Levik Opublikowano 9 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Witam! Mam mały problem! Moją BMW 318TDS jeżdzi mi się elegncko, problemik zaczyna się jak silnik dobrze sie nagrzeje. Podczas ruszani (tylko) są wielki problemy szarpie, ciągnie nie wiadomo o co chodzi! Jak już ruszy to wszystko jest OK! Co to może być? Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raffat Opublikowano 28 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 Mam dokladnie identyczny problem u siebie. Tyle ze moje auto to benzyna, 520i 24V. Nie da sie niemalze ruszyc, ajk juz ruszy to wszytko ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michutn Opublikowano 28 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 nie jestem mechanikiem ale zdaje mi sie , ze sprzęgło ( moze tylko pompa) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raffat Opublikowano 28 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 Nie nie! Tu nie chodzi o przeniesienie napedu. Pare lat juz w bmw siedze ale cos takiego spedza mi sen z powiek. Chodzi o prace silnika, z biegu jalowego przy dodawaniu gazu strasznie rzuca silnikiem. Faktycznie w opisie kolegi powyzej moze chodzic o sprzeglo, dokladnie o docisk. Nie napisal on bowiem o jakiego rodzaju szarpanie chodzi. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryniek100 Opublikowano 31 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 Mam dokladnie identyczny problem u siebie. Tyle ze moje auto to benzyna, 520i 24V.Nie da sie niemalze ruszyc, ajk juz ruszy to wszytko ok. Witam ,u ciebie moga miec przebicie fajki od swiec lub nawet cewki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 31 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 Co do silników benzynowych Ja proponowałbym sprawdzić cewki i fajki świec razem z opornikami wewnątrz,wymienić prewencyjnie świeczki i może filtr paliwa i może filtr powietrza. Co do tdsa i takich objawow to bardziej pasuje mi układ zasilania w paliwo, do wymiany filtr paliwa, do oględzin pompka i wtryskiwacze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esiue30 Opublikowano 31 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 jeżeli to jest on napędu i przy ciepłym silniku to prawdopodobnie to jest docisk sprzęgła. pzdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Levik Opublikowano 2 Lutego 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 Coś mi się wydaje że to sprzęgło (docisk) bo objawy trzęsienia auta i szarpania ujawniają się również na zimnym silniku jak go trzymam na półsprzęgle podczas ykonywania manewrów np parkowania. Wszystko jest ok ja sprzęgło jest wciśnięte albo wyciśnięte!!! PS: filtr paliwa i powietrza jest nowy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esiue30 Opublikowano 3 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 często bywa że defekt docisku objawia się na rozgrzanym silniku albo po przejechaniu wiekszej ilosci kilometrów, poprostu rzuca autem przy ruszaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Levik Opublikowano 6 Lutego 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 bedzie trzeba rozebrac i zobaczyc co dokładnie jest podjechane! niestety naprawa jest strasznie droga w moich okolicach wołają za samą robocizne 400 - 500 zł. Narazie będe musiał tak jeżdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.