el_banano Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Panowie 2 miesiące temu wymieniłem uszczelke pokrywy zaworów bo delikatnie pocił sie motor z 2-3 ostatnich cylindrów ( tych najbliżej szyby patrząc od zderzaka). No i ostatnio zauważyłem że znów się robi to samo. Delikatnie wilgotna od oleju jest obudowa. Aha no i uszczelkę wymieniłem kompletną razem z tymi małymi od cewek. Jaka może być tego przyczyna?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 przyczyna? - słaba jakość uszczelki - niewłaściwe dokręcenie śrub - uszkodzona pokrywa ( lekko odgięta, odkształcona, ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Ja wymieniłem trzy sztuki, co jedna to lepsza. Też zakładałem uszkodzoną pokrywę. Jak okazało się w dolnej części tj. na głowicy z jakiś przyczyn powstała mała zadra, lekko ją zeszlifowałem, następnie dobrze odtłuściłem preparatem Wurth-a po czym założyłem, uszczelkę. Kup jakąś lepszą, dobrze dociągnij śruby, tylko z wyczuciem, by nie przekręcić gwintów. Obudowę można sprawdzić, najlepiej położyć oczyszczoną na szybę, będziesz wtedy widział, czy dobrze dolega Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_banano Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 aha czyli wg was to wina jest po stronie uszczelki? bo już sie bałem że coś z silnikiem może być nie tak..... w sumie to sprawdze jeszcze za kilka dni bo wyczytałem że po zmianie uszczelki po przejechaniu ok 1000 km trzeba dociągnąć śruby. dociągne i zobaczymy co bedzie dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Winna może być odma bo jak nie drożna to olej wypycha w najsłabszym punkcie. Ps. Polecam uszczelkę victor reintz i do tego silikon victor reintz taki w butli z wyciskaczem i dać z jednej strony w rowek uszczelki więcej a z drugiej czyli płaskiej strony na środek tak 1-2mm i będzie cacy przed założeniem odtłuścić wszystko ekstrakcyjną bmw_1 żadnych śrub nie dociągaj bo to nie trabant czy fijat lolol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2013 żadnych śrub nie dociągaj bo to nie trabant czy fijat Co do pierwszego się zodzę, co do drugiego bym nieco się zastanowił, bo mam takie cuś w stajni i praktykowałem takie zabiegi z dodatnim efektem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 No tylko wiesz,jak się śruba urwie to będzie się pocić już cały czas...Albo obudowa z tworzywa pęknie i będą dodatkowe koszta nie polecam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 (edytowane) Najlepiej byłoby dociągnąć kluczem dynamometrycznym jak dobrze pamiętam ok. 10 Nm dociągając śruby na krzyż w kolejności od środka 3,1,6-5,2,4 Edytowane 16 Sierpnia 2013 przez tomasso12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 To po wymianie uszczelki i przesmarowaniu jej lekko silikonem wysokotemperaturowym dociągnij i nie powinno się już pocić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.