Steven92 Opublikowano 22 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 Hej, słuchajcie mam problem z moim e36 m43 ;/ Dziś wieczorem po całonocnym postoju samochodu chciałem ruszyć jak zwykle i momencie wbicia 1 biegu i ujechania ok. 2m usłyszałem głośne stuknięcie prawdopodobnie z tyłu, po czym auto stanęło, pomimo pracującego silnika. Biegi wchodzą normalnie, od 1 do 5 + wsteczny i jedyne co słyszę to obracanie się i chrobotanie na wysokości tylnej osi, a auto stoi w miejscu. Od jakiegoś miesiąca podczas wbijania biegu i puszczania sprzęgła dało się słyszeć stuknięcie z tyłu, podobne do blokujących się hamulców, jednak szybko wykluczyłem ten powód. Co to może być? Ktoś mi wspomniał, że mogą mieć z tym związek krzyżaki tylnej osi. W necie doszukałem się też informacji o tym, że mogły strzelić jakieś śruby w okolicach mostu. Poradzicie coś? Mam nadzieję, że nie pójdę z torbami przez tą usterkę ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 23 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 W BMW są dyfry, nie mosty, ale to szczegół. Najpierw to proponowałbym wejść pod auto i wizualnie ocenić co padło, o ile coś się urwało lub pękło na pewno to zauważysz. Sprawdź gumowe sprzęgło pomiędzy wałem a skrzynią, z wiekiem mogło puścić. Nawet gdyby w ostateczności padł dyfer, co raczej wykluczam to koszt używki nie jest wysoki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 24 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 (edytowane) Odpal silnik wbij jakiś bieg , zaciągnij chamulec ręczny i schyl się pod auto i zobacz czy , kręci się wał od skrzyni aż do dyfra , jelśli nie to poszedł gumowy łącznik wału przy skrzyni , jeśli jednak będzie się kręcił to idziemy dalej i patrzymy na półosie napędowe te co idą do kół , jeśli któraś z nich się kręci to może być oszkodzony przegub napędowy któregoś z kół lub przy dyfrze... A jeśli jednak wał napędowy będzie się kręcił przy dyfrze a półoski będą stały to znaczy że rozsypał się dyfer ale nie sądzę żeby w tak małej pojemniści mógł się rozleciec , no ale różnie bywa , jest jeszcze jedna opcja mianowicie mogła posypać się tarcza sprzęgła wtedy też nie będzie przekazywać napędu na wał i koła... Edytowane 24 Września 2013 przez pawel83 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.