afrus18 Opublikowano 17 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 Witam wszystkich:lol: Może co nie którym wyda się to śmieszne ale nie wiem jak jeżdzić tym autem (chodzi o ekonomie i przyspieszenie) zacznę od począdku:kilka dni temu kupiłem e36 2.5 194KM (wcześniej jeżdziłem e36 1.6 102KM) chodzi o to że pali około 15l gazu przy oscylacji obrotów 2000 2500 tyś. i przy tych obrotach jest licha tak jak by miała 94 a nie 194KM dopiero przy około 3500-4000tyś. i wzwyż zachowuje się jak typowy 194-ero konny potwór a do tego dochodzą (tak mi się wydaje) krótkie przełożenia biegów.Czy to normalne przy tych silnikach? Słyszałem również że te silniki lubią wysokie obroty (w granicach 3000-3500tyś) i wtedy najmniej palą, czy to prawda? proszę o pomoc bo powiem szczerze że spodziewałem się wiecej po tym motorze ( chodzi mi o przyspieszenie na niższych obrotach) pozdrawiam :BMW fuck Mercedes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadyzor71 Opublikowano 17 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 No to musisz mieć silnik nv. Mi 15 beny wciaga czysto po mieście i uważam to za w miarę normalny wynik bo odcinki po około 5km. Co do teorii o ekonomii w zakresie 3-3,5k obrotów nigdy nie słyszałem, ale chętnie wyslucham opinii innych. Wysyłane z mojego LT18i 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afrus18 Opublikowano 17 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 a co z tym przyspieszeniem z niskich obrotów (to znaczy od 2000 do 3500 jest mułowata a powyżej dostaje kopa) to normalne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JohnyB Opublikowano 17 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 bmw [e36] 320i 150km. hmmm.ciężko mi ocenić ale moja e36(bez gazu) pali ok.9l na 100 km w trasie a w mieście do 11( bieg 1-2-3) chyba ze ktos wsiądzie z ciężką noga.Jazda ekonomiczna jest do 3000obrotów przynajmniej tak wynika z mojego doświadczenia z jazda e36. co do przyspieszenia, ogólnie moje E 36 dosyć ładnie sie buja,a od 3500obrotów dostaje przypływ koni a możliwe ze u Ciebie gaz już zrobił swoje ... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afrus18 Opublikowano 18 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2013 gaz już zrobił swoje ... Gaz mam założony dopiero od trzech miesięcy (tak wynika z dokumentacji) ale nikt nie wie czy i jak długo ona chodziła wcześniej na gazie:bag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nem Opublikowano 18 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2013 Gaz mam założony dopiero od trzech miesięcy (tak wynika z dokumentacji) ale nikt nie wie czy i jak długo ona chodziła wcześniej na gazie Posmigaj troche na Pb dla porownania. Mi b25 po miescie bierze 12-13l w zasadzie bez wbijania 5 (tylko na dlugich ulicach) niejednokrotnie zdazy sie poleciec 1 i 2 do odciecia. M50 z dolu jest troche mulowaty ale powyzej 3,500 zaczyna mocno ciegnac. Nikt z nas niejechal twoim autem dlatego ciezko stwierdzic jak sie zbiera i reaguje na gaz w roznym zakresie obrotow. M50b25 ma 192km :4: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 18 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2013 Potwierdzam, mam m50 i też jak piszesz od 2500, 3000 robi dopiero swoje. Ale tak już musi być. Trzeba ciągać na biegach i wtedy obroty nie spadną poniżej 3000:) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 18 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2013 chodzi o to że pali około 15l gazu przy oscylacji obrotów 2000 2500 tyś. i przy tych obrotach jest licha tak jak by miała 94 a nie 194KM dopiero przy około 3500-4000tyś. i wzwyż zachowuje się jak typowy 194-ero konny potwór oczywiście zapomniałeś dodać że to m50 bez vanosa... to normalne i prawidłowe, te silniki trzeba wkręcić na 3,5k i dopiero wtedy ma "kopa" co do spalania to jaką masz instalacje LPG? mi pali ok 13.5-14 litrów gazu na sekwencji i jestem bardzo zadowolony z takiego wyniku, na zwykłej tzn. II generacji paliła 17 i w dodatku była masakra z osiagami... