BASTARS Opublikowano 19 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 Oj chyba dziki ma rację , za wysokie to ciśnienie jak na Pb, STP przeczyści Ci trochę wtryski, przejdź na 95 pojeździj i podjedź jeszcze raz na hamownie, ale może do kogoś innego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galone Opublikowano 19 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 (edytowane) a gdzie sprawdzales cisnienie/kompresje? ile placiles? Edytowane 19 Października 2013 przez galone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 19 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czaku Opublikowano 19 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 (edytowane) Ciśnienie w górnych granicach normy. Na zimnym i ciepłym silniku mierzyłeś? I moim zdaniem, zabierasz się za problem od dupy strony. Pytanie kluczowe: jaki masz wydech? Kompletny? Katalizatory są? Bo z tego co pamiętam ze lotu, to chyba nie. I wrzuć wykres z hamowni jak możesz. Edytowane 19 Października 2013 przez Czaku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viviek Opublikowano 20 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 (edytowane) Ciśnienie w górnych granicach normy. Na zimnym i ciepłym silniku mierzyłeś?I moim zdaniem, zabierasz się za problem od dupy strony. Pytanie kluczowe: jaki masz wydech? Kompletny? Katalizatory są? Bo z tego co pamiętam ze lotu, to chyba nie. I wrzuć wykres z hamowni jak możesz. mierzone na ciepłym silniku, jeździłem wcześniej na Castrolu 10W40 teraz wlałem Shell Helix 10W4o, dolałem ok 1l oleju po ok 5 tys km ale zauważyłem że lekko się sączy z uszczelki miski pewnie stąd ten ubytek wydech jest kompletny moim zdaniem tylko katy są raczej puste, wykresik miał mi zostać wysłany na maila w piątek ale nie dostałem jeszcze, także jutro wrzucę jak tylko dostanę jeszcze przypomniało mi się że ok 6miechów temu wymieniałem przewody paliwowe + filtr, może mechanik wsadził za małe i nie ma dobrej dawki paliwa, w tej chwili jeżdżę praktycznie tylko na benzynie aby wyjeżdzić całe Pb98 i Shell V-Power Nitro+ @ Galone, kompresję sprawdzałem w Strzelinie za 50zł Edytowane 20 Października 2013 przez viviek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 20 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 wczoraj czytalem co robia w tych silnikach zeby moc zwiekszyc;walki miska od m54b30 tloki od m52b28 dolozenie drugiego wanosa ciekawe czy sama miska na cos wplywa trzeba bylo by sie mocno zaglebic i miec na forum jakiegos takiego speca tak dla ścisłości to przy n/a pakuje sie całość(bebechy) od m54b30 dobre strojenie,porting kanałów i można zrobić 240 KM i 330 Nm,a przy dołożeniu vanosa dochodzi jeszcze komp z tu a więc spraw wygląda tak, sprawdzona dziś kompresja i osoba sprawdzająca była w szoku że tak łądnie trzyma1-14,5 2-14 3-14 4-15 5-14 6-15 nie wiem co dalej sprawdzać....w najbliższym czasie sprawdze ciśnienie paliwa i może jakiś dodatek do czyszczenia wtrysków się przyda bo już nie wiem gdzie szukać przy takim sprężaniu zjedź z oktanami ,jak ci Dziki radzi,nie wiesz gdzie szukać :?: szukaj w swoim wydechu WRC na moje krzywe oko to on wszystko psuje.Dodam tylko że u siebie w M50 miałem równiutko po 12,0 na każdym garku,szła równo z niejednym b28 ,a na hamowni wyszło coś koło 195KM :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viviek Opublikowano 20 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 hmm dołożony jest tylko tłumik końcowy przelotowy, znajomy mechanik mówi że katy nie są puste bo puste dają jakiś charakterystyczny odgłos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 21 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 Jeśli masz katy puste to osiągi mogą spaść.Może pożycz od kogoś katy reset przepływki zwykła 95 pb i jeszcze raz za jakiś czas na hamownie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viviek Opublikowano 22 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 kolejny podejrzany który dziś został mi zasugerowany i też poszukałem trochę info o