Kosa Opublikowano 2 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 problem nasepujacy , po weekendzie postoju (zrobione tylko w sobote 2-3 rundki po 200 m) w poniedzialek na odpalonym wczesniej 10 min webasto mialem problem z odpaleniem (padniety aku), w ostatnich tygodniach rowniez z rana po odlpaleniu zasygnalizpowal mi niski stan napiecie (?) krotkim sygnalem dzwiekowym w kabinie (bip) jakies dane: E39 530d 2000.10 ładowanie w trasie 14.00-14.2 V aku: zakup 2011-12-28 przebieg 251 709 km model BOSCH 12V 90Ah 720A po godzinnej jezdzie napiecie, 12.8V, po kilku godzinach spada do 12.4 V, po nocy przed odpaleniem z rana 12.2 V czy to moze byc wina padającego aku, w weekend postaram sie zrobić test na pobór prądu na postoju wentylacja, klima działa normalnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmonowski Opublikowano 2 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 A może to wina jeża(rezystor dmuchawy)?U mnie w E46 tak było i jeż rozładowywał aku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 2 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 (edytowane) dmuchawa działa normalnie, jeszcze sprawdze to inpą moge jeszcze wyjąć bezpiecznik od nawiewu tylko ktory to ? Edytowane 2 Października 2013 przez Kosa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmonowski Opublikowano 2 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Dmuchawa będzie działać ale po zamknięciu auta Jeż pobiera prąd stąd aku pada. Co do bezpiecznika to nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 2 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 ok poszukam bezpiecznika lub wyjme wtyczkę z jeza, ale wydaje mi sie ze przez weekend wyładowałby aku, a tak jezdze normalnie tylko ostatnio chłodniej sie zrobilo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 2 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Miernik w bagaznik i zamknij auto ( z otwartym bagajerem ). Bedzie duzy pobor pradu, po 7-10 minutach spadnie do 1,4v, po kolejnych 5-8 minutach ( lacznie 15 minut ) powinno spasc do 0,3v i tak pozostac, az do otwarcia, jak po tam 20 minutach bedzie brac wiecej niz 0,3 to jest cos nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 2 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 amperach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 2 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 (edytowane) to ładowanie byłoby na poziomie 14.2 V ? dla testu wyjme bezp nr9 od całego klimatronika,a moze nawet wypne wtyczke od jeza btw. czy aku nie jest za duzy ? 90 Ah, bmwfans podaje 70-80 Edytowane 2 Października 2013 przez Kosa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 2 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 No wlasnie ampery, jaki masz alternator? 90 czy 120? Ja mam 150 i ciagnie 110aku. Ogarnia bez problemow. Poki co nie wyciagaj bezpiecznikow tylko sprawdz prad, jak po 20 minutach bedzie 0,3A normalnie to jest wszystko sprawne. Wtedy przyczyna pewnie aku skoro sam altek laduje dobrze. Ile lat ma aku? Ja mialem takie same objawy, co jakis czas padal, swiatlo przygasalo przy odpalaniu itp itd, alternator pokazywal 14,2 pod obciazeniem, aku sprawdzany w serwisie i mowili, ze dobry ( 3 letni ), bawilem sie bezpiecznikami i uciekaniem pradu, ale wszystko sprawne.. I po jakims czasie aku padl calkiem wiec wcale nie byl dobry, a mial trzy lata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 2 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 jaki masz alternator? 90 czy 120? bmwfans podaje 120 lub 150 musze sprawdzic po numerze zakup aku 2011-12-28, wiec jeszcze mam gwarancje, nie chce mi sie odpinac klemy zeby nie stracic ustawien, chyba ze jest sposob zeby to zrobic nie tracac w/w Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 2 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 A u mnie w realoem 120 140 150, 90 znalazlem na jakims forum bmw, ale nie wiem czy taki maly byl, zreszta dziwna rozbieznosc 90, a 140 tylko dlatego, ze ktos ma ksenon dsp i grzane taborety? wepnij sie w bagazniku tylko wcisnij blokade srubokretem zeby myslal, ze zamkniety i obczaj po 20 minutach pobor pradu jak auto "usnie". Swoja droga 120A wedlug mnie uciagnie aku 90ah. