loki530 Opublikowano 1 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 Witam :bry:mam pytanko pare dni temu wy***....mi uszczelka pod głowicą ...i zastanawiam sie co zrobic bo cos strasznie w silniku dzwoni więc mogło sie cos na grubo popsuć i nie wiem czy naprawiać ten silnik (m57 530 d 1999r ) czy kupić drugi i wymienic co sie bardziej opłaca ...HELP u mechanika mówia że koszt naprawy od 1000 do 3000zł a nie wiem ile za wymiane silnika i czy jest sens wymieniac czy po naprawie starego silnika bedzie dobrze hulał czy to juz nie to samo będzie co przed awaria bo tak mi mówia znajomi :bag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hary33 Opublikowano 1 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 ja bym reanimowal dobry mechanik oceni sytuacje i wyceni naprawe bo wymiana na inny nieznaczy ze bedzie dobry . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 1 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 HELP u mechanika mówia że koszt naprawy od 1000 do 3000zł Ale za co on policzył te koszty, stwierdził jakąś diagnozę czy walnął cenę z kosmosu? Podjedź do jakiegoś porządnego mechaniora, jak nie postawi od ręki diagnozy to rozbierze górę silnika i przynajmniej obejrzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chacko e30 Opublikowano 1 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 ja bym reanimowal dobry mechanik oceni sytuacje i wyceni naprawe bo wymiana na inny nieznaczy ze bedzie dobry . X2 niewiesz co kupisz i czy "nowy" silnik nie będzie w gorszym stanie a uwierz mi na słowo 3 miesiące temu kupiłem m52b28tu ponoć w "fajnym" stanie za fajne pieniądze! co po rozebraniu się okazało że zawory pogięte bo łańcuch puścił i teraz nie moge zwrócić silnika bo gość wyjechał za granice! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 1 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 reanimuj tego co masz..... tzn po ściągnięciu głowicy mechanik powinnien ocenić co i jak.... i dać mniej więcej koszta.... bo jak to mowie ja podanie kosztów roboty przed diagnozą to strzał w kolano..... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chacko e30 Opublikowano 1 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 (edytowane) za sam demontaż nie głowicy nie powinien wziąść więcej jak 100-150zł! potem do szlifierza za ok 100zł sprawdzi szczelność i określi czy warto w najgorszym przypadku spawać czy wystarczy tylko planowanie! a materiały wynisą ok zł!! więc zostaje tylko wycena zmontowania wszystkiego do kupy! Materiały (przed chwilą sprawdzałem): -uszczelka pokrywy zaworów 79zł kpl REINZ -uszczelka głowicy cylindra od 230 do 260zł REINZ i GLASER w podobnych cenach -Uszczelniacze zaworowe 92zł kpl REINZ -uszczelki kolektora ssącego i wydechowego ok 120zł za kpl REINZ I GLASER w podobnych cenach - robocizna ok 350zł -planowanie+sprawdzenie szczelnońci (w najlepszym przypadku) ok 200zł ---------------------------------------------------------------------- to jest 1400zł + olej,filtry,ewentualnie napinacz łańcucha! i wiesz że jeszcze pojezdzisz! Edytowane 1 Lipca 2013 przez Chacko e30 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 1 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 Jesteś z brzegu to podjedź do Majewskiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nodi Opublikowano 1 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 naprawiaj,warto w naszym warsztacie ostatnio e60 m57 robiliśmy głowice z planowaniem i spr.szczelnosci uszczelki wyszlo kolesia 1,5tys.wraz z filtrami i olejem przy okazji filtr odmy klient sobie zażyczył i hula. chyba ze glowica pękła to koszty wzrastają 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 2 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 Również polecałbym koledze ocenę silnika po rozebraniu go. