PawelDSW Opublikowano 11 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 Hey,mam mały problem.rozebrałem i wyczyściłem EGR,pojechałem na hamownię,wyszło 208 KM i 417 Nm. Wzieliśmy się za program..wyszło ponad 500 Nm i tylko 225 KM ponieważ w górnym zakresie obrotów moc spadała.wgralismy serie.Na kompie pokazuje błąd P0401 Układ recyrkulacji spalin,wykryte za małe natężenie przepływu spalin.zamówiłem inny używany EGR ,założyłem i dalej pokazuje ten sam błąd.Dziś zamówiłem kolejny zawór.Jeśli na kolejnym wywali ten sam błąd to co to może być?spotkał się ktoś z takim czyms ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 11 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 możliwe że zawór sterujący otwieraniem EGR pada... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelDSW Opublikowano 11 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 Jak to sprawdzić?tylko ori komp ?? czekam do jutra az przyjdzie zawor,zaloze i zobacze czy na kolejnym zaworze bedzie to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 11 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 zaworu może nie pokazać bo jeśli chodzia niedomaga to nie wywqli błędu.. wywali tylko jak padnie całkiem... najlepiej podmienić od kogoś.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelDSW Opublikowano 12 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Założyłem kolejny zawór EGR i ciągle na kompie pokazuje ten sam błąd... P0401 Układ recyrkulacji spalin,wykryte za małe natężenie przepływu spalin Gdzie dokładnie znajduje się zawór sterujący Egr ? mozna jakos zmierzyc podcisnienie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybka Opublikowano 14 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 tutaj masz schemat RealOEM.com BMW E46 330d VACUM CONTROL-ENGINE-TURBO CHARGER Przyczyna przeważnie leży w elektrozaworze niż w samym zaworze egr.Podmień elektrozawór z tym od sterowania turbiną. Są takie same. Podciśnienie można zmierzyć odpowiednim przyrządem.Przy robieniu chipa nie wyłączasz programowo egr?Przewody podciśnieniowe wymienione? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 14 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 Podmień elektrozawór turbo z tym od EGR i zobacz, czy błąd zniknie, albo po prostu pożycz od kogoś sam elektrozaworek i załóż. Jeśli nie pomaga zmiana samego zaworu EGR to szukaj przyczyny w sterowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelDSW Opublikowano 14 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 Od poczatku...kupilem auto,wymienilem filtry + olej,nie wymienilem filtra odmy,wymienie go jutro.pojechalem na hamownie,pokazalo 208 KM i 419 Nm,zaczelismy robic program i wychodzila lipa,tylko 225 KM i 510 Nm... kilka kombinacji i dalej nic.podpielismy kompa,wywalilo blad błąd P0401 Układ recyrkulacji spalin,wykryte za małe natężenie przepływu spalin.wgralismy serie.kazali kupic nowy egr,kupilem i zalozylem.ciagle pokazuje ten sam blad jak podepne kompa.moc jest,nie wywala zadnego trybu awaryjnego itp.zaraz ide rozbiore graty,sprawdze czy mam klapki,czy sa juz moze usuniete.zobacze czy przewod od podcisnienia jest dobrze zalozony i jak sie uda pokombinuje z tym elektrozaworem.jesli to elektrozawor to ok,nie jest to duzy koszt.jesli nie to chyba zostanie mi sie wybrac do aso Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 14 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 Tam nie ma żadnej filozofii, albo EGR (mi ostatnio padł, wymieniłem i jest ok), a jak nie to elektrozawór sterujący EGRem (Krzysiek669 miał ten problem). Nic więcej tam się nie może stać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelDSW Opublikowano 14 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 (edytowane) Ma ktoś schemat jak rozebrac dzwignie ham.recznego ?? wypadl srodkowy element-spust - reczny nie dziala Kamcio po czym stwierdziles ze egr padl ? wywala jakis blad?jest problem z moca ? u mnie na 19stkach na 2gim biegu potrafi zgubic trakcje wiec mysle ze z moca ok,z reszta na hamowni pokazalo ladna serie...tylko dziwi mnie ze co podepne po jezdzie kompa to wywala blad... Edytowane 14 Lipca 2013 przez PawelDSW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 14 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 Co wypadło? Może coś Ci podpowiem bo ostatnio rozbieralem ręczny jak mi sie rozsypal rozpierak szczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelDSW Opublikowano 14 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 Wypadl spust do odblokowywania i wogole nie moge zaciagnac hamulca recznego-nie blokuje sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 15 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 Od dźwigni idą dwie linki, po zdjęciu osłony termicznej nad wydechem możesz się do nich dostać od spodu. Następnie linki odą w dwóch uchytwach pod podłogą każda i rozchodzą się do kół. Jeśli nie masz ręcznego prawdopodobnie będziesz musiał zdjąć tarczobęben i zerknąć do środka, po czym poskładać całość od nowa (mi wypadł rozpierak i latał luzem w bębnie) PS. Załóż nowy temat bo robimy spam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelDSW Opublikowano 15 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 (edytowane) Czy ten czujnik EGR będzie dobry ?? Moze wystarczy go wyczyścić ? Jesli tak to jak ? ZAWÓR CZUJNIK TURBINY EGR BMW E46 E39 E38 DIESEL (3342675510) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Jak nie to może ktoś podesłać link gdzie i jaki kupić ?? P.S.Dostałem się do kolektora,okazuje się że mam usunięte klapki ale czy może tak zostać czy lepiej wywalić listwę i wkręcić śruby z nakrętkami ?? miałem wszystko podpięte więc listwa zamyka-otwiera "pręciki"- po co ?? chyba to zbędne ?? Węże od podcisnien wyglądają na świeże,ciekawy jestem czy po czysczeniu/wymianie czujnika EGR bedzie wszystko ok Edytowane 15 Lipca 2013 przez PawelDSW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 15 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 Tak elektrozaworek jest dobry. A co do klapek mozesz zostawić tak ale lepiej byłoby trzpienie usunąć i zaslepic srubami albo dedykowanymi zaslepkami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelDSW Opublikowano 16 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 Dzieki za podpowiedzi,zamowilem elektrozawor do Egr'a - moze to bedzie to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.