afrus18 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Witam:BMW fuck Mercedes:Posiadam BMW e36 2.0 bez vanosa i mam problem, chodzi o to że auto ciężko pali ,(i na zimnym i na ciepłym silniku) po kilku próbach zaczyna chytać ale tak jakby na nie wszystkie gary,po jakimś czasie zaczyna chodzić ale nie równo,gdy jest ciepła to zaraz po zgaszeniu odpali od strzała ale wystarczy kilka minut na zgaszonym silniku i problem powraca,druga rzecz to gdy jej depne to idzie nawet spoko ale przy około 4000-4500 obr. zdaża sie (nie zawsze) że lekko ją przymula na dosłownie sekunde i dalej już idzie ok. Ciekawostka, na gazie (sekwencja) w tak zwanym trybie awaryjnym pali zawsze od szczała (przy włączonym zapłonie naciskam przycisk do przełączania gaz ,benzyna i przytrzymuje go na dwie sekundy a następnie przekręcam kluczyk i jest ok.) Teraz to co już sprawdziłem i zrobiłem : wymiana świec na nowe ,wymiana cewek wysokiego,przepływka ok,wymiana sondy lambda,filtr powietrza nowy,podciśnienia,przewody do i z silniczka krokowego ok. na kompie nic nie wyszło (podejrzewam koleś miał kulawy i lichy program) co zauwarzyłem: gdy dodam jej gwałtownie gazu to mam wrażenie że łapie lewe powietrze tak jakby z pod korektora,kilka razy szczeliła w rure przy gwałtownym dodaniu gazu,gdy odewpne wtyczke od (niewiem jak się to nazywa ale jest na tym cięgno od gazu i nachodzi na to rura od przepływki a to jest przykręcone do korektora) to silnik zaczyna chodzić równo na wolnych obrotach a gdy je podłącze to zaczyna znowu nierówno pracować. Acha, silnik nie równo pracuje na wolnych obrotach i słabo się wkręca na nie i na bęzynie i na gazie chociaż na gazie troche lepiej i równiej chodzi. Brak już mi sił i pomysłów a szkoda mi tej "niuni" dlatego proszę o pomoc i z góry dziękuje. pozdrawiam Afrus18bmw_1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 sprawdź ciśnienie paliwa na listwie no i skąd pewność, że przepływka ok? przeczyść dla pewności... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afrus18 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 kolega który ma ten sam model podjechał i przełożyłem na chwilę wynik ten sam co na mojej,a wrazie wu to jak ją przeczyścić? jak sprawdzić ciśnienie na listwie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afrus18 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 a jeżeli by było słabe ciśnienie na listwie to ma to coś wspólnego z gazem? na gazie też chodzi kulawo na wolnych chociaż ciut lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Ciekawostka, na gazie (sekwencja) w tak zwanym trybie awaryjnym pali zawsze od szczała (przy włączonym zapłonie naciskam przycisk do przełączania gaz ,benzyna i przytrzymuje go na dwie sekundy a następnie przekręcam kluczyk i jest ok.) skoro na gazie zapala a na benzynie nie, to pompka paliwa może dawać za małe ciśnienie paliwa i dlatego nie chce załapać na "strzała" możesz łatwo sprawdzić czy trzyma ciśnienie jak postoi np.rano ściągnąć wężyk paliwowy od regulatora ciśnienia,powinno siknąć paliwo, Zatkaj wężyk palcem i wtedy włącz zapłon, jak utrzymasz i ci nie siknie to znaczy, że pompa chce iść na emeryturę. A ciśnienie powinno wynosić 3,5-4 barów ( jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi ) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 1 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 No to poprawiam Jeżeli po zdjęciu wężyka z regulatora poleci nam paliwo czy nawet ze dwie krople to taki regulator jest do wywalenia.Tam ma być sucho. Cisnienie na listwie wtryskowej dla M50b20 to 3,0 bary(po zdjęciu wężyka od podciśnienia z regulatora 3,5 bara).Jeśli nie masz manometra to odepnij wężyk paliwowy na zasilaniu listwy wtryskowej i mostkując styki przekaźnika pompy nalej paliwa do butelki(zmierz poprostu ile napompowalo do butelki i w jakim czasie)-to wyjaśni wydajność pompy. Co do problemu jaki opisałeś to do sprawdzenia nastepujące elementy : -sonda -układ podgrzewania grzałki i działanie sondy ( wypnij ją jeśli nie masz miernika) -czujnik temperatury dla DME -przepływomierz(spróbuj odpalić silnik na benzynie z wypiętą przepływką) -czujnik położenia przepustnicy(rezystancje na pinach) Będziesz wiedział co w jakim stanie masz. Jeśli strzelił pare razy w dolot to znaczy, że ma zubożoną mieszankę na benzynie. Wyreguluj /sprawdź instalację LPG bo coś mi się wydaje, że sterownik gazowy nabruździł sterownikowi DMEi ten zubaża nawet podczas rozruchu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afrus18 Opublikowano 2 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 Witam,dzięki za wszystkie podpowiedzi pompa faktycznie licha reszty nie miałem kiedy sprawdzić ale wypiołem wtyczke od przepustnicy i po chwili ją podpiołem z powrotem, auto chodzi nawet nawet (jeszcze nie idealnie ale o niebo lepiej) teraz trochę faluje na wolnych obrotach ale ujdzie w "tłumie" ważne że pali na benzynce a reszte posprawdzam jak będę miał czas i podziele się z "wami" co i jak bo może komuś się to przyda. Dzięki i pozdrawiambmw_1AFRUS18:beta: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.