viviek Opublikowano 15 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 jak w temacie, od czego zacząć aby powrócić do seryjnej mocy? w tamtym roku wymieniałem świece na NGK, w tym roku wszystkie filtry, auto jeździ zazwyczaj na Pb98 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 15 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 ale co na hamowni mało koni wyszło czy to twoje odczucie??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viviek Opublikowano 15 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 wyszło mało koni, moment praktycznie wyszedł jak w serii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galone Opublikowano 15 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 remont silnika:D sprawdzenie kompresji moze lepszy olej, przeplucze silnik pozatym u mnie na takim silniku na paliwie 98 pokazuje blad czujnika spalania stukowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viviek Opublikowano 15 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 remont silnika:Dsprawdzenie kompresji moze lepszy olej, przeplucze silnik pozatym u mnie na takim silniku na paliwie 98 pokazuje blad czujnika spalania stukowego mam obecnie Shell Helix 10W40 rzeczy które chce sprawdzić to: - kompresja cylindrów - wydajność wtrysków i pompy paliwa - zapłon szukam dalej co jeszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galone Opublikowano 15 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 wczoraj czytalem co robia w tych silnikach zeby moc zwiekszyc; walki miska od m54b30 tloki od m52b28 dolozenie drugiego wanosa ciekawe czy sama miska na cos wplywa trzeba bylo by sie mocno zaglebic i miec na forum jakiegos takiego speca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viviek Opublikowano 15 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 wczoraj czytalem co robia w tych silnikach zeby moc zwiekszyc;walki miska od m54b30 tloki od m52b28 dolozenie drugiego wanosa ciekawe czy sama miska na cos wplywa trzeba bylo by sie mocno zaglebic i miec na forum jakiegos takiego speca no zdałoby się bo nie wiadomo czy w ogóle to przyniesie efekt a poza tym trzeba to złożyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galone Opublikowano 15 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 brany, kolektor no nie wiem co z nim moze jakiegos KNa zalozyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viviek Opublikowano 15 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 brany, kolektor no nie wiem co z nim moze jakiegos KNa zalozyc na razie chce choć powrócić chociaż do seryjnych ok 190KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galone Opublikowano 15 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 tez bym tak chcial, bede zbieral chajs na mal remont. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadyzor71 Opublikowano 16 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 Co do remontu, to zależy jak długo chcesz jeździć tym autem (silnikiem) i czy chcesz zrobić samemu. Porządny remont to okolice 3-4tys. Na początek sprawdź kompresję i zrób próbę olejową. Pamiętaj o odłączeniu bezpiecznika od pompy paliwa i wciśniętym pedałem gazu do oporu. A i o tym, żeby robić to na ciepłym silniku i w miarę sprawnie żeby nie ostygł nie muszę chyba mówić. Zrób najpierw to i wtedy będzie myślenie co dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viviek Opublikowano 16 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 Co do remontu, to zależy jak długo chcesz jeździć tym autem (silnikiem) i czy chcesz zrobić samemu. Porządny remont to okolice 3-4tys.Na początek sprawdź kompresję i zrób próbę olejową. Pamiętaj o odłączeniu bezpiecznika od pompy paliwa i wciśniętym pedałem gazu do oporu. A i o tym, żeby robić to na ciepłym silniku i w miarę sprawnie żeby nie ostygł nie muszę chyba mówić. Zrób najpierw to i wtedy będzie myślenie co dalej. kompresję chcę sprawdzić w sobotę, a na czym polega próba olejowa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadyzor71 Opublikowano 16 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 Wlewasz do cylindra troszkę (jakieś 5-8ml) oleju, taki jaki lejesz do silnika, powtarzasz pomiar. I wtedy wiadomo co jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viviek Opublikowano 16 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 Wlewasz do cylindra troszkę (jakieś 5-8ml) oleju, taki jaki lejesz do silnika, powtarzasz pomiar. I wtedy wiadomo co jest. a z tym bezpiecznikiem o co chodzi ? I co mi da takie coś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadyzor71 Opublikowano 16 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 Bezpiecznik od pompy co by Ci paliwa nie