DANIO Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Mam problem z 3.0d 184km wymieniłem sprzęgło,docisk i łożysko wszystko nowe LUK i nadal mam objaw ciągnięcia sprzęgła (obroty wzrastają a prędkość nie) i teraz pytanie do was co może być przyczyna tego objawu czy dwumas czy ten wysprzęglik no nikt nie ma pomysłu na rozwiązanie problemu nie pakując kasy w niepotrzebne część. Gdy dziś skrzynie opuściłem i rozkręciłem z powrotem widać że sprzęgło bierze tylko zewnętrza strona nie całą powierzchnią a zużycie dwumasu wygląda na przypaloną powierzchnie i tarcza jest starta do środka. Moze dwumas jest tak wytarty że nie ma odpowiedniej grubości takiej aby ze sprzęgłem i dociskiem się zgrać aby przenieść napęd. Ktoś miał taki przypadek albo słyszał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nodi Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 kiepski dwumas to bedzie szarpał i wprawiał w wibracje,co do tego szarpania to na dłuższą metę może powodować szybsze zużycie tarczy,a co do twojego przypadku to nie wysprzęgla do końca sprawdz wysprzeglik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nodi Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 a sprzęgło SAC ? samonastawne pierscien zabezpieczający wyciągliscie odrazu czy po dokreceniu docisku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nodi Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 jeśli w docisku te 3 sprężynki nie były śćiśnięte to masz zle docisk zamontowany czyli na koniec regulacji,sądze to po tym że piszesz że odkręcałeś docisk ponownie to na bank wystrzelila samoregulacja,do tych sprzęgieł jest przyrząd do wywierania nacisku na sprężyne talerzową podczas montażu i demontażu,można to obejść odpowiednio podkładając docisk na prasce ugniatasz sprężyne talerzową i cofasz ten pierśćień na którym są te 3 spreżynki śą one wtedy scisniete pomału popuszczasz praske i zakładasz docisk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANIO Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 te sprężynki same się regulują tak powiedział pan fachowiec )) zamieniłem wysprzęglik zero efektu tak samo pozostaje wymiana dwumasa. Widocznie tarcza przy kole dwumasy ma za małą powierzchnie i jest zużyta w stożek a sprzęgło nie zostanie odpowiednio dociśnięte przez docisk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nodi Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 te sprężynki same się regulują tak powiedział pan fachowiec )) zamieniłem wysprzęglik zero efektu tak samo pozostaje wymiana dwumasa. Widocznie tarcza przy kole dwumasy ma za małą powierzchnie i jest zużyta w stożek a sprzęgło nie zostanie odpowiednio dociśnięte przez docisk. owszem same sie regulują jak docisk jest poprawnie zamontowany,spytaj sie go czy te spręzynki były scisnięte(początek regulacji) jeśli nie to nigdy tam sprzęgła nie będzie bo jest na koniec regulacji, jak montowałeś tarcze i docisk to nie daj sie w konia zrobić,ja robie takich sprzęgieł kilka w tygodniu więc znam temat koleś nauczony jest do starych docisków nie zna sie na SAC i Xtend. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nodi Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 po to jest regulacja, wiesz ile koło musiało być wybrane?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANIO Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 (edytowane) Sprobujemy ztobic tak jak mowisz zalorzyc ta gwiazde bo i tak zalorzenie tego zajmuje godzine a moze cos da bo wydac teraz na dwumasa 1600 nie sztuka a w nim nic nie telepie ani nie stuka. A ile kolo ma wybrane nie mierzylem a jesli zmierze bedziesz w stanie powiedziec w jakim stanie jest? Edytowane 2 Sierpnia 2013 przez DANIO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nodi Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 nie realne,musiałbyś starą tarcze skończyć na nitach,wytłumacze ci i powiedz temu pseudo fachowcowi jak to cofnąc: podkładasz jakąś tuleje bądz krążek pod dociskiem jest taki okrągły pierścień (to jest sprężyna czujnikowa) nasadke coś koło 46 mogę się mylić kładziesz od góry na spręzyne talerzową uciskasz prasą do równego jest to położenie obrazujące wcisniecie sprzegła nastepnie wkretakiem pukajac w bolce na których są te sprężynki cofasz regulacje pomału popuszczasz praske jesli sprezynki pozostaly scisniete docisk jest cofniety zakladasz na dwumase. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANIO Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 cała noc myślałem spać nie mogłem ale przypomniałem sobie że pierw założyliśmy docisk dokręciliśmy i zdjęliśmy zabezpieczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nodi Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 jeśli tak zrobiłeś to powinno być dobrze,tylko że jak za drugim razem odkreciliscie to regulacja puscila i trzeba bylo ja cofnąć.dwumas patrzyłeś to garbu nie miał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANIO Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Garbu nie ale jest zjechany do srodka i na tarcz widac ze jest slad ze bierze go gorna czescia tam gdzie jest wiecej dwumasy a tam gdzie jest mniej to zero sladu jutro pokaze to na zdjeciach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nodi Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 to tarcza sie zużywa bardziej w stosunku do koła,dwumasy są jakie są,lecz co do powierzchni ciernej,to niegdyś jak przeważały jednomasy to spokojnie do 3 kompletów sprzęgiel wytrzymywały jeśli nitami nie załatwileś powierchni albo nie przegrzałeś i powstały pękniecia. ciężko coś stwierdzic nie widzać tego na oczy staram ci sie podpowiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANIO Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 jest przegrzana widać na powierzchni odcienie czerni dziś wrzucę na pewno foto to zerkniesz okiem fachowca docisk bardzo dostał po dupie odpadł jedne ten wąs metalowy jak ja to nazywam z po zdjęciach sam ocenisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nodi Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 jest przegrzana widać na powierzchni odcienie czerni dziś wrzucę na pewno foto to zerkniesz okiem fachowca docisk bardzo dostał po dupie odpadł jedne ten wąs metalowy jak ja to nazywam z po zdjęciach sam ocenisz OK,to wrzuć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANIO Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 (edytowane) nie miałem czasu oto zdjęcia: Edytowane 9 Sierpnia 2013 przez DANIO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANIO Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Auto już jeździ wymieniono koło dwumasowe i wszystko się poprawiło nie pamiętam kiedy auto dysponowało taką mocą od razu się lepiej jeździ :mrgreen::mrgreen::mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nodi Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Auto już jeździ wymieniono koło dwumasowe i wszystko się poprawiło nie pamiętam kiedy auto dysponowało taką mocą od razu się lepiej jeździ :mrgreen::mrgreen::mrgreen: przegrzana ta dwumasa ładnie:) ze zdjęć widać że złom nie oszczedzałeś mocy hehe,jak śmiga to lux bezawaryjnośći życzebmw_1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beltusss Opublikowano 3 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 (edytowane) wcale nie musial 'nie oszczedzac mocy' wystarczy dluzsza trasa w lecie + balast :lol: ja tak mialem u siebie po podrozy do holandii pierwszy objaw sprzeglo zaczelo sie slizgac po sciagnieciu skrzyni i sprzegla ukazalo sie ladnie zapieczone kolo dwumasowe ktore uszkodzilo docisk. tarcza i lozysko same w sobie byly w dosyc dobrym stanie. portfel troszke odczul no ale auto zachowuje sie jak nowe po takiej operacjikuog znane mi sa przypadki ciaglego wymieniania sprzegla i wywalania hajsu w bloto a po krotkim czasie to samo. Nie dziwie sie w sumie gdyz dwumasa do najtanszych nie nalezy. no ale chytry 2x traci jak to mowia Edytowane 3 Września 2013 przez beltusss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelDSW Opublikowano 20 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Moze ktos podac nr 2masy do e46 330d 204 KM M57N ?? Mam do wymiany ale do kazdego kogo dzwonie to twierdza ze dwumas pasuje do 184 i 204 KM ladna sciema Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 20 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 wpisz 7 ostatnich cyfr numeru VIN tu: RealOEM.com Online BMW Parts Catalog albo tu BMWstore.pl - Nowe oryginalne części do wszystkich modeli BMW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelDSW Opublikowano 20 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 wpisz 7 ostatnich cyfr numeru VIN tu: RealOEM.com * Online BMW Parts Catalog albo tu BMWstore.pl - Nowe oryginalne części do wszystkich modeli BMW. Faktycznie,nie pomyslalem dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.