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Popi_90 Opublikowano 2 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 Jak u mnie strzelił pasek rozrządu to laweciarz-mechanik wziął auto i stwierdził, że najlepiej silnik wymienić, bo głowica jest "pogięta" :bag: zabrałem samochód do swojego mechanika i diagnoza była taka, że 4 zawory dostały po du***. Koszt całej naprawy razem z częściami wszystkimi wyszedł 600 zł. Na pewno warto rozebrać silnik i zobaczyć jak to wygląda happy_bmw 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_banano Opublikowano 2 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 lepiej rób ten co masz bedziesz wiedział przynajmniej czym jedziesz a jak kupisz "nowy" silnik to może sie okazać że w gorszym stanie niż ten co masz. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drxz Opublikowano 2 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 ja w lanosie robilem komplet uszczelek+planowanie glowicy za ok. 1000zl. Jezdzi jak zegarek od roku. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 2 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 tak jak napisał Chacko e30 kupuj reinz-a a długo pojeździsz... tak jak przedmówcy rób silnik a będziesz wiedział czym jeździsz... powodzonka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadyzor71 Opublikowano 2 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 (edytowane) Tylko jak się robi uszczelke to chyba zawsze może coś być dodatkowego i wtedy można liczyć parę stówek więcej. Ale mimo to też uważam, że co remont to remont. Tak jak poprzednicy, wtedy wiesz co masz. A drugi to zawsze może być kot w worku. P.S.: a tak z Ciekawości, to te 2-3 tys. to nie za mało? Znajomy ostatnio robił samodzielnie remont w scenic'u 1.9 i wyszło go koło 6tys. Tak jak pisałem, jak już otworzysz silnik to zawsze coś może wyleźć, póki co to wróżenie z fusów. Chociaż tak mi się teraz przypomina że on chyba dół też rozbierał... Edytowane 2 Lipca 2013 przez Szpadyzor71 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czaku Opublikowano 2 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 Panowie, dzwonić tudzież cykać może też panewka. Druga sprawa, to skąd wiesz że wydmuchało uszczelkę? Po za tym, kto we Wrocławiu rwie 'czapkę' w dieslu na łańcuchu za 350zł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 3 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 Jeśli chodzi o remont to poczytaj sobie temat : http://www.maxbimmer.pl/f72/e39-remont-silnika-m52-21512/ opisałem tam co jeszcze trzeba było wymienić przy okazji robienia serca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 4 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2013 ja w lanosie robilem komplet uszczelek+planowanie glowicy za ok. 1000zl. Jezdzi jak zegarek od roku. Skoro koledze coś łupie w silniku to same planowanie głowicy i wymiana uszczelek nie pomoże, niestety. po drugie uszczelka pod głowicę do Lanosa kosztuje ok.40 pln, wiem, bo wymienialiśmy u mojego koleżki całkiem niedawno, do M57 ceny od około 200 pln w górę.Reszty już nie liczę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 5 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 Raczej w 1000zł kolega się nie zmieści bo to nie dajewoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jokeymiras Opublikowano 6 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 ja w m54b30 robilem pol roku temu to mi wyszlo 5,5 tys :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 8 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 Fakt, tanio nie jest, ale jak sam zrobisz to przynajmniej wiesz czym dalej jeździsz. A ofert typu sprzedam silnik BMW, stan igła czy inne w dobrym stanie, tanio jest kupa. Efekty dopiero po założeniu, większość dzwoni, bębni, kopci albo kuleje. Niestety to realia zakupu używek motorów z nieznanych źródeł. Większość to już zakatowane graty. Dobrze, że chociaż forumowicze i może garstka innych użytkowników spoza forum dba o swoje cacka. Bo jak słyszę tekst" Ty lejesz full syntetyk do 14 letniego auta z przebiegiem pow.300 tys., Ty chory jesteś" działa na mnie niestety negatywnie. Je jednak spróbowałbym ratować jednostkę, ale wybór zawsze należy do właściciela Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 9 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 Nie ma jak to pełen syntetyk w serduchu bmw_1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.