Knopers Opublikowano 22 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 Witam, jestem nowy na forum, staralem sie szukac mozliwie jak najwiecej tematow z tym zwiazanych ale ciezko mi cokolwiek konkretnego wywnioskowac, lub moze sie teoretycznie nie da otóż, ostatnio gdy snułem się powoli po osiedlu, przegrzał się silnik. wybiło mi płyn, zaczela leciec para, przegrzałem go. nalalem płyn i dojechalem pod dom. staralem sie sprawdzac co sie stalo, dlaczego sie zagotowal, a był to wieczor i nie bylo specjalnei za cieplo, tym bardziej ze jeździlem w wakacje normalnie w korkach stalem, 30 pare stopni i nie mialem podobnej sytuacji. myslalem, ze to wina termostatu, wiec postanowilem go wymienic, co sie okazalo nie mialem w gl go (auto mam od roku czasu, nic wczesniej sie nie działo), no to zalozylem ten nowy. dalej sie przegrzewał, temperatura dochodzila prawie do czerwonego pola. ale dziwne bylo, ze przegrzewal sie po wymianie, temperatura znowu przekroczyla pion a woda w chlodnicy, w zbiorniczku byla.. zimna. wiec myslalem ze to pompa, ze nie ma obiegu, kupilem nowa z metalowym wirnikiem (myslalem ze mialem wersje z plastikowym wirnikiem i ze sie rozpadl) no ale sie okazalo ze mialem prawie identyczna, z metalowym wirnikiem, wydawalo sie być ok, krecilo sie prawie tak samo jak nowa, delikatna roznica. no ale postanowilem ze skoro juz wyciagnalem to wloze nową. po tej operacji jeszcze nei mialem niestety czasu na dalsze sprawdzanie i uzupelnianie plynu i odpowietrzanie, moje pytanie brzmi, co moglo byc nie tak? co moze byc winne ? sprawdzalem olej, byl czysciutki, pare miesiecy tymu byl calkowicie zmieniany, nie bylo zadnego masla, wiec nadzieją wykluczam uszczelke pod glowica.. plyn chlodniczy z bloku silnika byl czysciutki, z chlodnicy po spuszczeniu z korka wydawal sie byc troche brudny. wiatrak działa. co moze byc przyczyna, poratuj ktoś.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebo293 Opublikowano 22 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 (edytowane) Ja bym stawiał na złe odpowietrzenie silnika bo skoro powymieniałeś klamoty i dalej to samo.... przyjrzyj się dokładniej jeszcze tej uszczelce no i wisco dokładnie obadaj czy jak jest temperatura ponad pion to ono powinno śmigać jak kombajn ... Tak czy inaczej stawiam na złe odpowietrzenie Edytowane 22 Września 2013 przez sebo293 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nem Opublikowano 22 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 Tak jak sebo pisze. Sprawdzil bym jeszcze dla pewnosci droznosc ukladu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knopers Opublikowano 22 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 jak wlasnie sprawdzić drożność układu? lub jakimi specyfikami mozna przeplukac uklad? tez myslalem o tym odpowietrzeniu, mozliwe ze przez rok czasu mi sie jakos zapowietrzył, chociaz dokladnie nie mam pojecia jak to by sie moglo wydarzyc, no ale bede musial obserwowac juz i sprawdzac co jakis czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek Opublikowano 22 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 Sprawdz czy wiscoza dobrze działa. Ja tez tak miałem jak ty, wszysto ok az tu nagle sie zaczelo wszystko gotowac. Wymieniłem wisco bo nie spinało go o konca i krecil sie tak jagby na biegu jalowym. Po wymiane znow gra i buczy:lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 24 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 Możesz mieć zabity gdzieś kanał. Najczęściej jest to chłodnica. Przerabiałem kiedyś podobny przypadek w A6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.