Sherlock Opublikowano 13 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 nie no ludzie nie ma się wogóle co zastanawiać,'jedyną słuszną i prawidłową firmą zawieszania każdego modelu BMW jest LEMFORDER, ściągasz oryginalnego LEMFORDERA z herbami to załóż też LEMFORDERA. Ostatnio u Taty w aucie wymienialiśmy całą lewą stronę bo wszystkie części były jeszcze oryginalne i jeden wahacz miał luz a stwierdziliśmy że nie będziemy tego 2 razy rozbierać dlatego poszła cała strona (wahacz górny, wahacz dolny, drążek kierowniczy+końcówka drążka, guma osłaniająca drążek i opaski w ASO) koszt części około 800-900 zł ale masz pewność że lewa strona jest jak z fabryki. Później czas przyszedł na tuleje i też kupiliśmy LEMFORDERA trafiajac jeszcze zeszlifowane znaczki i numery BMW żadne FEBI, MAXGEAR, TOPRAN, MOOG, MEYLE, CRAFT i podobne badziewie tylko LEMFORDER. pitolicie hipolicie :4: Febi i Meyle jest OK, fakt że z maxgear to często chińczyk, ale nie wrzucałbym tych firm które wymieniłeś do jednego worka. Prosty przykład - moje wahacze przód MeyleHD w E46 wytrzymały już 140tys km (po naszych drogach - robię ok 50tys km rocznie). Sherlock Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hary33 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 ja bym polecił lemfordera jak koledzy wymieniałem tył u siebie dwa lata temu i jest cisza fakt koszty niemale za kąplet wachaczy;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherlock Opublikowano 14 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 weź sobie też po uwagę że E46 a E39 to róznica w zawieszniu - chodzi o kształt wahaczy. Po drugie, fajnie że robisz 50kkm rocznie ale nie powiesz mi że robisz to po dziurawym Wrocławiu.... zatem jeżeli 50% albo lepiej Twojego przebiegu rocznego przypada na między miastówki to i na CRAFT'cie możesz jeździć... takie pieprzenieFEBI dobra firma... FEBI to pakowacz tak samo jak KAGER i inni... no i ta nazwa FEBI Blistein... dramat... Blistein to marka... a FEBI... no nic... każdy ma swoje zdanie.. oczywista oczywistość, że wahacze się różnią, nie do tego zmierzałem, tylko do opinii o firmach. Pakowaczy jest więcej, bo grup produkcyjnych jest tylko kilka (jaknp, Schaeffler Automotive, ktróry skupia m.in LuK, INA, FAGa ) i w każdym z pudełek tych firm jest właściwie to samo Sęk w tym, aby oddzielić ziarno od plew (czyli chińskie badziewie od europejskich produktów z lepszą jakością wykonania). Febi jest lepsze od chińczyków i to nie tylko moja opinia, a maxgear to głównie chińszczyzna, stąd nie zgadzam się z Twoją opinią, by wrzucać ich do jednego worka, ale fakt Lemforder (należący btw do grupy ZF, tak samo jak Sach czy Boge) to najwyższa klasa części. Sherlock Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 14 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 "Każdy orze jak może", wedle zasobności portfela. Ale jak się nie ma na częste wydatki związane z rozbieraniem i wymianą "gorszych" jakościowo i technologicznie części, załóżmy raz na dwa lata....to propozycja pada na droższego Lemfordera...ale śmigasz na tych częściach ze 4 lata ,jak nie dłużej. Teraz porównaj 2 x Febi lub Meyle plus robocizna....myślę, że koszta przeważają na korzyść Lemforder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 16 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 W czesciach siedze od lat i pewne rzeczy mozna brac zamienniki inne nie. Ale na Lemfoldera tez sie zdarzaja reklamacje np. ostatnio kumpel kupil memolder kpl wahaczy do a4. PO 6 miesiacach wiekszosc zaczela tluc... Reklamacja nie uznana powod: stan polskich drog. Ja do e39 pakuje moog'a albo febi i obei firm ysie sprawdzaja, obencie mam febi juz 60 tys km na nich zrobilem, z czego polowa na 19 calach o profilu 35. I zeby nie bylo nie ejzdze p odrogach rownych jak stol. PS: nie tylko wroclaw ma dziury:4: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 16 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Jest jeszcze kwestia odpowiedniego , właściwego montażu. Byle założenie ....bo jest część odpowiednia i pasuje...to można złożyć i skręcić. A wszystkie gumy w zawieszczce muszą być odpowiednio ułożone przed skręcaniem.Potem właśnie jest przy reklamacji.....opinia..."stan polskich dróg". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.