s3bo Opublikowano 27 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 Witam wszystkich! Przeczytałem już niemal wszystkie posty o diagnostyce, wiele informacji przydatnych i jasnych, lecz w jednej kwestii nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi, chodzi mianowicie o prawny sposób wykonania pomiarów live data w INPIE. Jedni twierdzą, że należy rozgrzać silnik do temperatury min 80 stopni, wrzucić 3 bieg i wykonać kolejno pomiary przy 2000, 2500, 3000, 3500 i 4000 obr/min, oraz pomiar przy tzw "bucie w podłodze". Inni natomiast twierdzą, wystarczy tylko przy "bucie w podłodze", a jeszcze inni, że na rozgrzanym silniku i biegu jałowym. Stąd moje pytanie, w jaki sposób poprawnie wykonać pomiary live data tak aby wyniki dały rzetelną informację? I tak przy okazji to samo pytanie ale odnośnie DIS-a. Z góry dzięki za info. s3bo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 27 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 Co do tych obrotów to Ci nie powiem, ale silnik napewno musi mieć temperaturę roboczą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 27 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 podstawowy warunek to rozgrzany silnik a cała reszta zależy od tego co chcesz dokładnie sprawdzić, dla przykładu żeby sprawdzić jakie jest doładowanie turbiny to tylko podczas jazdy na pełnym bucie, z kolei sondy najlepiej sprawdzać na wolnych i na 3000obr itd itp... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s3bo Opublikowano 28 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Dzięki za odpowiedzi. Nieukrywam jednak , że można zgłupieć. A tak a propos wtryski jak się sprawdza, znalazłem właśnie post w którym gość twierdzi, że na biegu jałowym ale na zimnym a nie na rozgrzanym silniku, a z waszych wypowiedzi wnioskuje że na pewno na rozgrzanym. Wiec jak to jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 28 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Wtryski na 100% na rozgrzanym, bo na zimnym cuda wychodzą... Owszem dobry wtrysk i na zimnym ma wskazania w normach, ale mimo to trzeba na ROZGRZANYM... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelDSW Opublikowano 25 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Prosze o ocene. Testy robilem na rozgrzanym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.