Aimaray Opublikowano 15 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 (edytowane) Witam ! Dziś pojawiło się w pracy silnika mojej buni coś nie wątpliwie niepokojącego... Otóż - Auto chodzi na luzie bieg jałowy. Wszystko ładnie pięknie cacy cichutko. W momencie kiedy wciskam sprzęgło do połowy -silnik znacząco głośniej pracuje (klekocze).. Kiedy docisne sprzęgło do końca klekot znika i silnik pracuje elegancko cichutko.. na luzie bez sprzęgła pięknie cichutko, wcisne minimalnie sprzęgło - zaczyna pojawiać się klekot silnik troszkę głosniej pracuje, docisne sprzęgło bardziej ale nie do końca to praca silnika (klekot) staje się głośniejszy. Po krótce wraz z co raz mocniejszym naciskiem na sprzęgło klekot się nagłaśnia ale tylko do połowy nacisku sprzęgła bo jak wcisne dalej niż połowa to dzwięk zanika i jest cichutko czyściutko. Dźwięk wydobywa się z przodu z silnika z tyłu nie słychać żądnych nie pokojących dzwięków. Zamieszczam filmik na, którym słychać to wszystko. Bawie się sprzęgłem naciskając troszkę, do połowy, do końca i tak na zmiane. Jakieś pomysły co to może być? PONADTO zauważyłem dzięki temu filmikowi, że mam ten sam problem co kolega z tego tematu : http://www.maxbimmer.pl/f69/%5Be46fl%5D-problem-na-bigu-ja%B3owym-23166/ Czyli na luzie gaz do dechy a obroty maxymalnie na 4100 obr i dalej nie pojdzie.. Z góry dzięki za odpowiedzi. pozdrawiam Edytowane 15 Października 2013 przez Aimaray Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 16 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 Jak mi na półsprzęgle hałasowało to okazało się że łożysko oporowe się skończyło, a dwumasa miała już spore luzy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 16 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 a jesli delikatnie wciskasz hamulec zachowuje sie podobnie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aimaray Opublikowano 16 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 Jak mi na półsprzęgle hałasowało to okazało się że łożysko oporowe się skończyło, a dwumasa miała już spore luzy... Na innym forum też padła taka diagnoza(łożysko oporowe).. ile biorą za zrobienie tego ? Jaro - Nie. Tylko przy wciskaniu sprzęgła. pozdrawiam:gril: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 16 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 Łożysko drogie nie jest, ale robota to już zależy gdzie, ale skrzynie trza zrzucić a więc tanio nie będzie. Dodatkowo warto wtedy zobaczyć w jakim stanie jest tarcza itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aimaray Opublikowano 16 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 Łożysko drogie nie jest, ale robota to już zależy gdzie, ale skrzynie trza zrzucić a więc tanio nie będzie. Dodatkowo warto wtedy zobaczyć w jakim stanie jest tarcza itd. Tak mniej więcej ile mogą zawołać za to ? O jakiej tarczy mówisz? Prosiłbym tak łopatologicznie bo zielony z mechaniki pojazdowej jestem.. :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 16 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 Mój mechanik wziął 300zł. Mowie o tarczy sprzęgła docisku i dwumasy. Ja za te części dałem 1900 Łożysko było w zestawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 16 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 Wspomoge wypowiedz Jaro jak juz skrzynie walic w dół to sprawdz wszystko. skoro łozysko oporowe dostalo to i dwumasa pewnie kolebocze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek325e46 Opublikowano 29 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 fajna robota to pewnie duzo nie wezmie w jeden dzien spokojnie sie wyrobi bynajmniej wiekszosc daje rade tyle ze czesci o wiele wiecej jesli cale sprzeglo bez kola zamachowego, a jak cisniesz juz ten pedal to czujesz jakies dragania na nim? procz tego halasu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aimaray Opublikowano 14 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 fajna robota to pewnie duzo nie wezmie w jeden dzien spokojnie sie wyrobi bynajmniej wiekszosc daje rade tyle ze czesci o wiele wiecej jesli cale sprzeglo bez kola zamachowego, a jak cisniesz juz ten pedal to czujesz jakies dragania na nim? procz tego halasu Nie żadnych drgań nie ma.. Jakieś sugestie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 14 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Sugestia jest taka że zrzuć skrzynie i zobacz co ją boli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trafan21 Opublikowano 24 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2013 i jak dalej poszły sprawy? jaki finał?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukson Opublikowano 29 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 pewnie łozysko sie rozsypało... uwazaj podczas sciagania na małe łozysko centrujace w kole zamachowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.