fastandhurry Opublikowano 8 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 ta pomarańczowa na skrzyni automatycznej tak.Dość długo jeszcze świeci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 24 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Po zamknieciu auta - 2.5 A Po okolo 30 min - 0.46 A Po wyjeciu bezpiecznika 56 - 0.03 A A wiec albo navi albo ekran albo radio.... co dalej? Wysłane z mojego GT-N7000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 25 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Po wyjęciu 56 masz tyle co ja na ori alarmie i tak powinno być jak jest wszystko cacy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 25 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Czytnik navi nie przechodzi w stan uśpienia i swieci caly czas moze wentylatorek tez pracuje. Po wypieciu czytnika 0.03 A. Czytnik do sprawdzenia Wysłane z mojego GT-N7000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 25 Stycznia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 odkpie troche temat dlaczego komp pokazuje mi ładowanie 13.6-13.8V a miernik w zapalniczce 14.1-14.2V moze tu mam problem ze po 2 latach musze wymieniac aku bo obniza sie jego pojemnosc przez niedoładowanie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chacko e30 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Kosa a na wyjściu z alternatora ile pokazuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 25 Stycznia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 dzisiaj sprawdze, na altku na klemach i przed klemami i czy klema piro sie nei grzeje dzisiaj dopiero wpadlem na taki pomysl po przegladnieciu kilku tematów po tym jak znowu po 2 latach aku wymieniłem pobów w spoczynku po kilkunastu minutach mam 0,03-0,05A 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chacko e30 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 To w "normie"... Sprawdź multimetrem wyjście z alternatora i na aku... Może nie w bmw ale w fordzie dość częstym problemem są rozruszniki w dieslach , zbyt wysokie pobory prądu przy rozruchu zabijają aku Najlepiej sprawdzić jakie jest napięcie przy odpalaniu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chacko e30 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Kolejna kwestia to ile Twój alternator jest w stanie naładować i czy aku np nie jest przeładowymane lub nie doładowywane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dj_drops Opublikowano 25 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 odkpie troche temat dlaczego komp pokazuje mi ładowanie 13.6-13.8V a miernik w zapalniczce 14.1-14.2V moze tu mam problem ze po 2 latach musze wymieniac aku bo obniza sie jego pojemnosc przez niedoładowanie ? U mnie jest identycznie komp 13.8V a na klemach 14.2V - moim zdaniem (i zdaniem gościa od akumulatorów) jest idealnie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 25 Stycznia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 To moze nie ma sie czym przejmowac :-) Wysłane z mojego GT-N7000 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zgibniew Opublikowano 25 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 U mnie jest identycznie komp 13.8V a na klemach 14.2V - moim zdaniem (i zdaniem gościa od akumulatorów) jest idealnie x2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dj_drops Opublikowano 25 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 moze tu mam problem ze po 2 latach musze wymieniac aku bo obniza sie jego pojemnosc przez niedoładowanie ? A tak z ciekawości jaki masz aku ? Ja miałem w aucie jakiś wynalazek chiński (był już w aucie jak kupiłem) i się skończył bez żadnego ostrzeżenia, od rano na mrozie odpalił a później pod sklepem miał 8.5V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 26 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 Kosa-ładowanie to nie wszystko. Mimo takich tras akumulator może być dojony w ogólnym rozrachunku. Jeżeli w pełni naładowany zniesie z 10-15 rozruchów raz za razem to bywają dni że tych odpaleń masz sporo między okresami ładowania z instalacji.Musiałbyś robić bilans i liczyć czy dojazd do pracy w ilu % doładuje akumulator. Ja mimo alternatora 140 A i 80A akumulatora raz na 3 miesiące postanowiłem mimo wszystko podpiąć aku pod ładowarkę . Poprzedni akumulator dziwnej nazwy zniosił E34 przez prawie 7lat. Teraz Voltmaster ciągnie już 4 rok. Nie czekam poprostu aż klęka. Pozatym takie pojęcie jak "uśpienie" w dużej mierze występuje właśnie w e39. Aku czerpany w tym okresie a nie ładowany. Parę razy webasto i miesiąc jazdy do pracy to złudne trwanie w myśli że aku wróci do pełnego stanu. Gdybym miał czas to akumulator znacznie częsciej podłączałbym pod ładowarkę by zminimalizować katowanie go przez alternator zaraz po zdojeniu po uruchomieniu silnika. Posyłane sa wtedy spore ampery w niekontrolowany sposób mogące konsekwentnie zrzucać masę czynną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 26 Stycznia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 nie zostaje chyba nic jak raz na miejsiac podpoac pod c-teka'a, pytanie tylko jest moozliwosc ładowanie bez wyciągania ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 26 Stycznia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 o takie o cos (nie zwracajcie uwagi na kontorlki): [video=youtube;oWBWjuMHXQc] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dj_drops Opublikowano 26 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 Pytanie na ile można zawierzyć temu czemuś wsadzonego w gniazdo zapalniczki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 26 Stycznia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 przed chwiląsprawdziłem, miernik na klemach i wyprowadzeniu B+ pokazuje tyle co to ustrojstwo w zapalnicznce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 26 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 Do zapalniczki idzie raczej bezpośrednio z aku.Do zegarów przez elektronikę więc zegary mogą przekłamywać.Sprawdź przy altku lub na silniku 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 26 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 Nie ma obawy z Ctekiem bez odpinania akumulatora. Tego typu mikroprocesorowe ładowarki są m.in. Po to by nie odpinać klem od aku. Ja mam sporo weekendów pracujących ale jeżeli Ty masz niemalże każdy wolny to raz w miesiącu robiłbym sesję cteka od piątku wieczorem do niedzieli rana lub nawet wieczora zależy jak czas pozwala. A raz na rok robił "recond "(ja tak robię" i nawet podrzędne firmy od akumulatorów dają radę. Napewno utrzyma to pojemność akumulatora. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadyzor71 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 Tak z ciekawości, jaki wtedy będzie koszt takiego podpięcia tego Cteka raz w miesiącu? Bo jeśli załóżmy jest to 5PLN to licząc, że aku wytrzyma jakieś 4 lata to mija się to trochę z celem, bo dokładasz te "uzbierane" przez 4 lata pieniądze masz prawie na nowego bosha z gwarancją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pidey Opublikowano 27 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 Nie taki diabeł straszny ... - nie chce mi się dokładnie liczyć ani wpinać watomierza ale tak szybko i na oko to przez 2 doby ładowania uśredniając wartości to nazbiera się tego nie więcej jak 0,25 kWh a zatem w WIELKIM zaokrągleniu nie powinno przekroczyć 30 groszy. Poza tym taka kosmetyka aku powinna jego żywot utrzymać nawet do 7 - 8 lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 27 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 Pidey można jaśniej ? co to za kosmetyka doładowanie aku mikroprocesorowym prostownikiem czy jak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadyzor71 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 Nie wiem jak dokładnie działa ten ctek ale tak z ciekawości sprawdziłem ze działa od 0,8-5A 12V. Orłem z fizyki nie byłem ale liczac średnio powiedzmy 3A to mamy 36W na godzinę. Czyli 36Wx48h to mamy 1,728kWh. Teraz 1,728 x 48 miesięcy to nam daje w zaokrągleniu 83kWh. Na dzisiaj kWh stoi w tauronie w G11 0,53-0,55. Także po maksie licząc jakies 45pln. Sam sobie odpowiedziałem. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zgibniew Opublikowano 27 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 Kosa u mnie jest to samo [ATTACH=CONFIG]38816[/ATTACH] A na multimetrze 14,1-14,2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.