Pirooz Opublikowano 4 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Cześć, jestem Paweł i z moim nałogiem walczę już od ponad 2óch miesięcy. Bezskutecznie. Jeżdżę BMW e46 320i i nie mogę przestać go kochać :bmwsexemofg3: Pochodzę ze śląska - z małej miejscowości Czechowice-Dziedzice. Ale mieszkam, pracuję i studiuję we Wrocławiu więc większość czasu spędzam właśnie tutaj. Posiadaczem E46 z M-Pakietem I stałem się około 2-3 miesięcy temu i była to miłość od pierwszego wejrzenia. Rejestruję się na forum troszkę późno ale mam nadzieję, że załapię się jeszcze na jakieś spotkanie z innymi forumowiczami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 4 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Pirooz , witaj na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 5 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 :bry::bry::bry: bmw_2bmw_2bmw_2bmw_2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Darecki Opublikowano 6 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 bmw_1bmw_1bmw_1 JEDNAK NIE MA TO JAK E46 .....uklon_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 6 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 Jednak nie ma to jak BMWbmw_2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 8 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 happy_bmwwitajhappy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BMW Opublikowano 14 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2013 bmw_2 witaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...