koko090681 Opublikowano 28 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 witam -- dziś pojechałem z kumplem na lotnisko trochę pojeździć i klops --zawrotka na żwirku i koniec wspomagania w wtorek będe miał nową pompe i teraz pytanko -ciężko jest wymienić pompe samemu żeby nie tłuc się z tym do mechaniora ??? może ktoś ma jakąś fotorelacje z takiego zabiegu ??? sam nie znalazłem nic ciekawego mój silnik m54b25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 28 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Cześć. wymiana jest stosunkowo prosta tylko trzeba się zaopatrzyć w worek szmat:) trzeba zachować czystość. 1. ściągasz osłonę silnika 2. spuszczasz płyn 3. odkręć pompę 4. wkładasz nową (zalej płynem i pokręć) 5. a potem kolejność odwrotna do rozbierania a z tym paskiem to nie wiem czy zakładanie ma jakieś znaczenie znalazłem jeszcze takie orientacyjne fotorelacjon http://forum.bmw-3city.pl/viewtopic.php?t=11085&sid=549b851a05afdc200c5f489668b35500 mam nadzieję, że to ten silnik bo nic innego nie znalazłem jeśli nie niech m,nie ktoś poprawi 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 28 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 a więc po powrocie z trasy musze sie za nią zabrać - DZIEKI mareq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 28 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 spoko 5 złoty :drunk: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 28 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Koko wiesz że w M54 były montowane 2 pompy? Obie LUK'a ale całkiem różne? Wiesz jaką miałeś i jaką zamówiłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 28 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 (edytowane) Koko wiesz że w M54 były montowane 2 pompy? Obie LUK'a ale całkiem różne? Wiesz jaką miałeś i jaką zamówiłeś? m54b25 były LF-20 NIBY W 2.5 L. TYLKO TE M54B28 LF-30 A Z RESZTĄ JUŻ SAM NIE WIEM :lol::lol::lol: BEDZIE ZŁA TO WYMIENIE happy_bmw Edytowane 28 Września 2013 przez koko090681 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 29 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 Ja mam M54B30 i miałem LF20 którego wymieniłem na LF30. A w mojej byłej e46 325xi była LF30. Nie ma to większego znaczenia jaki masz silnik bo to akurat jest nie ważne. Ważne jest żebyś dobrał odpowiednią pompę, po przewód wysokiego ciśnienia nie pasuje zamiennie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 2 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Podłączę się pod temat ale chodzi tu o e39 m52 czy ktoś mógłby najlepiej z pod auta zrobić foto jak wygląda i jak idzie wąż od listwy kierowniczej do pompy ? bo u mnie jest jakiś lipny bo idzie do góry a potem na dół gdy go się nagnie w dół to pompa cichnie i teraz mam dylemat bo nie wiem jak wygląda wąż w takim silniku a chyba będę musiał kupić ori używkę bo mój to chyba z innego motoru... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.