Kamcio Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 (edytowane) BMW 320d 163KM 43E2 43E2 throttle valve actuator, control P2620 Throttle Position Output Circuit/Open Licznik błędów: 7 Logistic licznik: 40 1. ekologia Engine speed 0.00 1/min coolant temperature 85.26 °C Rail pressure Actual 7.88 bar Injection quantity 22.45 mg/Hub Air mass per cylinder 0.00 mg/Hub Charge pressure Actualwert 994.46 mbar Pedal value sensor 0.00 % Battery Voltage 12382.40 mV Vehicle speed 0.00 km/h duty cycle Throttle valve 0.00 % 2. ekologia Engine speed 0.00 1/min coolant temperature 90.28 °C Rail pressure Actual 7.88 bar Injection quantity 0.00 mg/Hub Air mass per cylinder 0.00 mg/Hub Charge pressure Actualwert 1004.30 mbar Pedal value sensor 0.00 % Battery Voltage 12708.25 mV Vehicle speed 0.00 km/h duty cycle Throttle valve 4.73 % Unterbrechung Test conditions not yet fulfilled Error present now and already stored Error would not cause a warning lamp to light up Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Z tego co znalazłem jest to błąd zaworu przepustnicy. Samochód ciężko przyspiesza. Jakieś pomysły? Gdzie znajduje się ten zawór? Edytowane 6 Sierpnia 2013 przez Kamcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2013 A więc była to uszkodzona klapa gasząca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.