rifresz Opublikowano 29 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Witam <bmw_2> mam pytanie do posiadaczy seryjnych wlascicieli BMW E30 Ile pala wasze BeEmki E30 Chodzi mi konketnie o silniki E30 2.5 E30 2.0 E30 M3 Prosz eo sprawdzone wiadomosci a nie katalogowe licza sie realia pytanie_bmw Czy potwierdzi sie teza ze ile wlejesz tyle spalisz? <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
donkol Opublikowano 29 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Miasto ( Wrocław ) - 16 do 20 Trasa okolo 10 gaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nibiru Opublikowano 29 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Czy potwierdzi sie teza ze ile wlejesz tyle spalisz? <bmw_1> Tak, tak i jeszcze raz tak :!: :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 29 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Ile wlejesz tyle spalą ..... :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rifresz Opublikowano 29 Grudnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 to niema cudow zeby przy ostrej jezdzie po miescie spalila w granicach 13 hehe Powie mi ktos jaka bedzie roznica pomiedzy 2.0 a 2.5 w spalaniu? Bo nieiwem ktore auto kupic:( happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
donkol Opublikowano 29 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 2,5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 29 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 2.5 będzie paliła podobnie co 2.0, a wrażenia bez porównania 2.5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rifresz Opublikowano 29 Grudnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 2.0 i ma 130 KM a 2.5 170 zgadza sie?? Powiedzcie ejszcze jak przyspieszenie pomiedzy 2.5 a 2.0 wiadomo ze 2.5 lepsza wkoncu ...dzieści koni wiecej hehe ale zalezy tez na jakim pozimie jest roznica w spalaniu paliwa... czy sa to moze 2 litry lub 5 bo to juz roznica jest:) i jeszcze jedno pytanko nie jestem obcykany w oplatach wiec jakie beda oplaty za 20 a 25 ?? obliczajac 60% znizek i bez znizek tez z ciekawosci Niema to jak bezwypadkowy tatus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemass Opublikowano 30 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 ja za swoje 320 przy max znizkach placilem 506PLN w PTU aktualnie za 328 place 498PLN rowniez w PTU Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 2.0 i ma 130 KM a 2.5 170 zgadza sie?? Powiedzcie ejszcze jak przyspieszenie pomiedzy 2.5 a 2.0 wiadomo ze 2.5 lepsza wkoncu ...dzieści koni wiecej hehe ale zalezy tez na jakim pozimie jest roznica w spalaniu paliwa... czy sa to moze 2 litry lub 5 bo to juz roznica jest:) i jeszcze jedno pytanko nie jestem obcykany w oplatach wiec jakie beda oplaty za 20 a 25 ?? obliczajac 60% znizek i bez znizek tez z ciekawosci Niema to jak bezwypadkowy tatus Wprawdzie e36, ale miałem okazję przejechać się 318i , 320i i 323i(2.5 silnik 170KM) Pomiędzy 318 i 320 była oczywiście różnica, ale nic porażającego, ale pomiędzy 320 i 323 już kolosalna, 323 poprostu zapie...la(prawie się wyraziłęm ;-) ) Co do spalania to w e30 będziesz miał starszy silnik, bo moje 323 pali bosko i z tego co ostatnio z gazownikami na przeglądzie porównywaliśmy to moje 323 pali mniej niż gazownika 320 około dwóch litrów gazu . 325 żeby rozpędzić dajmy na to do 160 to nie robi dużych problemów, a 320 trzeba już trochę bardziej pocisnąć no i w e36 rzeczywiście(tak mi wcześniej wspominało kilka osób) jeśli obrotów nie masz powyżej 3500 to nie jedzie i tak jest. Co do opłat to raczej nie będziesz miał za dużej różnicy, ja za 2.5l płacę w PTU 420zł, tylko w małej miejscowości mam, za 2.0l możę z 20-40zł mniej bym zapłacił. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rifresz Opublikowano 30 Grudnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 hehe tak wiec prawie sie przekonalem do 325i Jeszcze pare pytanek dla znawcow Czym sie roznia E30 2.55 oraz 2.5i ?? oba silniki jak wyczytalem mają po 170 KM Intesresyja mnie tez wasze informacje o E30 M3 jakiej pojemnosci sa to silniki bo o ile dobrze kojaze sa to 3 typy silnikow zaczynajac od 170 konczac na 230 z haczykiem chyba jak rozpoznac takie auto i jak to sie ma do 2.5 silnika??