Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

V8 :D:D:D
S62B50

Cfaniaczki :)

Czyżbym zapomniał dodać TANI w utrzymaniu :)

W grę wchodzi końcówka produkcji a więc 2002/2003rok a tam chyba 2.8 już nie było... więc chyba pozostają mi tylko 2.5 lub 3.0 Nie pytam pod kątem mocy tylko bezawaryjności na gazie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silniki bmw dobrze znoszą gaz wystarczy założyć odpowiednie elementy. nawet m-ki dobrze chodza na lpg.

No widzisz nie pomyślałem o Tobie, a przecież siedzisz w temacie... No ale jak sam miałbym brać dla siebie, to biorąc pod uwagę koszt eksploatacji i koszt instalacji brałbyś 2.5 czy 3.0???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdżę już ponad rok czasu na LPG i nie miałem powodów do narzekań ani razu, mam instalację z najwyższej półki montowaną w AutoGazie na Grabiszyńskiej za Hutmenem. Zależnie od mojego nastroju, czasu a właściwie jego nadmiaru i czy ktoś mi "ciśnienia" nie podniesie, na LPG jest nieznacznie słabsza a apetyt na gazolinę ma w przedziale od 12 do 20 l/100km.

Jak na razie bezawaryjnie a i sam silnik trzyma się dobrze :D, chociaż ma już ponad 270k na liczniku z czego ok 15k na LPG.

Oby tak dalej :dance:.

P.S. E39 silnik oczywiście 2,5 - 2001 rok Turas

Edytowane przez pidey
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...