danieltca Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 witam . przy odpalaniu i gaszeniu silnika slychac chwilowy pisk tak jakby pasek klinowy sie slizgal. wszystkie rolki sprawdzalem i sa ok ale sprawdzalem tez caly napinacz i lekko mozna nim poruszyc reka tak samo jak ten amortyzatorek ( zaznaczony na focie na czerwono) wiec pewnie robi sie luz przy odpalaniu i dlatego piszczy . chcialem sie upewnic czy wymienia sie tylko ten amortyzatorek ?? rolke napinajaca mam nowa wiec to odpada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 tak wymień tylko to , ale uważaj, bo kruchy plastik jest w tym uchu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Jak wyżej, wymień tylko tą część. Fachowo nazywa się to tłumik drgań paska żebrowanego, bo jak znam życie w sklepie za napinacz potraktują rolkę napinającąkuog Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieltca Opublikowano 1 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 no i musze stwierdzic ze po wymianie tego tlumika drgan pisk przy gaszeniu na rozgrzanym juz silniku pozostal . wymienilem rowniez pasek klinowy na nowy.... troche tez sie zdziwilem po przy tym nowym amortyzatorku gdzie sa wejscia na dwie sruby mocujace go do napinacza sa tak jakby malutkie lozyska ktore w starym amortyzatorku tez mialy lekkie luzy, wiec widocznie moj stary tlumik nie powodowal tego pisku. nie wiem gdzie dalej szukac tego objawu..... a jest to irytujace Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darozxr Opublikowano 9 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 (edytowane) hej kilku moich klientow mialo ten sam problem , wymiana paska w ich przypadkach pomogla denrwujace popiskiwanie podczas gaszenia ustalo ,nowe paski (tylko te dlugie)continentala im zakladalem i byla cisza Edytowane 9 Lutego 2014 przez darozxr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieltca Opublikowano 9 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 hej kilku moich klientow mialo ten sam problem , wymiana paska w ich przypadkach pomogla denrwujace popiskiwanie podczas gaszenia ustalo ,nowe paski (tylko te dlugie)continentala im zakladalem i byla cisza siemka . no ja zalozylem nowa rolke przy tym napinaczu hydraulicznym i odrazu pasek GATES i po tym zaczely sie piski , wiec wymienilem napinacz hydrauliczny oraz znow nowy pasek firmy GATES i ciagle sa te piski. wiec jest roznica w paskach GATES a CONTINENTAL ??? co masz na mysli "te dlugie" . u mnie jak cos jest taki: 5PK2030 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darozxr Opublikowano 6 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 dobra wiem co za problem zmulony jakis bylem padniety masz bankowo kolo pasowe zuzyte 100% chetnie zarobilbym na piwo i zmienilbym to tobie ale problemem jest zblokowanie walu do odkrecenia kola , ono jest dokrecone duzym momentem trzeba miec blokade kola pasowego nie wolno blokowac na skrzyni o kolo zamachowe bo mozna uszkodzic wal , znajomy mial problem ten sam jak chcesz podesle namiary gdzie to robil chlopaki mieli taka blokadke samorobe ale zadanie spelnila i skasowali go ok 50 zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.