nim to komp i przeplywka, 1 opcja to może ktoś wstawił inny komp np z 2.0 a druga sprawa to porównanie producenta kompa i przepływki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viviek Opublikowano 23 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 sprawdzone dziś nr z kompa i przepływki komp BOSCH 0 261 200 402 przeplywka BOSCH 0 280 213 011 wie ktoś jak sprawdzić czy pochodzą z 325i ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 23 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 realom.com bmwstore.pl bmwautoparts.net- wpisujesz 7 ostatnich znaków winu i potem szukasz jaki powinien być w twoim aucie komp i przepławka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viviek Opublikowano 24 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 realom.com bmwstore.pl bmwautoparts.net- wpisujesz 7 ostatnich znaków winu i potem szukasz jaki powinien być w twoim aucie komp i przepławka. jest jakiś przelicznik wartości czy jak to sprawdzić czy to dobre ? na bmwstore.pl znalazłem takie info [h=2]Przepływomierz powietrza[/h] Numer części: 13 62 1 730 074Termin realizacji: koniec produkcjiZastąpiona przez: 13 62 7 527 518 [h=2]Sterownik główny DME[/h] Numer części: 12 14 1 703 577Termin realizacji: koniec produkcjiZastąpiona przez: 12 14 1 744 861 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 24 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Hmmm niema więcej numerów na tych częściach z twojego auta? Może od innej strony zacznij. Wejdz na allegro poszukaj jakiejś przepływki do 325, zobacz jaki jest nr tej prze pływki i sprawdź czy twoja jest taka sama. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 24 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 W M50 zamiennie montowano w różnych latach DME z końcówkami NV i 402;403;405 a dla V(anosa) 413. Zamiennie to znaczy że po tym nr nie będziesz wiedział czy DME jest z M50b20 czy M50b25. Jedynie rozróżnisz NV od V. Zywkle na DME jest naklejka i podany nr VIN-a po tym już w pełni zlokalizujesz pochodzenie. Ja mam b20 i latałem na DME z b25-nie odczułem żadnej różnicy w pracy silnika/jałowe/pod obciążeniem-nawet próbowałem zamiast 405 DME z 403-żadnych zmian w pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 28 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 u mnie jest ten sam problem spadek mocy w stosunku do serii na hamowni dosyć znaczny silnik M50B25 ale u mnie odpowiedzialny za to jest niestety vanos przydałby mu się już remont może u ciebie jest podobnie na wykresie powinno wyjść gdzie ta moc ci się zatrzymuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viviek Opublikowano 28 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 u mnie jest ten sam problem spadek mocy w stosunku do serii na hamowni dosyć znaczny silnik M50B25 ale u mnie odpowiedzialny za to jest niestety vanos przydałby mu się już remont może u ciebie jest podobnie na wykresie powinno wyjść gdzie ta moc ci się zatrzymuje no ja nie mam vanosa ale dziś włożyłem 5 stówek w części i pomiary i wyszło tak ciśnienie paliwa : 3,2 gdzie zakres poprawny 3,3-3,7 sonda lambda : non stop 0,43V zakupiłem oryginalną sondę dedykowaną BOSCHa + nowy filtr paliwa BOSCHa również ( pół roku temu wymieniałem na UFI bodajże ), no i okazało się że sonda dalej nie bardzo domaga, elektryk posprawdzał i wyszło, że sonda nie miała grzania, znaleziono 1 kabelek urwany, doczepiono do masy i sonda ożyła następnie kolejny pomiar ciśnienia paliwa i wychodzi 3,5 wyjeżdżam na test i w moim odczuciu znacznie lepsza góra jest teraz muszę tylko śmignąć znowu na hamownię zobaczyć jak się ma wynik do moich odczuć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 29 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Widzisz jeden kabelek pod autem uwalony i już auto nie jest takie jak ma być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 29 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 muszę tylko śmignąć znowu na hamownię zobaczyć jak się ma wynik do moich odczuć trzymamy kciuki