Luksus Opublikowano 12 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 Witam, mam problem ponieważ w środku auta podczas jazdy jest bardzo głośno i teraz pytanie czy to dyfer czy łożysko. A więc podczas jazdy 30km/h+ zaczyna być głośno, dzisiaj pojechałem na próbę i jechałem slalomem żeby sprawdzić i przy łuku w prawo przestaje wyć , czyli jest odciążane prawe koło, więc pytanie czy dyfer czy łożysko na prawym kole, jak myślicie? Dźwięk to takie jak by "rrrr" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latopyrz22 Opublikowano 12 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 łożysko to raczej huczy a to twoje rrr to pewnie dyfer u mnie przy zużytym odgłos był mniej więcej taki jakbyś młynkiem ręcznym kawę mielił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksus Opublikowano 12 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 (edytowane) No własnie to jest najdziwniejsze że tak jak napisałem przy łuku w prawo huczenie ustaje. A jest możliwe żeby wyjechany dyfer przy skrecaniu przestawał huczeć? Edytowane 12 Października 2013 przez Luksus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 12 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 Kolego jedz do kumatego mechanika podniesie auto i sprawdzi łożysko na słuch również można wtedy odpalić auto na górze i posłuchać dyfra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 12 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 stawiam na dyferek :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 13 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 Łożysko na 99,9 %, Dyfry raczej są trwałe przy powiedzmy normalnym użytkowaniu. Podlewaruj auto, pokręć każdym kołem, skoro to łożysko na pewno usłyszysz. O ile nie masz takiej możliwości bądź wiedzy podjedź do dobrego mechaniora to oceni sytuację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 13 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 Podnieś auto, jedną ręką zakręć energicznie kołem a drugą złap za sprężynę. Przy zużytym łożysku w kole będziesz czuł wibracje na sprężynie. Dla porównania sprawdź sobie wszystkie koła i zauważysz różnicę. Każde zużyte łożysko albo ma luz (ruszając za koło na boki), albo wyje przenosząc wibracje na sprężynę. bmw_3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 28 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 Ja bym stawiał również na łożysko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.