Dziki Opublikowano 22 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Podglądnij vivek czasy wtrysku w odniesieniu do mapy benzynowej. M50 na wolnych na poziomie 3-4ms ale istotne są czasy wtrysku na pedale w podłodze. Jeżeli diagnostyka komputerowa nie wykazuje błędu czujnika wałka rozrządu (ssącego) to trzeba reanimować prawdopodobnie wtryskiwacze benzynowe. Zrob test szybki organoleptyczny: Od 1 do 3 pełny but nawrotka a znow ta sama sekwencja i znow i znow. Jeżeli w pierwszych seriach ***ie z katalizatora(specyficzny zapach) to znaczy ze masz za ubogo a to z koleji ,że podane jest zbyt mało paliwa na wysokich obrotach i jednym z winowajców jest wtryskiwacz. Trzeba to potwierdzić w odniesieniu do mapy benzynowej. To może być kolejny trop do sprawdzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viviek Opublikowano 22 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Wiem, oswiecilo mnie jak bralem prysznic i myslalem o twoim problemie:mrgreen: wiec tak czepil bym sie tego nagaru (jesli to napewno 2.5) skoro pisales wczesniej ze cisnienie jest dosc za wysokie to znaczy ze komora spalania jest czyms zalepiona i powstaje wieksze cisnienie nawet czujnik spalania stukowego to wykazywal a przyczyna tez by byla chocby dlatego ze jezdziles na zepsutej sondzie to i dawka byla nie prawidlowa i mogl od tego powstac nagar albo od czegos innego, ale ja bym teraz zalal cylindry na noc nitrem by sie fajnie to przezarlo lub tez innym wynalazkiem na nastepny dzien wydmuchal przekrecil pare razy bez swiec i sprawdzil wynik. No teraz moge isc spac jak sie juz fajnie podzielilem pomyslem:) o kurde można zawsze spróbować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viviek Opublikowano 22 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Podglądnij vivek czasy wtrysku w odniesieniu do mapy benzynowej.M50 na wolnych na poziomie 3-4ms ale istotne są czasy wtrysku na pedale w podłodze. Jeżeli diagnostyka komputerowa nie wykazuje błędu czujnika wałka rozrządu (ssącego) to trzeba reanimować prawdopodobnie wtryskiwacze benzynowe. Zrob test szybki organoleptyczny: Od 1 do 3 pełny but nawrotka a znow ta sama sekwencja i znow i znow. Jeżeli w pierwszych seriach ***ie z katalizatora(specyficzny zapach) to znaczy ze masz za ubogo a to z koleji ,że podane jest zbyt mało paliwa na wysokich obrotach i jednym z winowajców jest wtryskiwacz. Trzeba to potwierdzić w odniesieniu do mapy benzynowej. To może być kolejny trop do sprawdzenia. tak mam te czasy wtrysków porównać ? jak je sprawdzić ? przy obecnej pogodzie będzie trudno o but nawrotka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dcmastiff Opublikowano 27 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Po pierwsze bardzo ciekawy temat A po drugie, to czy na prawdę M50B25 nie powinno jeździć na PB 98? I to, że leję Shell Nitro+, żeby silnikowi zrobić dobrze, to wcale mu nie pomaga?? pytanie_bmw:shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadyzor71 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Cóż więcej...: Liczba oktanowa i jej wpływ na moc silnika ? AUTOKULT.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 27 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Jeśli chodzi o oktany to w seryjnym aucie wątpie aby ktoś zauważył czy leje 95 czy vpower a skoro nie widzę różnicy po co przepłacać happy_bmw poza tym na klapce od wlewu jest napisane od ilu do ilu oktanów paliwo trzeba lać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.