juhas2008 Opublikowano 24 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 Witam. Ma problem z Gazem sekwencją w silniku M50B20. Jednostką sterująca jest Solaris. Gaz był zakładany w 2006roku 12 grudnia. Byłem u kilku gazowników i żaden nie potrafi sie połączyć ze sterownikiem. Ściągają jakieś nowsze i starsze oprogramowania i nadal se nie łączy. Co może być przyczyna? Prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 24 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 jeżeli mają odpowiedni kabelek do sterownika a ten nie odpowiada to wnioskuje na uszkodzony sterownik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juhas2008 Opublikowano 24 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 Ale jeśli na gazie auto chodzi to raczej sterownik nie powinien być uszkodzony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D0_DOMEL Opublikowano 24 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 jak masz miernik to możesz sprawdzić napięcia we wtyczce od interfejsu. +12V, 5V, 5V, masa jak masz wszystkie te wartości to coś z interfejsem albo programem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juhas2008 Opublikowano 24 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 Te parametry co podałeś to powinny być w kostce wychodzącej z sterownika gazu by się podłączyć pod komputer, czy w kostce od kabla co sie pod kompa podłącza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 25 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 we wtyczce diagnostycznej może być uszkodzony procek odpowiedzialny za połączenie z PC a sam sterownik może pracować jak należy, ale również może być uszkodzona wiązka, sprawdź napięcia tak jak radzi D0_DOMEL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juhas2008 Opublikowano 25 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 (edytowane) Sprawdziłem napięcie i było 5v 12v masa 5v. Zawiozłem dziś bmke do innego gazownika, ma to przejrzeć. Dodam jeszcze że nie działa poprawnie przełącznik, nie świeca wszystkie diody, i z gazu nieidzie przełączyć na bęzyne. ale jak braknie gazu i przełączy sie sama na bęzyne to po zatankowaniu musze góźik wcisnąć by sie przełączyła na gaz. Więc przełącznik jest dobry. Silnik jest po swapie razem z gazem. Przed swapem gdy jechałem do domu to przełącznik się świecił i działało wszystko, a po swapie jest włąśnie taki problem. Podczas swapu gaz nie był odłączany od silnika, przełożone wszystko oprócz butli od gazu. Zmiana była z 1.8 ze zwykłym gazem na 2.0 z sekwencją. Edytowane 25 Września 2013 przez juhas2008 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.