stoker83 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Witam, od jakiegoś czasu miałem drobniutki wyciek z górnego węża chłodnicy, postanowiłem się go pozbyć, odkręciłem cieknący kawałek od chłodnicy do takiego metalowego króćca z czujnikiem, wyczyściłem w miarę możliwości, skręciłem i pojechałem, pod domem się zorientowałem że leci jeszcze gorzej niż przedtem i to z obu łaczeń. Trochę sie bałem że chłodnica mi pękła przy wężu ale nic nie widać a też jakoś strasznie na chama nie kręciłem tych obejm. Pytanie mam do Was takie czy taki wąż może mieć jakieś nie widoczne dla oka uszkodzenia które puszczają ciecz? i czy da sie gdzieś w sobotę we Wrocku zdobyć taki wąż czy to musi być ori z tym wygięciem czy idzie to gdzieś z metra kupić? a może nie wiem jakąś taśmą teflonową przelecieć do rur. Doradzcie coś bo miałem jutro na woodstock się wybrać a nie chce się stresować wskazówką temp przez cała drogę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukson Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 jak bys zamówił dzisiaj we Wrocławiu w sklepiej to bys miał lepiej założyć taki jak ma być czyli ? Oryginalny kolego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 weź odpal autko i w czasie pracy silnika spróbuj dokręcić węże one muszą być przykręcone dość mocno ponieważ tam się robi podciśnienie w tedy zobaczysz czy dalej cieknie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stoker83 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 na odpalonym nie dokręcałem jeszcze, trochę się boje dokręcać mocno przy chłodnicy żeby coś nie pękło, nie zdzierżę kolejnej wymiany chłodnicy:bag:ale tam przy metalowym pierscieniu z czujką mogę śmiało podkręcić chyba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 może wymien obejmę na jakąś szerszą większa powierzchnia docisku a co do dokręcania no to jednak trzeba mocno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Z zasady jest tak, że guma z wiekiem parcieje. Jak wyżej koledzy wspomnieli warto założyć nową opaskę, jeśli nie pomoże nic na siłę, tylko wymienić wąż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Sprawdź też czy wąż jest miękki na ciepłym silniku,jeżeli jest twardy nie jest to dobry znak.może układ masz zapowietrzony.Polecam wymienić wąż i obejmy,odpowietrzyć pożądnie...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stoker83 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 założyłem nowe objemy, w zasadzie dołożyłem kolejne i jest na razie luz ale szukam nowego węża, dzięki za sugestie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 no i spoko jak ok to jak przewody dobrze wyglądają to nie ruszaj nic na siłę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.