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mauser Opublikowano 30 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 O M3 raczej zapomnij - 20000 zł to hebla kupisz - chociaż życzę Ci tego żebyś kupił tam jest motor 4 gary, szersze botniki itp... stron o M3 E30 jest dużo ( www.e30.de - tam dużo info) - M3 evo - 230 KM silnik wzorowany na ówczesnej F1 Co do B25 to 10 l średnio trasa miasto przy lekkiej nodze i patrzeniu non stop na ekonomizer ( obroty zawsze >2000/min) - motor po remoncie miasto - 12-13 bez nadmiernego deptania Głowice w M20 słabe i bardzo wrażliwe - gaz to kupa dla tego motoru W zime i na deszczu przy tych 170 Km można bardzo łatwo się zawinąc na zakręcie jak możesz to kup B25 sprzedaj silnik i wsadź M50B25 - są duzo lepsze i mniej palą głowica nie pęka itd... no i 22 Km więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rifresz Opublikowano 30 Grudnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 wiadomo ze zima tzreba uwazac tylny naped robi swoje Ale mysle ze 2.5 lepiej bo oplaty prawie takie same jak w 2.0 spalanie te zorownywalne a wrazenia z jady podejzewam zaskakujaco MOCNE Prosil bym o wyjasnienie jak możesz to kup B25 sprzedaj silnik i wsadź M50B25 - są duzo lepsze i mniej palą głowica nie pęka itd... no i 22 Km więcej oba te silniki są 2.5 nie jest to ten sam linik??? [ Dodano: 30 Grudzień 06, 22:12 ] M50B25 zerkam i widze ze to silniczek z BMW serii % dobrze widze? 190 KM 2.5 tak??? silniczek mocniejszy o ponad 20 KM a mniej spali?? Tylko jak jest z pzrelozeniem tego silnika w miejsce sterego E30 2.5 ? pasuje wszytsko ladnie, macie jakis opis lub link gdzie taki zabieg jest opisany? duzo mnie benzyny spali mi ten silniczek po przelozeniu? [ Dodano: 30 Grudzień 06, 22:21 ] Hmmm ta starsza 5 tez jest ladna moze by zainwestowac w nią hmmmmmm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mauser Opublikowano 30 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 192 km chyba; 24V i nowocześniejsza konstrukcja - M20 już swoje lata ma. na beemka klub jest opis PUZ'a - m.in. z jego informacji to wziąłem. Najlepiej kupić rozbitą furę i przekładac, albo kompletny motor z osprzętem, i skrzynią. Tydzień zabawy sama przekładka + np nowy wydech, albo elektronik elektryk mechanik jak sobie nie dasz rady itp... jak nie masz wiedzy na ten temat to nie ma co sie brać, ale wiedzę można zdobyć... a piątka po co Ci? to wielka fura, cięższa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rifresz Opublikowano 30 Grudnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 kurcze szukam tego posta i nie moge znalezc... z ta przekladka jest dobry pomysl bo rozbita 5 za 3 tys mysle by sie dostalo lub sam silnik i skrzynie tylko czy nie tzreba ciąz auta pzrerabiac spawac itp.... ile takis ilniczek spali mniej od 2.5 E30 ? Z drugiej strony spodowala mi sie ta starsza 5 i nieiwem czy po prostu nie kupie jej w calosci ale znow kwadrat ma swoj urok.... niema to jak niezdecydowanie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mauser Opublikowano 30 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 co do ceny nie wiem... z łapami nie wiem jak jest, ale o ile dobrze kojażę da się zrobić bez spawania, reszta małe modyfikacje. Problemów jednak nie da się ustrzec. Chłodnica nowa, przy okazji i sprzęgło, dobrzebybyło uszczelkę pod głowicą itd... nazbiera się tego sporo jak chcesz kompleksowo zrobić, ale motor wart uwagi. Piątka z silnikiem M50B25 - tylko taka, bo m20B25 pali dużo, a B20 słabo jeździ E30 się jeździ super, w E34 czuć że to krążownik, no ale jeździł bedziesz Ty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 Jeśli już chodzi o swapy to zamiast m50b25 lepszą propozycją byłaby m52b25(?)-170KM Silniczek bardzo ładnie się zbiera, a wg pewnej tabeli osiągi ma o 0.1 i 3kmm/h gorsze niż 192KM, a spalanie mniejsze od 192KM w mieście o 2 litry. Sam osobiście w e36 mam ten motorek i prawdę mówiąc na benzynie nie wiem ile pali, ale na sekwencyjnym gazie rewelacyjnie. Nie wiem tylko jak z kosztami tego silnika i z tego co wiem cały jest aluminiowy i bardzo delikatny na przegrzania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mauser Opublikowano 30 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 Jeśli już chodzi o swapy to zamiast m50b25 lepszą propozycją byłaby m52b25(?)-170KM A jeszcze lepszą M52B28... - koszt - 10 000 zł A najlepiej coś z S na początku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 Jeśli już chodzi o swapy to zamiast m50b25 lepszą propozycją byłaby m52b25(?)