by Twoje odczucia były trafne :drunk: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 29 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Widzisz jeden kabelek pod autem uwalony i już auto nie jest takie jak ma być właśnie o to chodzi jakaś ******ła tyle zamieszania narobi i **** ja u siebie szukałem co się dzieje ze raz jedzie raz nie jedzie i do wczoraj poszukiwania zakończone -powymieniałem -filtr paliwa ,świece ,czujniki wałków jeden i drugi ,przepływka itd ostatnią rzeczą był Czujnik temperatury płynu chłodz. po wymianie bez zmian po skasowaniu błedu auto odżyło ale wiadomo że na tym nie przestane -musi byc żyleta happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 30 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 0.43 na sondzie to tak jakby jej nie było. A ciśnienie 3,2 to za mało jak na b25. Jeżeli teraz sonda pracuje a ciśnieniena na listwie masz 3, 5 to tutaj masz wszystko dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Furious Opublikowano 30 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 hmmm... mam podobny problem ze spadkiem mocy i mulącym przyspieszeniem..ale z tego co sie zorientowałem czasami lepszym rozwiązaniem jest wymienic silnik niz go remontowac bo koszty diagnostyki napraw i części byłby wyższy niż takiego samego ale używanego silniczka w bdb stanie:P Rozsądnie viviek napisał ze najpierw daignostyka i wybadac czy sie w ogole opłaca:P a potem juz kombinejszyn, tak przynajmniej mówiło mi 2ch różnych mechaników:P W każdym razie życzę rozwiązania problemu i przede wszystkim ..powrotu mocyi Buni do "zdrowia":Dbmw_1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadyzor71 Opublikowano 30 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 Takie podejście to pójście na latwizne, mechanik pewnie weźmie te same albo podobne pieniądze co za przekladke. A wiesz co z silnikiem, kto jak o niego dbał? Wleje Ci doktora przed sprzedażą a potem będziesz się palowal. No chyba że masz sprawdzony silnik, 100k nalatane, od znajomego po dzwonie w tyłek lub bok. A jak zrobisz remont to wiesz co masz i ile pojezdzisz. Poza tym bez przesady, jak ciśnienie ma równe, nie bierze oleju to nie ma co rozpruwac silnika tylko szukac przyczyny. Wysyłane z mojego LT18i za pomocą Tapatalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viviek Opublikowano 14 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 Cały czas walczę z problemem po wymianie filtra paliwa Boscha, sondy dedykowanej Boscha oraz tłumika auto znów poszło na rolki, tym razem w Ecu Project widać poprawę ale nadal będę walczył o lepszy wynik rada od specjalistów : podobno gdy sonda była dłuższy czas walnięta możliwe że wejście do katów mogło się przypalić widocznie obniża moc teraz to będę sprawdzał, chyba że może ktoś ma na zbyciu żebym mógł przełożyć i sprawdzić, ewentualnie jakieś inne rady po wykresie wyszło 172,2 KM 222,8 Nm wykresik : https://imagizer.imageshack.us/v2/1375x772q90/36/skn1.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek325e46 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 kurde a moze masz silnik 2.0 tyle ze na osprzecie z 2.5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek325e46 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Wiem, oswiecilo mnie jak bralem prysznic i myslalem o twoim problemie:mrgreen: wiec tak czepil bym sie tego nagaru (jesli to napewno 2.5) skoro pisales wczesniej ze cisnienie jest dosc za wysokie to znaczy ze komora spalania jest czyms zalepiona i powstaje wieksze cisnienie nawet czujnik spalania stukowego to wykazywal a przyczyna tez by byla chocby dlatego ze jezdziles na zepsutej sondzie to i dawka byla nie prawidlowa i mogl od tego powstac nagar albo od czegos innego, ale ja bym teraz zalal cylindry na noc nitrem by sie fajnie to przezarlo lub tez innym wynalazkiem na nastepny dzien wydmuchal przekrecil pare razy bez swiec i sprawdzil wynik. No teraz moge isc spac jak sie juz fajnie podzielilem pomyslem:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.