Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam uklon_bmw

Pytanie bardzo standardowe przerabiane kilkakrotnie ale niestety nie uzyskałem odpowiedzi która by odpowiedziała na moje pytanie.

Problem polega na tym że auto spala chyba za dużo na mieście (70-80% miasto)?

Zalewam około 30 litów

Robię na tym około 180-200km

Czyli tak na oko pali 15 litrów na 100km?

Czyli przy ciężkiej nodze to pewnie 18l:shock:

Bez instalacji gazowej

Tylko kierowca i narzędzia w bagażniku.

Ogólnie brak problemu z silnikiem dobrze się prowadzi [Diagnostyka na PC nie pokazuje żadnych problemów]

Na autostradzie także nie można na narzekać na konsumpcje tak 6-8l na 100km.

To co pokazuje na test OBC to chyba nic niema spólnego z spalaniem ciężko powiedzieć co on w danej chwili pokazuje?

Jak pytałem po warsztatach to każdy mówi co innego : że to normalne że tak lubi?

Inni mówią iż sonda Lamda nie czyta prawidłowo[Monitor]

lub nie trzyma ciśnienia w cylindrach...

Czyszczenie odmy... itp rozumiem to z drugiej strony bo co można zdiagnozować na oko.

pytanie_bmwWiec zaczynam szukać:

Wiec chciałem sprawdzić ciśnienie na poszczególnych cylindrach mam tester ciśnienie nakręcany na otwór świec.

pytanie_bmwI tu pytanie czy muszę wyłączyć jakiś układ [Wzmacniacz PVW podobny] aby nie uszkodzić układu zapłonowego?

pytanie_bmwI jakie ciśnienie występuje cylindrach?

A potem nowe sondy?

Jakie wasze są uwagi i doświadczenia z tym silnikiem...

Pozdrawiam.

Edytowane przez CrisELdi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze byłoby podpiąć auto pod kompa. Będzie punkt zaczepienia, jeśli chodzi o sondy czy przepływomierz.

[h=3]M43TU B19 – 194E1 (Z3), E46[/h] [TABLE=class: wikitable]

[TR]

[TD]Liczba cylindrów[/TD]

[TD]4[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Średnica cylindrów[/TD]

[TD]85 mm[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Skok tłoka[/TD]

[TD]83,5 mm[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Pojemność[/TD]

[TD]1895 cm³[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Stopień sprężania[/TD]

[TD]9,7:1[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Moc maksymalna (niższy stopień mocy)[/TD]

[TD]77 kW przy 5300 obr/min[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Moc maksymalna (wyższy stopień mocy)[/TD]

[TD]87 kW przy 5500 obr/min[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Obroty maksymalne[/TD]

[TD]6000 obr/min (chwilowe 6200 obr/min)[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Maksymalny moment obrotowy (niższy stopień mocy)[/TD]

[TD]165 Nm przy 2500 obr/min[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Maksymalny moment obrotowy (wyższy stopień mocy)[/TD]

[TD]180 Nm przy 3900 obr/min[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto przechodziła badanie techniczne na jakość spalin CO2 i wszystko jest w normie na biegu jałowym oraz przy 3500... mam gdzieś raport raport jest ogólny.

Podpięty był pod komputer INPA Brak błędów na silniku ,kontrolek,sondy się grzeją i pracują brak kłopotu z elektroniką ...

bmw_1Przed testem ciśnienie w cylindrach mam odłączyć Przekaźnik DME w puszce pod maską aby nie wtryskiwał paliwa podczas testu.

Dzięki jak tylko będę miał czas to zabieram się za pomiar ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...