matiit Opublikowano 16 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Witam. Kilka tygodni temu zakupiłem e39 2.8 w automacie z instalacją gazową landi renzo igs (III gen, tak?). Ogólnie wszystko ok, spalanie gazu około 19-20l gazu w godzinach szczytu we wrocławiu, w trasie z ciężką nogą 13-14l. Raczej ok jak na automat i nie sekwencyjną instalację, dobrze myślę? Jest jednak jeden problem. Samochód ciepły odpala trochę dłużej, jakieś 4-5sekundy. Rano pali od razu. Jak jest nagrzany, po zgaszeniu i za chwilę po odpaleniu też pali od razu. Tylko jak postoi to pali trochę dłużej. Nie, ma żadnych innych objawów, nigdy nie falują obroty, nie gaśnie, idzie na gazie równo, na benzynie także. Najbardziej prawdopodobną przyczyną wydaje mi się źle wyregulowany gaz lub pompa paliwowa. Czy mógłby ktoś coś doradzić? + jeśli to raczej gaz to jakiegoś magika od Landi renzo we wrocławiu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRZEMO Opublikowano 16 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 zapytaj domela ,jest oblatany w gaziorze... http://www.maxbimmer.pl/members/d0_domel.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D0_DOMEL Opublikowano 16 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 ile instalacja ma nalatane? przyczyną może być np uszkodzony reduktor, który puszcza rurką podciśnienia gaz do kolektora i w momencie odpalania mamy chwile gaz i benzynę. Może też być uszkodzony któryś z silniczków na dozatorze albo pęknięta membrana w rozdzielaczu. To by trzeba sprawdzić na początek a później sprawdzić mapę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiit Opublikowano 16 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Instalacja była zakładana 11 lat temu więc i tak jest nieźle, że działa Reduktor - w ostatniej BMW jak mi padał to miałem całkiem inne objawy (falujące obroty, gaśnięcie), no ale to ja potrzebuję pomocy i pytam - niestety w gazie to tylko filtry sobie umiem wymienić D0_DOMEL - możesz polecić gdzie mi zdiagnozują usterkę w miarę poprawnie? Nie chcę wymieniać wszystkiego po kolei na ślepo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D0_DOMEL Opublikowano 16 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 możesz do mnie wpaść na legnicka 52A Jakart ale dopiero w piątek mam najszybciej czas bo na warsztacie e60 stoi do gazowania i jeszcze pare innych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiit Opublikowano 16 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Jakart z Legnickiej - tam miałem jechać. Niestety z pracy wychodzę o 16 i jadę z za stadionu praktycznie, więc na 16:30 dopiero mógłbym być. Jest taka opcja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D0_DOMEL Opublikowano 17 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 generalnie siedzimy od 8-16 a w piątki to jak najszybciej sie zwijamy. ciężko będzie o tej porze gdyż z tą instalacją nie jest tak łatwo czasem cały dzień walcze z tym systemem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiit Opublikowano 17 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 generalnie siedzimy od 8-16 a w piątki to jak najszybciej sie zwijamy. ciężko będzie o tej porze gdyż z tą instalacją nie jest tak łatwo czasem cały dzień walcze z tym systemem. To nie dobrze. Będę musiał wolne wziąć Z jakim wyprzedzeniem muszę dzwonić, żeby się umówić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D0_DOMEL Opublikowano 17 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 rożnie to bywa czasem z tygodniowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiit Opublikowano 18 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 rożnie to bywa czasem z tygodniowym. D0_DOMEL, a wiesz może co oznaczają lampki w przełączniku? Przełącznik jest taki: http://img07.allegroimg.pl/photos/oryginal/33/70/19/09/3370190983 U mnie przełącza się na gaz (dolna lewa lampka przestaje migać i się zapala na stałe, "czuję" przełączenie i zapalają się zielone lampki od stanu lpg w butli). Potem jadę trochę i np z tych górnych lampek pali się tylko skrajnie lewa - czerwona. Potem znowu sie zapalają czasem zielone (odstępy ponad minutowe). I czasem jest zapalona ta czerwona a czasem zielone. Czym to może być spowodowane? Lewa dolna cały czas się świeci po przełączeniu na gaz. Czyli raczej pracuje na gazie.. O co może w tym chodzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D0_DOMEL Opublikowano 18 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 a jak zatankujesz do pełna to wszystkie u góry świeca? prawidłowo to powinny po kolei gasnąć w miarę ubywania gazu. jak źle działa to trzeba sprawdzić czujnik na butli czy cały, czy nie ma jakiegoś zwarcia kabli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiit Opublikowano 18 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 Jak zatankuję do pełna świecą wszystkie. Ogólnie to nie widziałem jeszcze żeby świeciły np. tylko 2 Pytam bo nie wiem czy to nie jest czasem sygnalizacja jakiegoś błędu na kompie gazu. Bo samo niedziałające wskazanie poziomu mi w ogole nie przeszkadza, jeździłem tak 3 ostatnimi autami i się nauczyłem kiedy mam dolewać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D0_DOMEL Opublikowano 18 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 jak auto jest na gazie i miga ta na dole zielona to wtedy jest jakiś błąd w centrali. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiit Opublikowano 18 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 Ok, więc to tylko awaria tego "czujnika pomiaru pozostałego gazu w butli". A co do zapalania - albo mapy albo wtryski albo reduktor na moje oko po przeczytaniu połowy internetu Mam nadzieję, że w październiku uda mi się do Ciebie wybrać na diagnozę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.