bullit87 Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Witam. Pisalem w dziale tuning ale nikt nie odpisal wiec sprobujemy tutaj Chcialem zapytac czy ktokolwiek wie cos o zakladaniu kolektora od M50?? Chce tez zalozyc kompresorek :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen: no i oczywiscie mody dolotu i wydechu ale to jest oczywiste Czy wie ktos cos o tym czy orginalne wtryski wytrzymaja cisnienie, pompa paliwa czy jej wydajnosc jest wystarczajaca i ewentualnie ma ktos jakas wiedze jaki kompresor najlepiej zainstalowac?? Dodatkowo blow off, czy prawda jest ze musi byc posadzony na sprzegle ?? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Popi_90 Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Przy zakładaniu kolektora od M50 jest trochę rzeźbienia chyba, że kupisz już kolektor dostosowany do montażu Plug&Play. W seryjnym kolektorze z M50 trzeba wyciąć otwór. Wtryski i pompa spokojnie wytrzymają (jeśli są sprawne oczywiście ), według mnie. Jak się mylę to poproszę mnie poprawić Z tego co wiem to blow off jest montowany na rurze między kompresorem, a kolektorem dolotowym i upuszcza nadmiar ciśnienia kiedy zajdzie taka potrzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czaku Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Boże, bulit87... Aż płakać się chce . Kolektor z m50 jest bardziej 'przewiewny', więc da na pewno coś, tylko musisz się liczyć ze zmianą rozłożenia momentu obrotowego i prawdopodobnie jego spadkiem. Kompresor do 323? Lepiej wsadzić m54b30, zmienić barany i wydech- 250km gwarantowane za połowę z tego, co musiałbyś włożyć w kompresor. Włożenie kompresora do bmw to nie jest przykręcenie czterech śrubek, tylko bardzo dużo ciężkiej pracy, krwi, potów... Poczytaj na innych forach tematy np Maleckis'a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Tak jak Czaku pisze. To nie jest kilka śrubek. Taniej będzie Ci znaleźć M54B30. Ale jeżeli juz bardzo chcesz to kompresor EATON M62 świetnie się nadaje do tego silnika. Potem całe orurowanie no i oczywiście strojenie. Nie jest to takie proste jak by sie wydawało:) Mozesz sie też skontaktować z kolesiem o nicku elmo z turboBMW.pl ? Strona główna Gość ma i wiedzę i możliwości bo poskładał juz kilka takich BMW 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 mzoe jeszcze aktualne Kompresor Kit Vortech V2 BMW M50,M52,M54,S50,S54 (3418482898) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.