-170KM A jeszcze lepszą M52B28... - koszt - 10 000 zł A najlepiej coś z S na początku... Właśnie dlatego później dopisałem że nie wiem w jakiej cenie można kupić taki silniczek.......... Osobiście chyba bym zostawił w E30 te m20b25 i cieszył się z jazdy bo te wszystkie przeróbki będą kosztowały ostatecznie tyle kasy, że nigdy nie zaoszczędzi się tego na benzynce, a jedynie lepsze wrażenia z dodatkowych 20KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rifresz Opublikowano 30 Grudnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 ByQ podzielam twoje zdanie wpakuje w sumie pewnie z 6tys z silnikiem wlacznie i za duzo mi to nie da Boje sie jednak spalania w silniki 2.5 170KM bo wiadomo jak to jest chce sobie ostro podeprac po miescie, jakies baczki, slizgi, boczki.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 30 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 Boje sie jednak spalania w silniki 2.5 170KM bo wiadomo jak to jest chce sobie ostro podeprac po miescie, jakies baczki, slizgi, boczki.... To kup sobie 325e i zainwestuj 1000zł w szpere bedziesz bardziej zadowolony niz z 325i a wydatki na benzynke miło Cie zaskoczą :wink: Zreszta poczytaj / zobacz co Enzo potrafi zrobic ze swoją ETĄ bmw_beer <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rifresz Opublikowano 30 Grudnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 2,5e 130 KM ma tylko.... to tak jakbym kopil 2.0i O co chodzi dokladnie z ta szpera i co to jest?? Kurcze szkoda ze nieda sie okreslic mniejwiecej ile my mi spalila 170 konna 2.5i..... zalezy na jaka trafie....i zeby nie byla zajechana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
donkol Opublikowano 31 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2006 Szpera fajna sprawa sam mam to wiem w 320 e30 tylko ciekawe jak sie wpada w poslizg bez szpey ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mauser Opublikowano 31 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2006 Byq ma racje - koszta się nie zwróca. Jednak ja po swoich doświadczeniach z M20B25 teraz nie wachałbym się i wsadzał od razu M50 . Koszta się nie zwrócą, ale ten silnik to zupełnie inna bajka - kultura pracy, elastyczność, i te 20 KM czuć chocby na początku - potem jak zwykle jest mało i mało... Jak nie miałeś autka z tył napedem to prawie 200KM może Cie niemiło zaskoczyć - ja ostatnio moimi 170 KM ( a może kilkoma więce j ) przy 2000 obr i na 3 biegu z lekkiego(!) łuku wyleciałem na tory tramwajowe... Albo kup 2,0 i za jakiś czas go opchnij za te 2000 może 2500. Wsadzenie M50 - 6000zł gdybym ja wiedział przed przekładką swojego motoru że z m50 nie ma tylu problemów... ehhhh... Powodzenia, chyba masz mętlik totalny w głowie... szpera - blokada mechanizmu różnicowego - zawsze oryginalna 25% ( minimum 25% momentu przekazywane na mniej obciążone koło, jak ktos mówi że więcej ma to kłamie albo jest super magikiem mechanikiem) - pisze na dyfrze chyba S, jak podniesiesz cały tył auta to kręcąc jednym kołem, drugie powinno obracać się w tym samym kierunku, a nie w przeciwnym - BDB rzecz - cena - 1000 zł za dobrą szperę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rifresz Opublikowano 31 Grudnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2006 bezsensu kupywac 2.0 a z a powiedzmy rok 2.5...\ Ogolnie mam zamiar kupic 2.5 i cale autko dac do lakiernika zeby jakis odjazdowy kolorek zaaplikowal na nim plus jakies gustowne spoilerkiz tylu przodu listwy progowe i lekka gleba plus inne drobne sprawy wizualno techniczne wiec mysle ze nie mam co za bardzo sie rozczulac nad kolorem auta i tym z e bedzie mialo drobne wgnioty rysy bo i tak poleci do lakiernika [ Dodano: 31 Grudzień 06, 11:58 ] Doszedlem do wstepnego podsumowania Zbieram kase na cos takiego -Kasta na lepszym "wypasie" coupe E30 z silnikiem 2.0 lub 2.5 silnik stan obojetny - Silnik w super stanie ze skrzynią biegow M50B25 -Lakiernik -Spoilerki -Szpera -Inne gustowne dodatki wizualno mechaniczne Wiem z e mi sie tenz abieg nie zwruci ale wsadze do kasty coupe silnik M50B25 dam do lakiernika zainsteluje spoilerki oraz szperę i jazda [ Dodano: 31 Grudzień 06, 12:38 ] http://www.autoscout24.pl/home/index/detail.asp?ts=4530253&id=hegvgsuecvt&sc=&make=13&eurofrom=0&euroto=0&zip= 325 ix naped na 4 kola hm ciekawe nie wiedzialem ze takie są, jezdzil ktos kiedys takim czyms? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.