roso89 Opublikowano 9 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 Witam Ostatnio w autku Ojca Daewoo Nubira silnik 2.0 pękł rozrząd podczas jazdy. Autko zostało oddane do mechanika wszystko ładnie zrobione miało być cały rozrząd wymieniony, ale po przejechaniu się kawałek wyszło kilka bubli. Autko nie wskazywało temperatury, na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach migała kontrolka oleju no i dalej coś cyka w silniku facet twierdzi że to ucichnie. Samochód miał myty silnik przed naszym odebraniem jak by to miało coś do tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 9 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 (edytowane) spoko możemy pomóc nawet Koreańskiej myśli technicznej.. ale zmień nazwe tematu:) miga kontrolka ciśnienia to jakby za mało oliwy było..... nie sądze żeby zawory lib prowadnice wytrzymały takie uderzenie w tłok... Edytowane 9 Lipca 2013 przez Dyziu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 9 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 w tym aucie masz silnik kolizyjny (sprawdz sobie co niesie pekniety rozrzad w takim wypadku), wymiana samego rozrządu da tyle co posmarowanie maski masłem orzechowym... jesli mechanik twierdzi, ze cykanie ucichnie to ma pewnie racje bo jesli miga kontrolka cisninia oleju, silnik zaraz stanie na dobre zmiencie partacza na porzadnego mechanika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roso89 Opublikowano 9 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 w tym aucie masz silnik kolizyjny (sprawdz sobie co niesie pekniety rozrzad w takim wypadku), wymiana samego rozrządu da tyle co posmarowanie maski masłem orzechowym...jesli mechanik twierdzi, ze cykanie ucichnie to ma pewnie racje bo jesli miga kontrolka cisninia oleju, silnik zaraz stanie na dobre zmiencie partacza na porzadnego mechanika Coś tam jeszcze wymieniał popychacze czy jakoś tak 6 sztuk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roso89 Opublikowano 9 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 spoko możemy pomóc nawet Koreańskiej myśli technicznej.. ale zmień nazwe tematu:)miga kontrolka ciśnienia to jakby za mało oliwy było..... nie sądze żeby zawory lib prowadnice wytrzymały takie uderzenie w tłok... no właśnie olej jest był sprawdzany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 9 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 ok, to juz wiadomo, ze sie troche porobilo...' ale cykanie to moze byc wiele rzeczy, moze to byc zwiazane ze zlym smarowaniem i napewno samo z siebie nie ustanie samo cykanie swiadczy o tym ze cos nie dziala jak powinno, przez internet cykacza nie namierzymy wybierzcie sie do dobrego mechanika to prawda wyjdzie na jaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roso89 Opublikowano 9 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 A ta kontrolka oleju?? To ojca najbardziej martwi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 10 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 Miga kontrolka bo traci ciśnienie i faktycznie jak Tazunio napisał, ustanie cykanie jak silnik stanie, bo sie zatrze. Cykanie pewnie od popychaczy hydraulicznych pochodzi, bo mają słabe smarowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.