Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Wymiana uszczelki podstawy filtra oleju M54 fotorelacja


Jaro

Rekomendowane odpowiedzi

No dobra panowie. Mam to już za sobą :) Otóż jako, że nie jest to łatwy temat to postanowiłem dokładnie to opisać i podeprzeć opis zdjęciami co znacząco ułatwi nam pracę :)

Na początek demontujemy obudowę filtra powietrza wraz z przepływomierzem.

[ATTACH=CONFIG]27254[/ATTACH]

Następnie odkręcamy zbiorniczek płynu wspomagania (2 śruby 13) i odchylamy na bok.

[ATTACH=CONFIG]27255[/ATTACH]

Następnie ściągamy dekielek z napinacza i próbujac dokręcić luzujemy pasek ściągając go.

[ATTACH=CONFIG]27256[/ATTACH]

Później odkręcamy alternator, ale zanim to nastąpi pamiętajmy od odłączeniu akumulatora.

Dobra alternator trzyma się na dwóch śrubach 16. Jedna z nich idzie poprzez rolkę prowadzącą, a druga poniżej altka. Z tyłu mamy wtyczkę i kabel plusowy, który też musimy odkręcić.

[ATTACH=CONFIG]27257[/ATTACH]

Teraz odkręcamy pompę wspomagania. Trzyma sie ona na 2 srubach 13. Po odkręceniu po prostu dajemy ją na dół niech sobie wisi (są do niej podpięte przewody).

[ATTACH=CONFIG]27258[/ATTACH]

Teraz odkręcamy to coś :) śruba 19

[ATTACH=CONFIG]27259[/ATTACH]

No i nareszcie doszliśmy do naszego obiektu, a więc podstawa filtra oleju. Trzyma się ona na 6-ściu śrubach 13.

[ATTACH=CONFIG]27260[/ATTACH]

No to powodzenia. :)

  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...