Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Siema

Mysle powoli nad zmiana moje 328 na e60 lub e90 ale mam duże wątpliwości :\

Interesowal by mnie diesel 3.0. Na full wypasie. Ale martwi mnie awaryjność. Mialem juz auto w które wlozylem drugie tyle a i tak to nic nie dalo.

Jak to jest z tymi nowszymi autami? Naprawdę sie tak psuja? Szczególnie elektronika? Powiedzcie jak to jest.

Dodam tylko ze nie ma konkretnego powodu zmiany auta.

Jest jako drugie w rodzinie. Rodzinnym jezdzi zona :)

Edytowane przez dduban
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem juz auto w które wlozylem drugie tyle a i tak to nic nie dalo.

Zacznij od zmiany mechanika, później bierz się za zmianę auta ;)

Czechu miał E60 dłuższy czas, napisz do niego pw, pewnie udzieli pomocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kupisz diesla z przeboiegiem 150-200 to wiele rzeczy bedzie sie sypac wiec celowalbym z doswiadczenia w auto z przebiegiem od 220-230 tys i tylko takie ktore ma historie serwisowa pelna, wtedy unikniesz wszystkich drozszych napraw turbo dwumas itp, ktore wlasnie sie objawiaja przy nizszych przebiegach. Kupujac z wyzszym przebiegiem masz pewnosc, ze co mialo sie zepsuc zostalo wymienione i spokojnie kolejne kilometry mozna robic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kevin dobrze prawi. Że nowsze, to nie znaczy że się na bank będzie psuło, ale na pewno droższe. W ogóle słyszałem od chlopaków po warsztatach a mam ich sporo, że najbardziej właśnie się paprają auta nowsze i koszty ich eksploatacji są przesadzone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ja także zmieniam na nowy rok na E60/61 530i lub 535i Żadne auto bmw nie jest święte bmw_1E46 czy E60/61 to i tak się sprowadza do co rocznego grzebania jak bo jest tam kilka rzeczy do poprawienia to normalne.

Prawdą jest że dizel potrafi trząść portfelem i niestety jest bardziej awaryjny tak jak to kolega powiedziała zależności jaki kilosów i książki serwisowej to już regułą.

Problem jaki jest to za dużo jest dizli na rynku a mało w bezynie z czym ja się już borykam od 6 miesięcy nie ma nic co by mnie zadowoliło. Dla tego masz większe prawdopodobieństwo napotkania w bezynie kiepskiego egzemplarza o co nie trudno jak chcesz wypasiony model...

Mój sposób na zażegnanie większych kosztów i problemów to poleganie na swoich umiejscawiając i pozbycie się mechanika. Z elektroniką nie mam problemu a zresztą można sobie poradzić bez problemu bo fanów w europie czy w USA nie brakuje a co za tym idzie kupę informacji w necie za free.

uklon_bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...