Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Przymierzam siędo zakupu BMW E36 Kombi 2.0 na Vanosie. Ma ktoś coś z silnika 2.0 na Vanosie z instalacją BRC ? Jak to wygląda przy takiej 6letniej ? Jeśli chodzi dobrze to znaczy, że może pochodzić kolejne 6 lat, prawda ? CZy jednak na coś konkretnego zwrócić uwagę przy niej jeśli przełączać się będzie i należycie działać ? Spalanie po mieście to wiem, że 11-12 litrów, LPG to zwykle + 20% spalania benzyny. Czyli tak liczę 14 LPG - jak to w praktyce wygląda u kogoś ?

Dzięki za każdą radę pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie założyłem używaną sekwencję 4 letnia firmy ZENITi od razu musiałem nowy reduktor zakupić bo stary puszczał gaz podciśnieniem.Wszystko zależy od tego ile poprzedni właściciel km na nie zrobił bo sie może okazać ze wtryskiwacze będą do wymiany lada moment.Co do spalania to moja 320 po trasie do 100km/h łagodnie obchodząc sie gazem zeszła do 9.1l po prostu szok ale przy większych prędkościach na autostradzie w przedziale 130-180 km/h to wydoiła 12l oczywiście lpg,ogólnie w cyklu mieszanym spala średnio w granicach 12l a w mieście nie wiem bo mało po miastach śmigam ale oscyluje że około 14l pewnie zje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje e36 coupe 2.0 m52 97 rok (pojedynczy vanos), gaz STAG 300-6

Miasto spokojnie 11-12

Trasa spokojnie 9-10

Miasto na bucie 13-15

Trasa na bucie 12-15

Z klimatyzacją po mieście dołóż litr, bo na trasie nie zauważyłem większego spalania na klimie. happy_bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klima na trasie ma mniej do roboty bo pęd powietrza pomaga jej schładzać układ a w mieście klima się męczy to i spalanie skacze takie moje wnioski :)

Co do instalacji to u mnie był reduktor zavoli zeta s i ori kompletem naprawczym zrobiłem z niego nówkę to samo z wtryskami a filterki wymieniam sobie sam co zmianę oleju koszt 2szt. czyli kompletu 20zł robota 5 minut :)

Może też będziesz miał reduktor do którego są komplety naprawcze to samo z wtryskami :)

Jeśli chodzi o dobrze ustawioną sekwencję w spalaniu lpg a pb nie zauważysz różnicy...

Oczywiście dobry gazownik musi dobrze wszystko zestroić w czasie jazdy !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jednak jestem zwolennikiem oryginalnego źródła zasilania, ale cóż, każdy robi jak uważa. Ale jak wspomniał kolega Georgii przy dobrym zestrojeniu nie poczujesz zmiany pomiędzy benzyną a LPG, ważne by cały układ był sprawny, parownik, drożne filtry i wtryskiwacze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jednak jestem zwolennikiem oryginalnego źródła zasilania
Powiem szczerze że ja też wolał bym jeździć na Pb, ale jednak jak się dużo jeździ i ma się masę innych wydatków, to niestety ale "gazik" jest niezastąpiony :bmwsexemofg3:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...