Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Podglądnij vivek czasy wtrysku w odniesieniu do mapy benzynowej.

M50 na wolnych na poziomie 3-4ms ale istotne są czasy wtrysku na pedale w podłodze.

Jeżeli diagnostyka komputerowa nie wykazuje błędu czujnika wałka rozrządu (ssącego) to trzeba reanimować prawdopodobnie wtryskiwacze benzynowe.

Zrob test szybki organoleptyczny:

Od 1 do 3 pełny but nawrotka a znow ta sama sekwencja i znow i znow.

Jeżeli w pierwszych seriach ***ie z katalizatora(specyficzny zapach) to znaczy ze masz za ubogo a to z koleji ,że podane jest zbyt mało paliwa na wysokich obrotach i jednym z winowajców jest wtryskiwacz.

Trzeba to potwierdzić w odniesieniu do mapy benzynowej.

To może być kolejny trop do sprawdzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 55
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Wiem, oswiecilo mnie jak bralem prysznic i myslalem o twoim problemie:mrgreen: wiec tak czepil bym sie tego nagaru (jesli to napewno 2.5) skoro pisales wczesniej ze cisnienie jest dosc za wysokie to znaczy ze komora spalania jest czyms zalepiona i powstaje wieksze cisnienie nawet czujnik spalania stukowego to wykazywal a przyczyna tez by byla chocby dlatego ze jezdziles na zepsutej sondzie to i dawka byla nie prawidlowa i mogl od tego powstac nagar albo od czegos innego, ale ja bym teraz zalal cylindry na noc nitrem by sie fajnie to przezarlo lub tez innym wynalazkiem na nastepny dzien wydmuchal przekrecil pare razy bez swiec i sprawdzil wynik. No teraz moge isc spac jak sie juz fajnie podzielilem pomyslem:)

o kurde :D można zawsze spróbować :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podglądnij vivek czasy wtrysku w odniesieniu do mapy benzynowej.

M50 na wolnych na poziomie 3-4ms ale istotne są czasy wtrysku na pedale w podłodze.

Jeżeli diagnostyka komputerowa nie wykazuje błędu czujnika wałka rozrządu (ssącego) to trzeba reanimować prawdopodobnie wtryskiwacze benzynowe.

Zrob test szybki organoleptyczny:

Od 1 do 3 pełny but nawrotka a znow ta sama sekwencja i znow i znow.

Jeżeli w pierwszych seriach ***ie z katalizatora(specyficzny zapach) to znaczy ze masz za ubogo a to z koleji ,że podane jest zbyt mało paliwa na wysokich obrotach i jednym z winowajców jest wtryskiwacz.

Trzeba to potwierdzić w odniesieniu do mapy benzynowej.

To może być kolejny trop do sprawdzenia.

tak mam te czasy wtrysków porównać ? jak je sprawdzić ? przy obecnej pogodzie będzie trudno o but nawrotka :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...