Jaro Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Jak w temacie poproszę o Waszą opinię jaki silnik benzynowy byłby najlepszy. Nie najmocniejszy, tylko najmniej awaryjny i najlepiej znoszący gazolinę Z góry dzięki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 V8 :D:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 S62B50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_banano Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 na gazoline podobno M52B28Tu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 V8 :D:D S62B50 Cfaniaczki Czyżbym zapomniał dodać TANI w utrzymaniu W grę wchodzi końcówka produkcji a więc 2002/2003rok a tam chyba 2.8 już nie było... więc chyba pozostają mi tylko 2.5 lub 3.0 Nie pytam pod kątem mocy tylko bezawaryjności na gazie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D0_DOMEL Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 silniki bmw dobrze znoszą gaz wystarczy założyć odpowiednie elementy. nawet m-ki dobrze chodza na lpg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 silniki bmw dobrze znoszą gaz wystarczy założyć odpowiednie elementy. nawet m-ki dobrze chodza na lpg. No widzisz nie pomyślałem o Tobie, a przecież siedzisz w temacie... No ale jak sam miałbym brać dla siebie, to biorąc pod uwagę koszt eksploatacji i koszt instalacji brałbyś 2.5 czy 3.0??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D0_DOMEL Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 jak szukałem auta dla siebie to tylko 3,0. Montaż gazu jest bardzo podobny w tych silnikach i w cenie nie ma zbytnio różnicy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pidey Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 (edytowane) Jeżdżę już ponad rok czasu na LPG i nie miałem powodów do narzekań ani razu, mam instalację z najwyższej półki montowaną w AutoGazie na Grabiszyńskiej za Hutmenem. Zależnie od mojego nastroju, czasu a właściwie jego nadmiaru i czy ktoś mi "ciśnienia" nie podniesie, na LPG jest nieznacznie słabsza a apetyt na gazolinę ma w przedziale od 12 do 20 l/100km. Jak na razie bezawaryjnie a i sam silnik trzyma się dobrze , chociaż ma już ponad 270k na liczniku z czego ok 15k na LPG. Oby tak dalej :dance:. P.S. E39 silnik oczywiście 2,5 - 2001 rok Turas Edytowane 6 Sierpnia 2013 przez pidey Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.