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afrus18 Opublikowano 21 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 Mam instalacje BLOS sekwencja i rzeczywiście silnik bez vanosa...:drool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pionapl Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 oczywiście zapomniałeś dodać że to m50 bez vanosa... to normalne i prawidłowe, te silniki trzeba wkręcić na 3,5k i dopiero wtedy ma "kopa"co do spalania to jaką masz instalacje LPG? mi pali ok 13.5-14 litrów gazu na sekwencji i jestem bardzo zadowolony z takiego wyniku, na zwykłej tzn. II generacji paliła 17 i w dodatku była masakra z osiagami... Mialem M50B20 i tak jest ze do 3000 jest mulowata. Gazu palila w cyklu miesznym 11l. Potem byla M52B28 i roznica masakryczna, ciagnie od samego dolu. Spalanie LPG 13,5l/100km. Teraz M54B22- nie ma odejscia jak 328i ale jest bardzo elastyczna (DOUBLE VANOS) i spokojnie wystarcza do normalnej jazdy, spalanie LPG 11,3l. Dodam ze nie mam ciezkiej nogi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 (edytowane) e36 2.5 194KM A przypadkiem nie 192KM, wersja z Vanosem czy bez? Edytowane 21 Sierpnia 2013 przez tomasso12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 5 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 już Nem napisał prawidłową ilość koni dobrze ją trzymać w okolicach 3tyś obrotów widać po ekonomizerze jak wskazówka idzie w góre przy niższych obrotach później spada aż miło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 6 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 (edytowane) Ekonomizer dobra,rzecz lubię na niego patrzeć wbić 5 i lecę sobie 120 przy spalaniu 8 w trasie chociaż doszedłem już do takiej wprawy,że bez patrzenia na niego mogę zrobić w cyklu mieszanym 10-11 l na 100km także myślę,że to super wynik jak na tą budę. Bo po mieście to wskazówka już wychla się pod 20 ale na szczęście tylko przy ruszaniu z miejsca lub pokazaniu komuś mocy śmigła bmw_1 Edytowane 6 Września 2013 przez Georgii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 8 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 Mam 2,8 i w cyklu mieszanym wychodzi mi 10-11 benzyny, więc jak wyżej, uważam to za dobry wynik. Jak pierwszy raz zakupiłem auto średnia wynosiła blisko 16l:lol:, ale wynikało to z rozpoznania auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 8 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 kurna jak wy jeździcie ?? mój ekonomizer jakiś uszkodzony jest fakt że po mieście większość jeżdżę :Dpo niżej 20stki ciężko zbić chyba że hamuje silnikiem to aż miło spojrzeć sonda sprawna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmonowski Opublikowano 9 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Mario jak się kręci do odcinki to ciężko żeby wskazówka spadała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 9 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Mario jak się kręci do odcinki to ciężko żeby wskazówka spadała raz na jakiś czas :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dcmastiff Opublikowano 9 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Moje M50B25 bez vanosa dopóki nie założyłem instalacji brało 10.5-11 litrów benzyny, po założeniu instalacji apetyt na LPG wzrósł średnio o 1l/100km, czyli 11.5-12 l. Cykl mieszany. Instalacja- sekwencyjna. A swoją drogą BLOS, to nie sekwencja To rozbudowany mixer Dużo lepszy niż zwykły mixer, ale jednak nie jest w stanie tak precyzyjnie wymierzyć dawki gazu, jak sekwencja z listwą wtryskową i podawaniem gazu na każdy cylinder osobno. weź też poprawkę na to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadyzor71 Opublikowano 9 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Kurde, skąd Wy bierzecie takie wyniki, jeszcze bez vanosowym silnikiem? Ja żeby 10L/100 na trasie utrzymać musze co chwila zerkac na ekonomizer a o mieście już nie wspomnę. 15L/100 w mieście to dobry wynik u mnie. A czerwonego pola nigdy nie widział, ba, rzadko widuje obroty powyżej 4k. Spokojne ruszanie ze świateł itp. Zdradzcie mi ten sekret. Wysyłane z mojego LT18i Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.