Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich:lol: Może co nie którym wyda się to śmieszne ale nie wiem jak jeżdzić tym autem (chodzi o ekonomie i przyspieszenie) zacznę od począdku:kilka dni temu kupiłem e36 2.5 194KM (wcześniej jeżdziłem e36 1.6 102KM) chodzi o to że pali około 15l gazu przy oscylacji obrotów 2000 2500 tyś. i przy tych obrotach jest licha tak jak by miała 94 a nie 194KM dopiero przy około 3500-4000tyś. i wzwyż zachowuje się jak typowy 194-ero konny potwór a do tego dochodzą (tak mi się wydaje) krótkie przełożenia biegów.Czy to normalne przy tych silnikach? Słyszałem również że te silniki lubią wysokie obroty (w granicach 3000-3500tyś) i wtedy najmniej palą, czy to prawda? proszę o pomoc bo powiem szczerze że spodziewałem się wiecej po tym motorze ( chodzi mi o przyspieszenie na niższych obrotach) pozdrawiam :BMW fuck Mercedes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to musisz mieć silnik nv. Mi 15 beny wciaga czysto po mieście i uważam to za w miarę normalny wynik bo odcinki po około 5km. Co do teorii o ekonomii w zakresie 3-3,5k obrotów nigdy nie słyszałem, ale chętnie wyslucham opinii innych.

Wysyłane z mojego LT18i

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bmw [e36] 320i 150km.

hmmm.ciężko mi ocenić ale moja e36(bez gazu) pali ok.9l na 100 km w trasie a w mieście do 11( bieg 1-2-3) chyba ze ktos wsiądzie z ciężką noga.Jazda ekonomiczna jest do 3000obrotów przynajmniej tak wynika z mojego doświadczenia z jazda e36.

co do przyspieszenia, ogólnie moje E 36 dosyć ładnie sie buja,a od 3500obrotów dostaje przypływ koni a możliwe ze u Ciebie gaz już zrobił swoje ...

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaz mam założony dopiero od trzech miesięcy (tak wynika z dokumentacji) ale nikt nie wie czy i jak długo ona chodziła wcześniej na gazie

Posmigaj troche na Pb dla porownania. Mi b25 po miescie bierze 12-13l w zasadzie bez wbijania 5 (tylko na dlugich ulicach) niejednokrotnie zdazy sie poleciec 1 i 2 do odciecia. M50 z dolu jest troche mulowaty ale powyzej 3,500 zaczyna mocno ciegnac.

Nikt z nas niejechal twoim autem dlatego ciezko stwierdzic jak sie zbiera i reaguje na gaz w roznym zakresie obrotow.

M50b25 ma 192km :4:

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi o to że pali około 15l gazu przy oscylacji obrotów 2000 2500 tyś. i przy tych obrotach jest licha tak jak by miała 94 a nie 194KM dopiero przy około 3500-4000tyś. i wzwyż zachowuje się jak typowy 194-ero konny potwór

oczywiście zapomniałeś dodać że to m50 bez vanosa... to normalne i prawidłowe, te silniki trzeba wkręcić na 3,5k i dopiero wtedy ma "kopa"

co do spalania to jaką masz instalacje LPG? mi pali ok 13.5-14 litrów gazu na sekwencji i jestem bardzo zadowolony z takiego wyniku, na zwykłej tzn. II generacji paliła 17 i w dodatku była masakra z osiagami...

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
oczywiście zapomniałeś dodać że to m50 bez vanosa... to normalne i prawidłowe, te silniki trzeba wkręcić na 3,5k i dopiero wtedy ma "kopa"

co do spalania to jaką masz instalacje LPG? mi pali ok 13.5-14 litrów gazu na sekwencji i jestem bardzo zadowolony z takiego wyniku, na zwykłej tzn. II generacji paliła 17 i w dodatku była masakra z osiagami...

Mialem M50B20 i tak jest ze do 3000 jest mulowata. Gazu palila w cyklu miesznym 11l. Potem byla M52B28 i roznica masakryczna, ciagnie od samego dolu. Spalanie LPG 13,5l/100km. Teraz M54B22- nie ma odejscia jak 328i ale jest bardzo elastyczna (DOUBLE VANOS) i spokojnie wystarcza do normalnej jazdy, spalanie LPG 11,3l. Dodam ze nie mam ciezkiej nogi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ekonomizer dobra,rzecz lubię na niego patrzeć wbić 5 i lecę sobie 120 przy spalaniu 8 w trasie :) chociaż doszedłem już do takiej wprawy,że bez patrzenia na niego mogę zrobić w cyklu mieszanym 10-11 l na 100km także myślę,że to super wynik jak na tą budę.

Bo po mieście to wskazówka już wychla się pod 20 ale na szczęście tylko przy ruszaniu z miejsca lub pokazaniu komuś mocy śmigła bmw_1

Edytowane przez Georgii
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje M50B25 bez vanosa dopóki nie założyłem instalacji brało 10.5-11 litrów benzyny, po założeniu instalacji apetyt na LPG wzrósł średnio o 1l/100km, czyli 11.5-12 l. Cykl mieszany. Instalacja- sekwencyjna.

A swoją drogą BLOS, to nie sekwencja ;) To rozbudowany mixer ;) Dużo lepszy niż zwykły mixer, ale jednak nie jest w stanie tak precyzyjnie wymierzyć dawki gazu, jak sekwencja z listwą wtryskową i podawaniem gazu na każdy cylinder osobno. weź też poprawkę na to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde, skąd Wy bierzecie takie wyniki, jeszcze bez vanosowym silnikiem? Ja żeby 10L/100 na trasie utrzymać musze co chwila zerkac na ekonomizer a o mieście już nie wspomnę. 15L/100 w mieście to dobry wynik u mnie. A czerwonego pola nigdy nie widział, ba, rzadko widuje obroty powyżej 4k. Spokojne ruszanie ze świateł itp. Zdradzcie mi ten sekret.

Wysyłane z mojego LT18i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...