Dudek Opublikowano 8 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 (edytowane) Witam, jak to ja zrobiłem sobie mały problem a więc do bagażnika wrzuciłem trochę kluczy które koleś mi oddał dzień później pojeździłem po mieście i było wszystko ok odpalałem i gasiłem go kilkakrotnie na następny dzień syn chciał mi umyć auto i słyszę że kręci go i kręci a tu nic mówi że nie chce odpalić gdzie palił bez problemów praktycznie od strzała schodzę na dół rozglądam się patrze pod maskę i żadnych zmian nie widzę zaglądam do bagażnika SZOK suwmiarka którą dwa dni wcześniej wrzuciłem do bagażnika wpadła na akumulator (parę dni wcześniej ściągnąłem boczek ochronny i już nie założyłem) i tak się zaklinowała na klemie że oparła się o blachę aż się przysmażyła wyciągnąłem ją odpiąłem aku posprawdzałem wszystkie bezpieczniki żaden nie był spalony i nic podłączyłem aku i auto dalej nie pali cała elektryka działa 4 szyby lustra trakcja alarm centralny clima całe sterowanie do tego auto normalnie kręci słyszałem już od kolegi żeby sprawdzić pompę bo mogła paść miał ktoś może już taki przypadek ewentualnie proszę o podpowiedzi co i gdzie można sprawdzić wiem wiem najlepiej pod kompa ale jak tylko koleś znajdzie chwilkę czasu to podjedzie i podepnie oczywiście chodzi o silnik 2.5 tds Edytowane 8 Lipca 2013 przez Dudek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 8 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 słychać pracę pompki paliwa? powiedz czy działa kontrolka grzania świec?tzn. czy świeci długo czy tylko przez sek. po przekręceniu zapłonu? bardzo możliwe, że upaliły Ci się ścieżki masowe w kompie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 8 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 właśnie nie jestem pewien ale chyba pompy nie słychać a co do grzania świec to normalnie tam chyba 6sek i gasną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 8 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 2-ga opcja przewód od masy jest gdzieś przepalony, ten co biegnie od aku na masę silnika... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 8 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 bez grzania świec powinien odpalić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 8 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 sprawdziłem pompę ale na słuch słychać jak zaciąga paliwo po prostu podniosłem kanapę i przyłożyłem ucho do pokrywy pompy 2-ga opcja przewód od masy jest gdzieś przepalony suwmiarka zahaczyła o klemę + ale jutro sprawdzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 8 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 może immo padło, sterownik silnika lub czujnik położenia wału jakimś cudem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latopyrz22 Opublikowano 9 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 Witam ja miałem taki przypadek ale w silniku 1.6 okazało się że sterownik DME padł coś się spaliło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 9 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 sterownik DME padł coś się spaliło czy bez kompa jest możliwość sprawdzenia tego ??? dzisiaj speciałnie naładowałem na full aku bo już miał miękkie nogi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 9 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 Podepnij auto pod kompa. Najlepszy sposób. Ja tak załatwiłem EWS w E39, założyłem nowy aku i zapomniałem dokręcić minusowej klemy do aku, ta zsunęła się robiąc zwarcie. Wszystko działało, ale auto nie paliło. Dopiero pod kompem wyszło, że padł EWS. A sprawdź jeszcze miernikiem, ile Voltów podaje podczas kręcenia, to że auto kręci nie oznacza , że daje odpowiednie prądy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 9 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 Również obstawiam,że padł przy tym jakiś moduł... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 9 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 czekam na kolesia aż znajdzie chwilkę żeby podjechać i podpiąć na razie sam nic nie ruszam bo pewnie więcej zaszkodzę niż pomogę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 9 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 Może wyjść po podłączeniu,że nie połączy się z jakimś modułem będzie wiadomo co się uwaliło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 13 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 dzisiaj sprawdziłem pompę ściągnąłem przewód z filtra paliwa i pompa daje normalnie i to z dużym ciśnieniem auto nie odpala dalej do tego zdjąłem filtr powietrza i napsikałem plakiem podczas kręcenia auto na chwilkę łapało nie mam pojęcia co to może być mam nadzieje że nie pompa wtrysków aha jak coś to 2,5 tds nie ma pompy progowej jest w 2,5 td muszę jeszcze trochę poczekać na kolesia aż wróci z urlopu żeby podpiąć pod kompa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 16 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 proszę powiedzcie mi co to jest i do czego służy pytam ponieważ po przekręceniu kluczyka i włączeniu zapłonu coś tak tyka jak przekaźnik tylko że od kierunków wcześniej tego nie słyszałem jakby próbowało się załączyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drxz Opublikowano 16 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 wydaje mi sie ze mnie tez to tyka,szczegolnie zaraz po zgaszeniu silnika, a wszystko dziala ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 16 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 wcześniej nie było tego słychać więc się pytam czy coś się zepsuło czy naprawiło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drxz Opublikowano 16 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 Nie mam pojecia btw. przelozylem opony i jest lepiej,wiec chyba to ich wina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 16 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 To wygląda na zaworki od cieczy chłodzącej, wiec raczej z odpalaniem to niewiele wspólnego. Chyba, że tam jest czujnik temperatury przy tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 16 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 dzieki teraz sprawdzałem jak tam aku bo koleś ma wpaść i przestało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 16 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 To są elektrozawory od ogrzewania, nie ma tam żadnych czujników temperatury, więc niczym to ma się do odpalania. U mnie też w e39 czasem cykają, wszystko działa, więc chyba tak musi być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 16 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 (edytowane) spoko już wiem dzięki 5oul jest wstępna diagnoza chyba padł DDE ( 5oul ślicznie dziękuje) czy ktoś posiada do 2,5 diesel to jest 36 tydzień 1996 r ewentualnie pożyczyć takie coś oczywiście jeżeli się okaże że to DDE chętnie odkupię. Edytowane 16 Lipca 2013 przez Dudek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 17 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 Nie ma sprawy. Dodać trzeba że wszystkie moduły oprócz DDE łączą się z Inpą i DISem. Jedynie DDE jest niewidoczny jakby go nie było. Stąd podejrzenie że sterownik leży. Trzeba podstawić drugi i będzie wszystko jasne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 17 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 mam pytanko bo się na tym wogule nie znam czy to jest DDE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 19 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 a ma może ktoś znajomego co handluję częściami i ma części do BMW oczywiście Wrocław i okolice sprawa pilna !!! proszę o info PW lub tel 605971737 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.