Arturnmp123 Opublikowano 12 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 Witam mam problem następującu gdy z rana odpale auto i dodam gazu do dechy strzela w kolektor ssacy, ciezko sie wkreca na obroty gdy łąpnie jakies 30 stopni w miare możliwosc jedzie juz nie strzela i wogle, gdy przeżuci na gaz to jak ręką odją, na kompie pokazuje następujące rzeczy, Limit sterowania mieszanką paliwa Bank 1 (poza zakresem) Limit sterowania mieszanką paliwa Bank 2 (poza zakresem), sond na wolnych obrotach pokazuja jakies 30/40mv gdy dodam do około 3 tys obr pokazują jakies 800/500mv, wygląda to tak jakby na wolnych miał ciągle bogato Pytanie dlaczego ?, na wolnych ciepły/zimny jak stoi to czuc ze na któryms kuleje, kolejna ciekawa sprawa przy ruszaniu auto jest bardzo osłabione gdy ruszam przygasa przy zmianie biegów z 1na2 z 2na3 szarpie nie jest elastyczne tak jak powinno byc, wahą daje z tułu mocno, zmieniłem rury dolotowe bo były sparciałe, przepływke podmieniałem na 100% sprawną czujniki położenia wałka ssacego, wylotu, temp wody, temp pow, sprawdzane ze sprawnego auta, sondy wsadziłem 2 nowe dedykowane boscha, zostało mi wymienic jeszcze uszczelki kolektora ssacego ale watpie czy to to..., ciekawi mnie to ze sądy ciagle na bogato pokazują ktoś miał taką przyczyne?czytałem gdzies ze mógł sterownik sie wysrac i rózne inne rzeczy, ale ja potrzebuje konkretnych propozycji z życia wziętych a nie dziś czujnik jutro przepływka a pojutrze wszystkie cewki bo dla mnie to niepojętne zeby tak robic heh, dajcie jakies porady posprawdzamy, z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 12 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 Komp, pomimo, że podpinałeś-zalecam INPA,DIS,Carsoft, jeśli tu nic nie wyjdzie to tylko szukanie np lewego powietrza z wężyków lub dolotów. Jeśli masz możliwość podmień cewki, być może któraś kuleje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster_e30 Opublikowano 13 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 Witam, "gdy przeżuci na gaz to jak ręką odją" - to pewnie coś nie związanego z gazem. Jakie błędy ma sterownik?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturnmp123 Opublikowano 13 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 napisałem ww ze wali mi ciągle sonda poza zakresem 1-3 4-6 cyl sonda pokazuje 30-40 MV dzis tak przyjzałem sie temu faktowi i tu raczej pokazuje ze mieszanka za uboga a nie bogata jesli nie mam racji poprawcie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster_e30 Opublikowano 14 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Tak to mieszanka uboga, a co z tymi błędami? Są w ogóle jakieś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 14 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Problem pojawił sie nagle czy od jakiegoś czasu zaczął sie pojawiać. Do całej tej litanii dopisał bym jeszcze wtryskiwacze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturnmp123 Opublikowano 14 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 błędy są takie jak Sonda Lambra Bank 1 poza zakresem tak samo bank 2, zdejmowałe kolektor wymieniałem uszczelki pod nim było troche benzyny na niektórych zaworach tez myslałem o wtryskach ale musze narazie zobaczyc czy bedzie jakas poprawa po tych uszczelkach kwestia kilka dni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 14 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Rozumiem, że zdjąłeś kolektor dolotowy, a uszczelki wymieniłeś od czego? W tej sytuacji pilnuj oleju żeby się za bardzo nie rozrzedził benzyną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek325e46 Opublikowano 14 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 ja na twoim miejscu najtanszym kosztem i najszybszym wziol sie za wymiane swiec bo tego chyba nie napisales jako wymienione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster_e30 Opublikowano 17 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 Sondy wymieniłeś i dalej błędy... Resetowałeś sterownik?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturnmp123 Opublikowano 19 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 swiece wymieniałem jakies 3 miesiace temu, do oleju nie idzie raczej waha bo ani nie przybywa ani nie widac nic podejzanego w oleju, błędy przestały wyskakiwac sond po tym jak wywalilem nowa przepływke i wsadziłem stara a nastepnie zrobiłem adaptacje sterownika... nowa była Magneti Marelli shit:), auto fajnie sie rozpedza i ogolnie jest ok, pozostał problem strzelania w kolektor na zimnym i nie da rade sie wkrecic na obroty dopuki nie lapnie 25 stopni, gdy przezuci na gaz automatycznie normalnie jedzie co moze byc?, na ciepłym na benzynie tez normalnie jedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster_e30 Opublikowano 22 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 a może czujnik temp.? Zawiesił się na wysokiej temp., a głupi sterownik myśli że piec gorący daję ubogą i dzieją się cuda... A na gorącym sondy pracują? Sondy zaczynają działać jak osiągną ok300st.C. Sprawdź ten czujnik jako że miejsce upierdliwe proponuję go wykręcić i sprawdzać rezystancję w garnku z wodą - zimna, ciepła ew. wrzątek.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturnmp123 Opublikowano 22 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 czujnik temp w głowicy wymienilem on kilka złoty kosztował, temp pokazuje okey na kompie, na samym poczatku gdy na zimnym i na zgaszonym podepne kompa to pokazuje wszystkie temp (powietrza płynu oleju itd) na minus alejak odpale to po chwili sie zmienia, a pokazuje on tak gdy na podwórku jest jakies 10+stopnia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturnmp123 Opublikowano 25 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 jakies propozycje jeszcze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.