matise32 Opublikowano 8 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 Siemka mam parę problemow z moja e32 chodzi oto iz 1 strasznie telepie kierownica przy 80 km/h tarcze klocki nowe 2 tygodnie temu przeszła śpiewająco przegląd 2 strasznie mam mokro pod dywanikiem kierowcy ubywa troszkę płynu nagrzewnica? 3 szyberdach uchyla sie ale nie otwiera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 8 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 tarcze klocki nowe 2 tygodnie temu przeszła śpiewająco przegląd co do telepania kierownicą to hamulce mają tylko przy hamowaniu jeżeli z zawieszeniem nic nie wykazało to albo źle sprawdzili albo to mogą być koła źle wyważone fele lub opony w innym aucie jak miałem mokre dywaniki i płyn ubywał to była nagrzewnica tutaj też bym obstawiał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nem Opublikowano 9 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 1 strasznie telepie kierownica przy 80 km/h tarcze klocki nowe 2 tygodnie temu przeszła śpiewająco przegląd Wywaz kola. Moze odwaznik sie urwal. Hamulce raczej tu niebeda odgrywac roli. 2 strasznie mam mokro pod dywanikiem kierowcy ubywa troszkę płynu nagrzewnica? Masz zalany plyn czy wode ? Jezeli plyn a dywaniki sa mokre od wody to najprawdopobodniej puszcza jakas uszczelka i cieknie ci do srodka. 3 szyberdach uchyla sie ale nie otwiera Tutaj to bez rozbierania sie nieobejdzie. Mam dokladnie na odwrot. Otwiera sie a nie uchyla. Cos sie ******zielilo w mechanizmie. Trzeba rozebrac i obejzec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matise32 Opublikowano 10 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 to samo telepanie miałem na 17 kolach tak ze sprawdze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadyzor71 Opublikowano 10 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 Mi w e34 też lekko telepie przy 90, jak przekrocze 100 to już tego nie ma, ta sama sytuacja ponizej 90. Tarcze sprawdziłem i są ok. Daj znać jak wyczaisz co to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 15 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 (edytowane) Telepanie, podniesc kazde kolo po kolei ( przy okazji rowniez tylne ).. Sprawdzcie czy nie chodzi gora dol, lewo prawo, moze jakies lozysko. Podmienic kola przod/tyl, sprawdzic czy nie pomoglo. Oprocz tarcz to najczestsze przyczyny, w skrajnych przypadkach tuleje przednich wahaczy wprawiaja w takie drgania, ale to rzadkosc. Jesli zmieniales tarcze to moga byc wadliwe fabrycznie, tarcze mierzy sie jakims tam czujnikiem, maks bicie nowej tarczy to bodajze 0,1mm. Edytowane 16 Lipca 2013 przez ChriS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian23zgc Opublikowano 16 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 Podzielam zdanie poprzednika. Ja bym zaczął od porządnego wywarzenia, jeśli nie pomoże to zostają tuleje i łożyska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jareknes Opublikowano 16 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 (edytowane) Miedzy 80-120 najpierw fele i opony , dopiero co mi Damianie , Leos wywazal na nowo po powrocie z nad morza oderwaly sie odwazniki , teraz znowu jest okey, jak ubywa plynu to plyn idzie pod dywany , szyber elektryczny , na poczatek wymienil bym na probe modol komfortu pod kanapa, chyba ze sam naped ma uszkodzone krancowki ! HYmn........ luzy w zawiasie i lozysko ,kiedys kupilem e34 co miala takie wy..........e zawieszenie ale nie trzepalo kiera tylko przy 100 wozila mnie po calej drodze ciezko bylo wrocic z Miroszowa do Zgorzelca Edytowane 16 Lipca 2013 przez Jareknes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian23zgc Opublikowano 16 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 Dla tego napisałem, że zaczął bym od kół bmw_1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matise32 Opublikowano 16 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 Ok panowie koła wyważone było po 5 gram na każdym kole dalej ustawiona zbieżność i okazało się ze 2 wahacze dolne są bardzo mocno wyeksploatować i mój były diagnosta dostał taką wiązankę ze mnie moja kobieta trzymała skoro ja płace za przegląd to mam prawo widzieć co moja gablotę boli doszło parę uszczelek do roboty itp ale to grosze po wymianie wahaczy auto płynie nie telepie ... Tytanic a co do