wtryskiwalo, a jeśli o próbę chodzi to będziesz wiedział czy w środku serca wszystko ok, czy pierścienie czy zawory. Wtedy ruszysz dalej. Tylko jeśli za pierwszym razem ciśnienie wyjdzie Ci dobre to próby olejowej nie musisz robić. ;-) Wysyłane z mojego LT18i za pomocą Tapatalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 16 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 Po pomiarze wyszło że masz mało HP a Nm wyszły seryjne?????? Coś mi tu nie gra. Nie ma seryjnych HP to nie ma Nm tymbardziej seryjnych. Jeśli jednak to na podstawie odczuć to na początek proponuje zrezygnować z PB98 -w M50tkach to więcej problemów niż pożytku. Przy stopniu sprężania 10, 5 to opóźnianie zapłonu by uniknąć spalania stukowego -a to mulenie silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nem Opublikowano 16 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 Po pomiarze wyszło że masz mało HP a Nm wyszły seryjne?????? Coś mi tu nie gra.Nie ma seryjnych HP to nie ma Nm tymbardziej seryjnych. Dziki ja mialem tak samo jak Viviek. Wzgledem serii ucieklo mi 13km i 2nm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viviek Opublikowano 16 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 (edytowane) na jakiejś dyskusji sprzed 2 lat znalazłem takie info odnośnie strokera, pytanie czy to kompletny zestaw wał,korby,tłoki i wtryski z m52b28 oraz komp panewki ??? Edytowane 16 Października 2013 przez viviek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadyzor71 Opublikowano 16 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 Właśnie też mnie trochę zdziwiło że tylko konie poszły spać a niutki zostały. Jest w ogóle taka opcja żeby jedno poszło w dół a drugie zostało? Wysyłane z mojego LT18i za pomocą Tapatalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 16 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 Nm zależą w dużej mierze od zastosowanych przełożeń w przeniesieniu napędu ale nie oszukujmy się-wszystkie te przełożenia napędza silnik o danej mocy więc moc spada=siła spada=N spadają.Być może nie wprost proporcjonalnie ale spadają. W tym przypadku zastanowiłbym się nad zmianą hamowni. Ale autor tematu nie wrócił jeszcze do standartu a już będzie bebechy wymianiał-to ja nie wiem co tak naprawdę oczekuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viviek Opublikowano 17 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Nm zależą w dużej mierze od zastosowanych przełożeń w przeniesieniu napędu ale nie oszukujmy się-wszystkie te przełożenia napędza silnik o danej mocy więc moc spada=siła spada=N spadają.Być może nie wprost proporcjonalnie ale spadają.W tym przypadku zastanowiłbym się nad zmianą hamowni. Ale autor tematu nie wrócił jeszcze do standardu a już będzie bebechy wymieniał-to ja nie wiem co tak naprawdę oczekuje. najpierw Dziki jadę na sprawdzenie kompresji cylindrów, sprawdzenie zapłonu itp dopiero po ustaleniu tych wartości będę zapewne robił stroker jeśli to pomoże w osiagnięciu ponad 200KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viviek Opublikowano 19 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 a więc spraw wygląda tak, sprawdzona dziś kompresja i osoba sprawdzająca była w szoku że tak łądnie trzyma 1-14,5 2-14 3-14 4-15 5-14 6-15 nie wiem co dalej sprawdzać....w najbliższym czasie sprawdze ciśnienie paliwa i może jakiś dodatek do czyszczenia wtrysków się przyda bo już nie wiem gdzie szukać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 19 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 Czarny STP nie zaszkodzi ale tak max na pół zbiornika nie na cały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viviek Opublikowano 19 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 Czarny STP nie zaszkodzi ale tak max na pół zbiornika nie na cały tylko pytanie czy to jest coś warte bo różne opinie czytam, czy może od razu lepiej dać sobie spokój i wsadzić od razu z m52b28 wtryskiwacze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 19 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 Ciśnienie bardzo dobrze że równe mniej więcej = równo się silnik zużywa:) ale... Ja w swojej M50 mam cisnienie na poziomie 12,0/12,5 ale gdy zaczęło rosnąć to też równomiernie pod 15 bar a na jednym 16. To wesoło nie było=przegrzałem uszczelniacze zaworowe,które stwardniały i dawkowały systematycznie olej do cylindra-po jakimś czasie kilka miechów nagar uszczelnił mi pierścienie.Także wysokie ciśnienie około 15 to wg.mnie nie jest normalne dla zdrowych M50tek. Na jakim oleju śmigasz? Ile musisz dolewac od wymiany do wymiany? Czy silnika podczas zimnego startu przykapca?puści ciemnego bąka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.