Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jak to ja zrobiłem sobie mały problem a więc do bagażnika wrzuciłem trochę kluczy które koleś mi oddał

dzień później pojeździłem po mieście i było wszystko ok odpalałem i gasiłem go kilkakrotnie

na następny dzień syn chciał mi umyć auto i słyszę że kręci go i kręci a tu nic mówi że nie chce odpalić gdzie palił bez problemów praktycznie od strzała

schodzę na dół rozglądam się patrze pod maskę i żadnych zmian nie widzę zaglądam do bagażnika SZOK suwmiarka którą dwa dni wcześniej wrzuciłem do bagażnika wpadła na akumulator (parę dni wcześniej ściągnąłem boczek ochronny i już nie założyłem) i tak się zaklinowała na klemie że oparła się o blachę aż się przysmażyła

wyciągnąłem ją odpiąłem aku posprawdzałem wszystkie bezpieczniki żaden nie był spalony i nic

podłączyłem aku i auto dalej nie pali cała elektryka działa 4 szyby lustra trakcja alarm centralny clima całe sterowanie do tego auto normalnie kręci

słyszałem już od kolegi żeby sprawdzić pompę bo mogła paść

miał ktoś może już taki przypadek ewentualnie proszę o podpowiedzi co i gdzie można sprawdzić

wiem wiem najlepiej pod kompa ale jak tylko koleś znajdzie chwilkę czasu to podjedzie i podepnie

oczywiście chodzi o silnik 2.5 tds

Edytowane przez Dudek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdziłem pompę ale na słuch słychać jak zaciąga paliwo po prostu podniosłem kanapę i przyłożyłem ucho do pokrywy pompy :)

2-ga opcja przewód od masy jest gdzieś przepalony

suwmiarka zahaczyła o klemę + ale jutro sprawdzę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnij auto pod kompa. Najlepszy sposób. Ja tak załatwiłem EWS w E39, założyłem nowy aku i zapomniałem dokręcić minusowej klemy do aku, ta zsunęła się robiąc zwarcie. Wszystko działało, ale auto nie paliło. Dopiero pod kompem wyszło, że padł EWS. A sprawdź jeszcze miernikiem, ile Voltów podaje podczas kręcenia, to że auto kręci nie oznacza , że daje odpowiednie prądy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj sprawdziłem pompę ściągnąłem przewód z filtra paliwa i pompa daje normalnie i to z dużym ciśnieniem auto nie odpala dalej

do tego zdjąłem filtr powietrza i napsikałem plakiem podczas kręcenia auto na chwilkę łapało

nie mam pojęcia co to może być mam nadzieje że nie pompa wtrysków

aha jak coś to 2,5 tds nie ma pompy progowej jest w 2,5 td

muszę jeszcze trochę poczekać na kolesia aż wróci z urlopu żeby podpiąć pod kompa :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proszę powiedzcie mi co to jest i do czego służy pytam ponieważ po przekręceniu kluczyka i włączeniu zapłonu coś tak tyka jak przekaźnik tylko że od kierunków wcześniej tego nie słyszałem jakby próbowało się załączyć

P7150054.JPGP7150052.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko już wiem

dzięki 5oul jest wstępna diagnoza chyba padł DDE ( 5oul ślicznie dziękuje)

czy ktoś posiada do 2,5 diesel to jest 36 tydzień 1996 r ewentualnie pożyczyć takie coś oczywiście jeżeli się okaże że to DDE chętnie odkupię.

Edytowane przez Dudek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...