szybra to wydaje mi sie ze silniczek ma dość lub moduł komfortu za parę dni sprawdzę dlaczego do środka wlewa się woda skoro na Dworze jest upal .. teraz moja e32 jest u blacharza potem lakiernik i składnie do kupy gleby felg dare rs itp dziękuje odezwę sie jak rozwiąże kolejny kłopot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 19 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 Ad.2:) Masz klimę? Czy czujesz w kabinie dziwny zapach? coś ala przyprawa do zup?jak przejedziesz dłonią po tapicerce podłogowej tam gdzie mokre to po wyschnięciu bez wycierania dłoń jest w takiej jakby dziwnej powłoce(ciężko to opisać)ale efekt inny niz jakbyc mial mokra dłoń od wody. Jeśli tak to nagrzewnica do wymiany i sprawdzenie połączenia jej z rurkami zasilającymi ją w płyn. Jeśli nie to do sprawdzenia masz również odpływ skroplin z klimatyzacji-w obudowie zespołu grzewczego jest na dnie w rogu rurka spustowa ale ona luźno wchodzi w lejek a len z kolei połączony jest z rurką idącą pod podłogę-jak rurka się zatka to skropliny wylewają się z lejka na wykładzinę tunelu środkowego(niedaleko pedału gazu). Ad.3 defekt styku w przycisku dla opcji otwierania(miernik w dłoń i sprawdzić przejście na odpowiednich pinach podczas naciskania przycisku) i tu również do spradzenia czy do w/w styku dochodzi zasilanie z RM z pod tylnej kanapy) Z tego co pisales to zasilanie do przycisku dochodzi na uchylanie jak i silnik ma masę i +12 bo pracuje. Więc : 1-przejscie styku(rezystancja podczas przyciskania-pomiar na wypjętym przycisku 2-zasilanie styku w +12V (pomiar napięcia na wtyczce instalacji dla przycisku dla odpowiedniego w/w styku-instalacja pod napięciem ale przycisk dalej odpięty) 3-Moduł przekaźnikowy RM pod tylną kanapą-jesli nie wiesz jakie piny mierzyc to najlatwiej podmienic RM-czasem zimne luty go gnębią 4-podmiana modułu komfortu tzw GM(obok RM) Polecam zrobić reset szyberdachu-uchyl go (bo to działa u Ciebie) a następnie zamknij go ale poprzez naciśnięcie i przytrzymanie przycisku (od uchylania)przez około 30sek(trzymaj wciśnięty aż do momentu całkowitego zamknięcia). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matise32 Opublikowano 20 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 Ad.2:)Masz klimę? Czy czujesz w kabinie dziwny zapach? coś ala przyprawa do zup?jak przejedziesz dłonią po tapicerce podłogowej tam gdzie mokre to po wyschnięciu bez wycierania dłoń jest w takiej jakby dziwnej powłoce(ciężko to opisać)ale efekt inny niz jakbyc mial mokra dłoń od wody. Jeśli tak to nagrzewnica do wymiany i sprawdzenie połączenia jej z rurkami zasilającymi ją w płyn. Jeśli nie to do sprawdzenia masz również odpływ skroplin z klimatyzacji-w obudowie zespołu grzewczego jest na dnie w rogu rurka spustowa ale ona luźno wchodzi w lejek a len z kolei połączony jest z rurką idącą pod podłogę-jak rurka się zatka to skropliny wylewają się z lejka na wykładzinę tunelu środkowego(niedaleko pedału gazu). Ad.3 defekt styku w przycisku dla opcji otwierania(miernik w dłoń i sprawdzić przejście na odpowiednich pinach podczas naciskania przycisku) i tu również do spradzenia czy do w/w styku dochodzi zasilanie z RM z pod tylnej kanapy) Z tego co pisales to zasilanie do przycisku dochodzi na uchylanie jak i silnik ma masę i +12 bo pracuje. Więc : 1-przejscie styku(rezystancja podczas przyciskania-pomiar na wypjętym przycisku 2-zasilanie styku w +12V (pomiar napięcia na wtyczce instalacji dla przycisku dla odpowiedniego w/w styku-instalacja pod napięciem ale przycisk dalej odpięty) 3-Moduł przekaźnikowy RM pod tylną kanapą-jesli nie wiesz jakie piny mierzyc to najlatwiej podmienic RM-czasem zimne luty go gnębią 4-podmiana modułu komfortu tzw GM(obok RM) Polecam zrobić reset szyberdachu-uchyl go (bo to działa u Ciebie) a następnie zamknij go ale poprzez naciśnięcie i przytrzymanie przycisku (od uchylania)przez około 30sek(trzymaj wciśnięty aż do momentu całkowitego zamknięcia). Widze ze masz cholernie wielkie pojęcie dzieki wielki jak tylko gablota wróci z blacharni to odrazu bede mascił powiem ci ze podłoga jest mokra jak by tam wode ktoś wylał fakt ze zbiorniczka spiernicza płyn ale auto nie bierze oleju nie ma dziwnej mazi pod korkiem oleju i nie ma oleju w płynie wiec uszczelka odpada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.