Szpadyzor71 Opublikowano 28 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 Witam, czy ktoś wie jak dobrze spasować maskę w E34? Wiem, że są ślizgi po obu stronach przy podszybiu i na rolkach od maski (o tych gumowych ogranicznikach nie mowię bo też o nich wiem i nic nie daje). Czy oprócz tych elementów które wymieniłem jest jeszcze możliwość regulacji maski w innym miejscu? W Bentley'u szukałem ale nie mogłem znaleźć, a może ślepy jestem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quad4 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Mam ten sam problem ze spasowaniem, jakbyś jakoś rozpracował jak to działa to z chęcią wpadłbym na "korki' ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M!R@S Opublikowano 23 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 na warsztat i 20minut roboty i jest igła, chyba, że auto ma podłóżnice poprzestawiane to już zaczyna się problem. Jeśli chodzi o ustawianie maski to najprościej jest odkręcić te bolce co wbijają się w zamek i bez nich ustawiać bo dociskając ją cała się przestawia, można z nimi, ale to chwilka i jest dużo prościej. Pstryknij fotki jak to wygląda to może coś uda się pomóc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 23 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Szpady już temat ogarnął. Problemem głównym okazały się prowadnice z rolkami ale mieliśmy też inny chytry plan na regulację przez atrapy lamp całego wspornika sprężyny maski. Obyło się bez tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadyzor71 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Idealnie jeszcze nie jest, trochę brakuje, jeszcze trzeba podregulowac, ale tak jak Dziki pisze, na prowadnicach był główny problem. Jeśli będziesz na noworocznym najcie to coś będzie można pokombinowac. Bo generalnie trzeba to zobaczyć na żywca bo w różnych miejscach może tkwic problem. Jak coś to pisz kiedy masz czas to może się uda na chwile ustawić. A druga sprawa to musi być ogarniety mechanik/blacharz bo kiedyś jeden próbował mi to ustawić na tych zawiasach lamanych koło silownikow, odginajac je. sam wtedy byłem zielony i myślałem że to coś da. Ale teraz wiem że wszystko opiera się na tu odkrec tam dokrec. Jeśli nie masz wogole czasu na spotkanie to w wolnej chwili poszukam tej strony o regulacji w bentley'u i Ci podrzuce. Wysyłane z mojego LT18i za pomocą Tapatalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quad4 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 hej, dzieki za odzew. Na swieta bylem w Zielonej wiec nie moglo mnie tu byc ; ) Co do regulacji nazbieralem troche materialow, ale brakuje miejsca do pracy i podstawowych narzedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadyzor71 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 To właśnie ta strona z Bentley'a. Za wiele narzędzi tam nie potrzeba, chyba ze dwa klucze, może jakiś śrubokręt i kombinerki. Miałem się bawić w taką regulację jak opisana na tej stronie ale jak ją znalazłem to zrobiło się zimno i brak weny twórczej i czasu skutecznie zadziałały. Pewnie jak znajdę chwilę i się zaprę, to się za to wezmę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quad4 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 widzisz, ja rozgryzlem problem u siebie. Dzisiaj przygladnalem sie masce i dochodze do wniosku, ze ktos (poprzedni wlasciciel) celowo zsunal ja w dol (nie obnizyl tylko zsunal, lewa strona) poniewaz gdyby maska miala byc na swoim miejscu to wycieraczki poprzez wyrobiony mechanizm haczylyby o maske. Stad mam naruszona wycieraczke pasazera. Czyli wczesniej musiala mu haczyc i zamiast wymienic mechanizm to obnizyl maske cwaniak ... Swoja droga moze znasz jakis niedrogi sposob na ten mechanizm ? ; ] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadyzor71 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 A co masz z mechanizmem? Chodzi Ci o samo obcieranie? Jeśli tak to wystarczy (podobno bo JESZCZE u siebie tego problemu nie mam ) odkręcić wycieraczkę, jest ona umocowana na wieloklinie i wystarczy obrócić ją na nim, jeśli mechanizm jeszcze nie umarł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quad4 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 mam dosc duzy luz, jak odkrecalem ostatnio wycieraczke to sam ten "bolec" jest luzny i nie idzie tego dokrecic w zaden sposob ] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadyzor71 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Niestety tylko wymiana mechanizmu pozostaje. Takie moje zdanie, ale może ktoś jeszcze ma pomysł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quad4 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 BMW5er.pl ? Zobacz wątek - [e34] Wymiana mechanizmu wycieraczek ;( skad wziac teraz mechanizm... ale lipa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadyzor71 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Podobno da się go zregenerować. Lub poszukaj używki, choć wiadomo jak to z używkami. W najgorszym wypadku ASO ale głowa zaboli. BMW5er.pl ? Zobacz wątek - [e34] regeneracja mechanizmu wycieraczki pasażera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.