mc_bartek Opublikowano 24 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 Witam, ostatnio w mojej 320d 150 wywaliłem klapki w kolektorze (znaczy się mechanik to wykonał), po tym zabiegu silnik na bigu jałowym przy wdepnięciu pedału gazu do końca dociąga do 4100 obrotów i stop, następnie na pierwszym biegu kręci do końca, dwójka tak samo, potem trójka i problemy znów zaczynają sie pojawiać przy czwartym biegu, gdzie idzie mu to coraz gorzej. Na piątym biego powraca przypadek z biegu jałowego tzn. 4100 obrotów i ani rusz więcej. Na kompie nie ma żadnych błędów. Pomoże ktoś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aimaray Opublikowano 15 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Witam ! Mam to samo... udało Ci się rozwiązać ten problem? :bag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol Opublikowano 15 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 A "check" sie swieci? Sprawdzil bym wezyki podcisnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 16 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 Normalna sprawa iż diesel BMW 150 km tak zwany po lifcie na jałowym biegu kreci sie tylko do 4000 obrotow. Ta opcja wystepuje rozniez w mojej i nie zawracał bym sobie tym głowy co do pozostałych biegów to inna bajka . Pod kompa go. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 16 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 dużo też zależy jaki to rocznik,tzn czy klapki były sterowane podciśnieniem czy elektrycznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 16 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 domniewam ze jezeli 150 km to lift jest czyli rok od 2002 w gore. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 17 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Przecież to jest zabezpieczenie w BMW, żeby nie kręcić silnika wyżej na biegu jałowym, każda tak ma, sprawdzone i testowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc_bartek Opublikowano 20 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 Dzięki panowie za pomoc. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.