Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem ponieważ w środku auta podczas jazdy jest bardzo głośno i teraz pytanie czy to dyfer czy łożysko. A więc podczas jazdy 30km/h+ zaczyna być głośno, dzisiaj pojechałem na próbę i jechałem slalomem żeby sprawdzić i przy łuku w prawo przestaje wyć , czyli jest odciążane prawe koło, więc pytanie czy dyfer czy łożysko na prawym kole, jak myślicie? Dźwięk to takie jak by "rrrr" icon_biggrin.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łożysko na 99,9 %, Dyfry raczej są trwałe przy powiedzmy normalnym użytkowaniu. Podlewaruj auto, pokręć każdym kołem, skoro to łożysko na pewno usłyszysz. O ile nie masz takiej możliwości bądź wiedzy podjedź do dobrego mechaniora to oceni sytuację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podnieś auto, jedną ręką zakręć energicznie kołem a drugą złap za sprężynę. Przy zużytym łożysku w kole będziesz czuł wibracje na sprężynie. Dla porównania sprawdź sobie wszystkie koła i zauważysz różnicę. Każde zużyte łożysko albo ma luz (ruszając za koło na boki), albo wyje przenosząc wibracje na sprężynę. bmw_3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...