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neophyte Opublikowano 2 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 sprawdź jeszcze ładowanie podczas odpalania. u mojej Pani było właśnie tak, że ładowanie było oki ale podczas rozruchu napięcie spadało do 8V. aku po prostu nie trzymało już prądu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 2 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Najnizej spada do 9-10V przy rozruchu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 2 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Powiem tak pobór bynajmniej w benzynie bez webasto po ponad 15minutach jest 0.03 ampera więc na dobrym aku po miesiącu stania bez problemu powinno auto odpalić oczywiście chyba,że auto często długo nie używane to aku się zasiarczy i nie trzyma. Taki pobór mam na seryjnym alarmie jeśli ma ktoś dokładany pobór będzie dużo większy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyto Opublikowano 2 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Kosa ja bym zaczął od podpiecia amperomierza w szereg odczekania 20 minut i sprawdził jaki jest pobór, w Pb jest tak jak Georgii napisał 0,03A podejżewam ze w D jest tak samo, wtedy bedziesz miał pewność czy nigdzie Ci prąd nie spier****ziela Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 2 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Na razie to wyjalem bezpiecznik nr 9 zobaczymy ile pokaze rano Wysłane z mojego GT-N7000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 2 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 W grę wchodzi też rozrusznik lub alternator. Ten drugi sam doświadczyłem na skórze. O rozruszniku też kiedyś było na forum. Najlepiej to zamknąć auto i miernikiem sprawdzić pobór prądu. Spróbuj też, o ile pomiary nic nie wskażą odpiąć plusowy kabel od rozrusznika i zabezpiecz go, by gdzieś się nie zwarł, zamknij auto i poczekaj do rana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 3 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 mimo odpiecia całego klimatronika (bezpiecznik nr 9) rano pokazło 12,3V czyli to samo mogę jeszcze podmienić jeża na sprawnego, a dzisiaj sobie zrobię próbę prądową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 3 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 Kosa bez pomiaru czy wogóle masz złodzieja prądu to ni jak nie ruszymy dalej. Czasem jak aku był często dojony poniżej 10V i ładowany tylko z instalacji to siadała pojemność akumulatora. Zimne dni weryfikują właśnie pojemność akumulatora(przy zero st.C chyba o 50%. Możliwe,że pobór prądu będzie ok to wtedy wyjmij aku i daj mu szanse-podepnij pod stacjonarny prostownik(najlepiej z regulacją prądu) i ładuj małym prądem ze dwa dni. Obserwuj ile czasu ładuje się akumulator. W tych automatycznych prostownikach też naładowanie powinno zająć sporo czasu. Jeżeli naładuje się szybko to znaczy,że zmniejszyła się pojemność i szybko odda energię przy pierwszym odpalaniu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 3 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 przez 2 lata nie miałem z nim problemu, codziennie ładowany z instalacji po 2h (dom-robota-dom) dziś okolice 0 stopni w nocy i nie zszedł rano ponizej tego co zawyczaj, postaram się sprawdzić jaki ma pobór , nie chce zakładac nowego (choc juz czeka) az nie sprawdze czego to wina pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARIO78 Opublikowano 6 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 witam miałem też problem z prądem winna była tylna wycieraczka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 6 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Tez mam problem z dzialaniem tylniej wycieraczki. Jal ruszy a ostatnio nie ma sily to nie chce wracac. myslalem ze po wyjeciu kluczyka prad tam jest odcinany. Wysłane z mojego GT-N7000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 6 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Wyjalem bezpiecznik nr 55 20A w bagazniku zobaczymy czy cos sie zmieni. Sprawa moze miec sens no w wakacje auto stalo 2 tyg i nie bulo problemu. Teraz jak wycieraczka i spryskiwacz nie dziala zaczely sie problemy z aku.... Wysłane z mojego GT-N7000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fastandhurry Opublikowano 7 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 przyczyną może być również webasto,latem jest ok. bo ciepło ale teraz może załączać i wył. jeśli w sterowniku jest wilgoć(słynne zimne luty po latach ulegają utlenieniu) i kicha.U mnie każde otwarcie drzwi,bagażnika i w ogóle uruchomienie czegokolwiek załączało ,,piecyk'' i nie raz rano w garażu było nadymione więc w nocy musiał się sam włączyć , tak załatwiłem jeden akumulator.Wyjąłem bezpiecznik od tego luxusu i spokój.Kiedyś to pewnie naprawię ale nigdy latem nie ma czasu a teraz już zimno a to trzeba wyciągnąć odesłać kolesiowi koleś zmienia sterownik lub poprawia te nieszczęsne luty i tak ….Moze ktoś zna w okolicach Legnica , Bolesławiec,Zgorzelec dobrego ,,piecykarza'' - będę wdzieczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 8 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Bezpiecznik po wujecia napiecie rano bez zmian. Webasto nie pracuje nie slychac jeszcze za cieplo chyba. Podmieniam jeza. Moze ktos sprawdzić na sprawnym aku jakie napiecie ma z rana przed odpaleniem (test 9) ja mam 12.5-12.3 V I jeszcze jedno czy po zgaszeniu auta 8 zamknieciu lampka sygnalozujaca bieg powinna tak dlugo sie swiecic - kilka lub kilkanascie minut. Wysłane z mojego GT-N7000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.