Krzysiek_E-30 Opublikowano 17 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Ostatnio zacząłem wyczuwać spory luz na lewym przednim kole (charakterystyczne bardzo delikatne szarpnięcie kierownicą podczas lekkiego hamowania przy prędkościach parkingowych). Wjechałem na kanał, obadałem zawieszenie... swoją drogą po raz kolejny muszę przyznać, że Niemiec nie żałował Bumie pieniążków, wszystkie części są opatrzone logiem BMW. Ale do rzeczy, oto winowajcy: [ATTACH=CONFIG]27240[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]27241[/ATTACH] Tylna tuleja lewego przedniego wahacza do wymiany, choć i prawa piękna nie jest. I teraz pytanie do Was. Słyszałem, że zamiast poliuretanów, lepiej wrzucać wzmocnione tuleje przeznaczone do modeli m3. Chodzi o coś takiego? Meyle: MEYLE WZMOCNIONE TULEJE WAHACZA BMW 3 E30 E36 M3 (3584247164) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Febi: Tuleja wahacza przedniego tylna BMW 3 E36 M3 sport (3601982163) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Czy coś takiego? Tuleje wahacza BMW E30 E36 M3 318 320 325 328 323 (3629294073) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Nie ukrywam, że rozważam też wrzucenie poliuretanów. Jakie rozwiązanie byście mi polecili? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nem Opublikowano 17 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 I teraz pytanie do Was. Słyszałem, że zamiast poliuretanów, lepiej wrzucać wzmocnione tuleje przeznaczone do modeli m3. Chodzi o coś takiego? Ta kwestia bardzo mnie ciekawi. Ostatnio z Grzeskiem rozkminialismy ten temat bo tuleje z M3 roznia sie odzwykych co ma wplyw na geometrie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzesio Opublikowano 17 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 w temat warto sie zagłebić zanim założy sie gumy z m3 ... jak widzisz nie sa one centryczne wiec koło bedzie cofniete do tyłu o jakies 2 cm wahacze z m3 tej 3,2 maja troszke inaczej zbudowany wahacz jest wiadomo wzmocniony i jest on wygiety przy swożniu zwrotnicy i dlatego fabryka zastosowała gumy acentryczne aby było to zgrane tak jak powinno wiec stosowanie gum Acentrycznych na normalych wahaczach zbytniego sensu niema według mnie najlepsze sa te ostatnie Centryczne tak mnie te gumy zaciekawiły że popytałem kilku osob i wszyscy mówili to samo i tak to wyglada mniej wiecej W 3 litrowej M byly tuleje Centryczne w 3,2 litra juz sa acentryczne wiec uwage trzeba zwrócić na to co sie zamawia na alleDrogo bo potem sprzedawca moze powiedziec jak to było w wielu przypadkach ,,Zdjecia były podgladowe a te gumy sa takie jak maja byc " i czesto wprowadzaja ludzi w bład (sprzedawca jak sprzedawca zalezy z jakiej firmy ma wiekszy profit z takiej czesci sa lepsze dla niego i to nam powie zeby tylko wcisnac ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_E-30 Opublikowano 17 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 (edytowane) Wiem, dlatego pytam:mrgreen:. Osoby ścigające się IS'ami mówią, że tuleje z M3 to najlepsza opcja. Tylko właśnie zastanawiam się, jak takie tuleje dokładnie mają wyglądać, bo jedne są centryczne, a drugie acentryczne. Inna sprawa, że tak jak widzisz na zdjęciach moje tuleje również są acentryczne... Wy****ne, to fakt, ale generalnie rzecz biorąc acentryczne. I to rodzi pytanie, czy czasem 318Ti z m-pakietowym zawieszeniem również nie miała tulei acentrycznych (co znacząco ułatwiłoby sprawę), tudzież Niemiec kiedyś czegoś z zawiasem nie kombinował. Gwarantuję, że u mnie, pomimo tak wyglądających tulei koła nie są w żaden sposób cofnięte. Myślę, że warto też zaznaczyć, iż samochód nie drze opon i zawsze prowadził się jak po sznurku, wręcz bym rzekł, że niezwykle neutralnie. Edytowane 17 Października 2013 przez Krzysiek_E-30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czaku Opublikowano 17 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Jak masz możliwość, to wrzuć zdjęcie wahaczy. Jeździłem na acentrykach w swojej poprzedniej e36 coupe, tylko że tam miałem wahacze z e46. I pamiętam, że po zmianie na acentryki właśnie, kiera zaczęła mi szybciej odbijać Ale chyba nie o taki efekt Ci chodzi. Jeżeli masz założone te tuleje, to ja bym zmienił na pełne mayle acentryczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.