Ajoksander Opublikowano 4 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 Witam Mam problem z ogrzewaniem po pierwsze długo się nagrzewa nawet jak jest juz silnik nagrzany to i tak wiejej zimnym powietrzem dopiero przy wyzrzszych obrotach wieje cieple lub po dluzszej jezdzie po drugie niebardzo działaja pokrętła a na tył wali tylko zimne powietrze środkową konsolą po trzecie ktoś był na tyle moądry i spiął n akrótko wentylator i wueje tylko n a 4 biegu a pokrętło nie działa ' nie wiem czy to problem z tym panelem z pokretlami czy gdzei inndziej szukac pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OpTo Opublikowano 4 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 o przelaczniku dmuchawy bylo na forum a z tym slabym grzaniem to moze termostat ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Najczęściej przyczyną takiego zachowania są : Zapowietrzona chłodnica / niesprawny (wieszający się) termostat Sprawdź to powyżej - łącznie z przewodami od chłodnicy Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ajoksander Opublikowano 5 Stycznia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 no termostat jest nowy a chłodnica jest dobrze odpowietrzona, skazówka nawet nie dochodzi do połowy tylko staje na takiej kropce za pierszą kreską a może to nagrzewnica padła?? pozdro <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 no termostat jest nowy a chłodnica jest dobrze odpowietrzona, skazówka nawet nie dochodzi do połowy tylko staje na takiej kropce za pierszą kreską Jeśli temp silnika nie dochodzi do idealnego pionu to raczej wina termostatu - nie zamyka się i jest cały czas otwarty. Praca silnika niedogrzanego bardziej go zużywa (gorsze smarowanie) więc lepiej obchodzić się z nim delikatnie (nie kręcić na wysokie obroty) Więc ja obstawiam przy termostacie - jest nowy czy używka ?? Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ajoksander Opublikowano 5 Stycznia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Termostat jest nowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_79 Opublikowano 5 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Ja zawsze jak montuje termostat, to go sprawdzam. Już dwa razy trafiły sie nowe a już zepsute. Skoro się nie dogrzewa silnik, to na pewno tam jest coś nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk@s Opublikowano 6 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 u mnie nawiew jest prawidłowy twierdze, ogrzewanie działa bez zażutów prócz jednego - właśnie w tunelu wylotów na tył auta dmucha zimnym powietrzem a nie ciepłym a kreska temperatury jest idealnie po środku!?!?!?! i tego nie rozumiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.