dduban Opublikowano 6 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 (edytowane) Siema Mysle powoli nad zmiana moje 328 na e60 lub e90 ale mam duże wątpliwości :\ Interesowal by mnie diesel 3.0. Na full wypasie. Ale martwi mnie awaryjność. Mialem juz auto w które wlozylem drugie tyle a i tak to nic nie dalo. Jak to jest z tymi nowszymi autami? Naprawdę sie tak psuja? Szczególnie elektronika? Powiedzcie jak to jest. Dodam tylko ze nie ma konkretnego powodu zmiany auta. Jest jako drugie w rodzinie. Rodzinnym jezdzi zona Edytowane 6 Października 2013 przez dduban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 7 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Napewno będzie bardziej awaryjne Niż te Twoje e46 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 7 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Według mnie zależy co kupisz, jak kupisz dobry egzemplarz to nie będziesz ciągle wkładał, a jak kupisz parcha to na pewno koszty napraw są dużo większe niż w przypadku E46 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 7 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Mialem juz auto w które wlozylem drugie tyle a i tak to nic nie dalo. Zacznij od zmiany mechanika, później bierz się za zmianę auta Czechu miał E60 dłuższy czas, napisz do niego pw, pewnie udzieli pomocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słodki Opublikowano 7 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Dizel to zawsze ruletka :4: mój znajomy m 3.0d przez 1,5 roku wymienił kolektor wydechowy czesto pęka , turbinę , wtryski , dwumas , przepływka , ja mam benzynkę M54 i nic nie dołożyłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flashback Opublikowano 8 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 chcesz zamienić benzyne na dizla?? to od razu kup cinkłaczento najlepiej w gazie, bo nie będziesz miał czym jeździć :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 8 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 chcesz zamienić benzyne na dizla?? to od razu kup cinkłaczento najlepiej w gazie, bo nie będziesz miał czym jeździć :mrgreen: Kolejna "mądra" opinia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flashback Opublikowano 8 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 spokojnie, tylko się smieję, choć z dizlami bywa różnie, zależy na jaki stan się trafi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kevin Opublikowano 9 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Jak kupisz diesla z przeboiegiem 150-200 to wiele rzeczy bedzie sie sypac wiec celowalbym z doswiadczenia w auto z przebiegiem od 220-230 tys i tylko takie ktore ma historie serwisowa pelna, wtedy unikniesz wszystkich drozszych napraw turbo dwumas itp, ktore wlasnie sie objawiaja przy nizszych przebiegach. Kupujac z wyzszym przebiegiem masz pewnosc, ze co mialo sie zepsuc zostalo wymienione i spokojnie kolejne kilometry mozna robic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kondziu Opublikowano 10 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Kevin dobrze prawi. Że nowsze, to nie znaczy że się na bank będzie psuło, ale na pewno droższe. W ogóle słyszałem od chlopaków po warsztatach a mam ich sporo, że najbardziej właśnie się paprają auta nowsze i koszty ich eksploatacji są przesadzone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrisELdi Opublikowano 26 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 Ja także zmieniam na nowy rok na E60/61 530i lub 535i Żadne auto bmw nie jest święte bmw_1E46 czy E60/61 to i tak się sprowadza do co rocznego grzebania jak bo jest tam kilka rzeczy do poprawienia to normalne. Prawdą jest że dizel potrafi trząść portfelem i niestety jest bardziej awaryjny tak jak to kolega powiedziała zależności jaki kilosów i książki serwisowej to już regułą. Problem jaki jest to za dużo jest dizli na rynku a mało w bezynie z czym ja się już borykam od 6 miesięcy nie ma nic co by mnie zadowoliło. Dla tego masz większe prawdopodobieństwo napotkania w bezynie kiepskiego egzemplarza o co nie trudno jak chcesz wypasiony model... Mój sposób na zażegnanie większych kosztów i problemów to poleganie na swoich umiejscawiając i pozbycie się mechanika. Z elektroniką nie mam problemu a zresztą można sobie poradzić bez problemu bo fanów w europie czy w USA nie brakuje a co za tym idzie kupę informacji w necie za free. uklon_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.