Duzy Opublikowano 11 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Witam... <bmw_2> Chciałem się spytać co może być przyczyną owego szwanku : Mianowicie przy kazdym biegu obroty silnika krecą tylko do 5500 tys obr/min <---Do tego momentu czuć ciąg,a potem pedał jest juz w podłodze wskazówka stoji w miejscu(5500 obr/min) i jest odcięcie.Dziwi mnie to by obrotomierz mam do 7000 obr/min. Znowu na Biegu jałowym (na luzie) Jak wcisne pedał do konca obroty kręcą do konca czyli 7000. Czy to możliwe ze może być uszkodzona sonda???Czy przyczyna lezy gdzie indziej? W miere możliwości wyraźcie swoje poglądy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 11 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 na 99% masz problemy z wałkiem rozrządu i osprzętem ( popychacze i/lub dzwigienki zaworowe ), czy nie słychać klepania zaworów charakterystycznego dla dieseli :?: przy M40 to norma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duzy Opublikowano 11 Stycznia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Powiem tak Coś tam słychać ale tylko w kabinie i podczas jazdy lekkie cykanie tak jak by to zegarek chodził A jesli chodzi o wałek rozrzadu to wszystko jest ok.Jak by było to co pisałeś wyżej to by waliło i było by wyczuwalne dotknięciem reki do pokrywy.A tak nie jest,bo dźwigienki i popychacze były robione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Świr111 Opublikowano 12 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 Ja tez tak miałem w swojej beemce tylko ze mi aby do 4000 dochodziło wymieniłem przepływke i juz dochodzi do konca ale musze wyczyc gaz bo jak docisne do konca to tez nie idzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IeS Opublikowano 12 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 Jeśli wałek rozrządu ma choćby troszkę starte krzywki to efekt będzie właśnie taki, że silnik nie będzie kręcił się do końca. Pracuje idealnie równo czy trochę nim rzuca? Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duzy Opublikowano 12 Stycznia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 Pisalem wyzej z walkiem i osprzętem wszystko ok.Sprawdze przeplywomierz i sonde.Bo chyba tu lezy przyczyna. A na marginesie powiedzcie orientacyjnie ile moze kosztowac regeneracja maglownicy ze wspomaganiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechu80 Opublikowano 17 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 sprawdz sobie czujnik położenia wału!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.