el_banano Opublikowano 19 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 (edytowane) Witam. Mam zamiar jutro wymienić sobie tarcze i klocki w mojej buni i chciałem sie was zapytać czy są jakieś rzeczy na które muszę uważać lub zwrócić szczególną uwagę, aby niczego nie spartolić I pytanie czy wie ktoś z was jak poradzić sobie z tłoczkiem, tzn. jak go rozciągnąć żeby założyć nowe klocki na nowe tarcze, bo trzeba mieć niby jakiś specjalny klucz do tego ale na pewno można sobie poradzić bez niego. pozdro Edytowane 19 Lipca 2013 przez el_banano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 19 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 nie ma nic trudnego raczej nic nie zepsujesz co do tłoczków to wystarczy jak wyjmiesz stare klocki to jakimś śrubokrętem czy małym łomem kawałkiem czegokolwiek żeby go wepchnąć i po problemie nie zapomnij czujniki wymienić i podłączyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nem Opublikowano 19 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 Moj patent na tloczek jest taki. Sciagasz jazmo demontujesz stare klocki. Zakladasz jazmo na tarcze (nie przykrecasz) miedzy tarcze a tloczek wkladasz preta lub pozadny srubokret zeby zrobic dzwignie i tloczek sie chowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_banano Opublikowano 19 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 nie zapomnij czujniki wymienić No i kuźwa zapomniałem o nich...... ehh... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 19 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 uważaj żeby nie przekrzywić tłoczków podczas wciskania, sprawdź przy okazji na nich gumki. I kup jakiś smar miedziany do hamulców, w Casto masz w sprayu za kilkanaście pln, przyda się na prowadzenie klocków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Da_Vidoo Opublikowano 19 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 W moim przypadku do wciśnięcia tłoczków wystarczyły takie szczypce: SZCZYPCE SPAWALNICZE TYP C 280mm YT-2468 YATO (3342586960) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_banano Opublikowano 20 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 dzieki panowie za podpowiedzi. jednak sie wstrzymam narazie z wymianą. musze kupić jeszcze szczęki do ręcznego. jak już wymieniać to komplet żeby tam przez dłuższy czas już nie zaglądać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 20 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 Właśnie chciałem powiedzieć abyś kupił szczęki do ręcznego jak trochę pojeździsz trzeba będzie je wyregulować ewentualnie naciągnąć jeszcze ręczny aby dobrze trzymał ot cała filozofia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 21 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 dzieki panowie za podpowiedzi. jednak sie wstrzymam narazie z wymianą. musze kupić jeszcze szczęki do ręcznego. jak już wymieniać to komplet żeby tam przez dłuższy czas już nie zaglądać. Jak juz chcesz na powaznie na kilka lat to kup od razu zestaw naprawczy tj. dwie gumki bodajze i tloczek, jakies 40zl strona.. Po takiej wymianie i przesmarowaniu smarem miedziowym tloczek sie chowa jak w maslo, przed wymiana wlasnie musialem pretami wciskac, ale nie tedy droga, po hamowaniu tez pewnie slabiej odbija. Roznica jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_banano Opublikowano 22 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 No i wymienione. w niedziele z nudów postanowiłem zajrzeć jak wyglądają okładziny ręcznego i powiem że całkiem nieźle wyglądały a jak już miałem wszystko rozkręcone to zamontowałem nowe tarcze i klocki. musze tylko wymienić linki ręcznego i bedzie git. Jak znajde troche wiecej czasu to wrzuce małą fotorelacje z wymianybmw_1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 23 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 Czemu wymieniasz linki ? może wystarczy regulacja z tyłu przez jedna z dziurek podkręcić ręczny,a jak to nie wystarczy to możesz pod mieszkiem drążka zmiany biegów naciągnąć jeszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_banano Opublikowano 24 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 No właśnie sie wczoraj dowiedziałem że jest taka możliwość podkręcic ręczny i zobacze czy to działa, a pod mieszkiem już kilka razy próbowałem podkręcić ale to nic nie daje po po kilku ruchach dźwignią sie to rozkręca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_banano Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Panowie jeszcze jedna sprawa. wymieniłem te tarcze i klocki i teraz jak jadę po dziurach to słychać jak latają mi klocki w zacisku dokładnie to te po zewnętrznej stronie. wewnętrzne sie trzymają w tłoczku a zewnętrzne sie obijają. strzsznie denerwujące to jest i tu powstaje moje pytanie czy można coś z tym zrobić???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadyzor71 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Nie wiem jak w E39 ale E34 mają takie dodatkowe blaszki, które dociskaja właśnie ten klocek. Zobacz, może u Ciebie tego brakuje. Wysyłane z mojego LT18i Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Może odwrotnie założyłeś te blaszki dociskowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_banano Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 no właśnie w tym rzecz że oglądałem dokładnie klocki przed założeniem. i wyglądały identycznie jak te stare i nie było żadnych blaszek. te od wewnętrznej strony sie trzymają bo są blaszki które wchodzą w tłoczek, ale tamte tak tylko są włożone w zacisk i sobie latają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Są blaszki także jako osobny element hamulców na alledrogo widziałem nowe może twoje są już krzywe i czas je wymienić czasem to również osłona tarczy sobie lubi postukać bo robi się w blaszce większa dziura i się nie trzyma a wystarczy większa podkładka i spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.