kolniezem... zero widocznosci,pasy zapiete po szyje wiec zero ruchu i "tna" cale 50km/h za miastem .Aha zapomnialem dodac o zaparowanych szybach i wlaczonych swiatlach przeciwmgielnych tylnich a na postojowkach z przodu w deszczowa pogode.ahh.. musieli tych kaczek troche zaniesc zeby dostac prawo jazdy. :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borys Opublikowano 13 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 PS. Dla mnie idealnie pasuje pozycja lekko odchylona do tyłu, z lewą ręką opartą o trzymanie tapicerki drzwi z luźnym nadgarstkiem, a prawa ręka swobodna na ręcznym. Taka pozycja i trasa Wrocław -> Szczecin bez przystanków Gratuluje! W takim razie nie zycze Ci naglego zajaca,lisa czy sarny w ciemnym luku nawet przy predkosci podroznej.. Dzwon murowany, chyba ze umiesz sie szybko modlic.. Zanim zdazysz polozyc druga reke na kierownicy, lewa usztywnic w nadgarstku, ustabilizowac pozycje w fotelu i wykonac manewr hamowania i ominiecia, zwierzak bedzie mial wystarczajaco duzo czasu, zeby stac sie elementem karoserii Twojej ulubionej E36.. Mozna sie wysmiewac z propagowanych poprawnych wzorcow odpowiedniej pozycji za kierownica, jednak na dluzsze i krotsze trasy najlepsza i najmniej meczaca jest wlasnie taka poprawna pozycja, z obiema rekami na kolku, fotel wysoko postawionym oparciem, dobrze podparte plecy, kierownica w swobodnym zasiegu dla calego obrotu bez odrywania plecow od oparcia.. Dzisiaj znalezienie idealnej pozycji jest latwiejsze, nowsze auta maja wszelkie regulacje, wiec tymbardziej nie moge sie nadziwic, kiedy widze pacjenta z przewlekla skolioza kregoslupa, ktory sie przytula do siedziska fotela pasazera.. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 13 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 najlepsza i najmniej meczaca jest wlasnie taka poprawna pozycja, z obiema rekami na kolku, fotel wysoko postawionym oparciem, dobrze podparte plecy, kierownica w swobodnym zasiegu dla calego obrotu bez odrywania plecow od oparcia. Również gratuluję :!: Proponuję zrobić sobie traskę ok.400km w takiej pozycji... Ja tak właśnie zrobołem moją pierwszą trasę (a zarazem ostatnią) Jelenia-Łódź. Kiedy dojechałem na miejsce i wysiadłem nie mogłem się rozprostować :!: To ma być wygodne :? Od tamtej pory mam oparcie optymalnie-maksymalnie odchylone do tyłu i preferuje taki "styl" jak Bazylfox pisze. A sytuacje ze zwierzątkami też miałem i tu decyduje przede wszyskim opanowanie, w momencie kiedy adrenalina rośnie na maksa :wink: Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 13 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 tylko pamiętajcie że optymalnie i najszybciej kręci się kierą obiema rękami, jedną to można...........przekręcić kierownicę poprawnie tylko o 90 stp. później już są problemy zresztą kto próbował pojeździć bokami wie że max. opanowanie samochodu i najlepsze wyniki są tylko z obiema rekami na kierownicy, oczywiście ciężko utrzymać taką pozycję non stop w kilkugodzinnej trasie.......... więc nie piszcie bzdur że najlepiej jedna na kierze a druga ........... gdziekolwiek a już na pewno nie na ręcznym :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maltarn Opublikowano 13 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 więc nie piszcie bzdur że najlepiej jedna na kierze a druga ........... gdziekolwiek a już na pewno nie na ręcznym :evil: kolano pasażerki też nie jest dobrym miejscem :!: :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meles Opublikowano 13 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Z tą pozycją to jest tak, że jak się siedzi naprawdę prawidłowo i optymalnie to nic nie męczy. Ja teraz znalazłem taką, że obie ręce mam na kierownicy i jestem w stanie przejechać spokojnie trasę ok 400km bez wyraźnego zmęczenia. W mniejszych samochodach jest ciężko z dostosowaniem się do takiej pozycji bo dla mnie na przykład kierownica jest zbyt daleko (mam długi nogi) i fotel mam postawiony pionowo co nie jest w 100% wygodne. Więc kupiłem nabę + kierownicę + dystans do naby 50mm i teraz jest bardzo dobrze. Ogólnie każdy z nas jest inaczej zbudowany więc nie ma siły, żeby samochód pasował jak ulał. Zawsze trzeba coś zmienić, żeby było optymalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 13 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 ylko pamiętajcie że optymalnie i najszybciej kręci się kierą obiema rękami, Owszem, zgadzam się, przykładem mogą być kierowcy rajdowi... jednak dłuższa trasa to nie rajd :!: jedną to można...........przekręcić kierownicę poprawnie tylko o 90 stp. Po co więcej, biorąc pod uwagę średnią prędkość np. 100km/h :!: ... ... później już są problemyJak pokręcisz więcej to mogą być :wink: więc nie piszcie bzdur że najlepiej jedna na kierze a druga ........... gdziekolwiek a już na pewno nie na ręcznym Piotr, po co te nerwy :?: :!: Dlaczego bzdury :?: Czy ja lub Bazylfox zachęcamy, namawiamy czy też nakazujemy komuś taką pozycje :!: Piszemy że nam tak owa odpowiada :idea: Jeśli sytuacja tego wymaga to mam obie ręce na kierownicy... Ogólnie każdy z nas jest inaczej zbudowany więc nie ma siły, żeby samochód pasował jak ulał. Zawsze trzeba coś zmienić, żeby było optymalnie. <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 13 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Sowa jakie nerwy heheheheheh :wink: po co o więcej niż 90stp :?: a próbowałeś robic manewr omijania przeszkody po odpuszczeniu hamulca jedną ręką.............nie ma szans.......i nie zależnie czy jedziemy 100 czy 50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.