Radsoon Opublikowano 19 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 Witam. Przymierzam siędo zakupu BMW E36 Kombi 2.0 na Vanosie. Ma ktoś coś z silnika 2.0 na Vanosie z instalacją BRC ? Jak to wygląda przy takiej 6letniej ? Jeśli chodzi dobrze to znaczy, że może pochodzić kolejne 6 lat, prawda ? CZy jednak na coś konkretnego zwrócić uwagę przy niej jeśli przełączać się będzie i należycie działać ? Spalanie po mieście to wiem, że 11-12 litrów, LPG to zwykle + 20% spalania benzyny. Czyli tak liczę 14 LPG - jak to w praktyce wygląda u kogoś ? Dzięki za każdą radę pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latopyrz22 Opublikowano 19 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 Ja u siebie założyłem używaną sekwencję 4 letnia firmy ZENITi od razu musiałem nowy reduktor zakupić bo stary puszczał gaz podciśnieniem.Wszystko zależy od tego ile poprzedni właściciel km na nie zrobił bo sie może okazać ze wtryskiwacze będą do wymiany lada moment.Co do spalania to moja 320 po trasie do 100km/h łagodnie obchodząc sie gazem zeszła do 9.1l po prostu szok ale przy większych prędkościach na autostradzie w przedziale 130-180 km/h to wydoiła 12l oczywiście lpg,ogólnie w cyklu mieszanym spala średnio w granicach 12l a w mieście nie wiem bo mało po miastach śmigam ale oscyluje że około 14l pewnie zje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 23 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 Moje e36 coupe 2.0 m52 97 rok (pojedynczy vanos), gaz STAG 300-6 Miasto spokojnie 11-12 Trasa spokojnie 9-10 Miasto na bucie 13-15 Trasa na bucie 12-15 Z klimatyzacją po mieście dołóż litr, bo na trasie nie zauważyłem większego spalania na klimie. happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 24 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 Klima na trasie ma mniej do roboty bo pęd powietrza pomaga jej schładzać układ a w mieście klima się męczy to i spalanie skacze takie moje wnioski Co do instalacji to u mnie był reduktor zavoli zeta s i ori kompletem naprawczym zrobiłem z niego nówkę to samo z wtryskami a filterki wymieniam sobie sam co zmianę oleju koszt 2szt. czyli kompletu 20zł robota 5 minut Może też będziesz miał reduktor do którego są komplety naprawcze to samo z wtryskami Jeśli chodzi o dobrze ustawioną sekwencję w spalaniu lpg a pb nie zauważysz różnicy... Oczywiście dobry gazownik musi dobrze wszystko zestroić w czasie jazdy ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 26 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Ja jednak jestem zwolennikiem oryginalnego źródła zasilania, ale cóż, każdy robi jak uważa. Ale jak wspomniał kolega Georgii przy dobrym zestrojeniu nie poczujesz zmiany pomiędzy benzyną a LPG, ważne by cały układ był sprawny, parownik, drożne filtry i wtryskiwacze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 26 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Ja jednak jestem zwolennikiem oryginalnego źródła zasilania Powiem szczerze że ja też wolał bym jeździć na Pb, ale jednak jak się dużo jeździ i ma się masę innych wydatków, to niestety ale "gazik" jest niezastąpiony :bmwsexemofg3: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.