afrus18 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 Witam,posiadam bmw e36 1.6 102KM benzyna+lpg auto jechało normalnie i nagle tak jakby odcieło zapłon,auto zgasło i przestała działac elektryka szyb a cała reszta (światła,stop,kierunki,wycieraczki,radio) działa. warto wspomnieć że przed wyjazdem gdy odpaliłem auto zadymiło sie z pod maski (z prawej strony przy szybie) ale zaraz przestało i dalej było ok. po jakimś czasie gdy znowu go odpalałem kontrolki zamrugały bardzo szybko trzy razy (i tak dwa razy pod rząd) i dopiero za którymś razem auto odpaliło aż padło na amen. bardzo prosze o pomoc i odpowiedż od czego wogóle zacząć szukać przyczyny, z góry dziękuje i pozdrawiam. Afrus18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 30 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 Jakieś zwarcie. Sprawdź kable. Jeżeli się zadymiło to trzeba było go w ogóle już nie ruszać tylko sprawdzić skąd ten dym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 30 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 jak zawsze w takim wypadku zobacz bezpieczniki może to być aparat zapłonowy lub cewka posprawdzaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afrus18 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 ja go zgasiłem i sprawdzałem ale nigdzie żadne kable nie były przytopione ani zagrzane dlatego odpaliłem i pojechałem, a może być coś z kompem? może się spalił? a co z szybami czemu nie działają i co mają wspólnego z cewką,mgą być podłączone do cewki lub kompa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisnia1419 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 Z prawej strony przy szybie patrząc zza kierownicy czy stojąc przed autem? Jak zza kierownicy to w tym miejscu masz aku w 4ro cylindrowcach - jesli tak to tam posprawdzaj kable i czy aku nie jest padnięty, mi tak migały kontrolki jak padł alternator i niedoładowywał akumulatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afrus18 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 kable i aku. są ok. ale jak sprawdzić alternator? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyto Opublikowano 30 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 (edytowane) Do odpalenia auta nie jest Ci potrzebny alternator. Altelnator na chłopski rozum możesz sprawdzić tak że podczas pracy silnika napiecie na aku (przy zgaszonym silniku na aku jest ok 12,6V) powinno być w granicach 13,7-14,3 V Edytowane 30 Czerwca 2013 przez zyto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 30 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 co mają wspólnego z cewką jak ci padł to cewka może nie dawać napięcia na aparat zapłonowy dlatego też może nie odpalać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afrus18 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 Dzięki za wszystkie wpisy (są naprawde pomocne) jutro pochytam cewkę wysokiego,aparat zapłonowy i komputer, mam nadzieje że to będzie coś z tych rzeczy,napisze również co było nie tak być może przyda się to innym użytkownikom "betek"uklon_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chacko e30 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 a ja bym sprawdził od najtańszej opcji! ściągną bym klemy i dokładnie oczyścił! miałem podobny problem i przyczyną okazał się nalot na klemie "+", i objawy były identyczne tylko tyle że ja mam u siebie korby! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afrus18 Opublikowano 1 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 Dzięki za wszystkie podpowiedziuklon_bmwale problem okazał się być całkiem błachy, centralkę od LPG mam blisko przełączników od szyb (kable idą blisko siebie) nie wiem jakim cudem ale zaczeły się zwierać i dlatego auto gasło,na drodze nie miałem możliwości sprawdzić iskry ani alternatora (jak ktoś wcześniej sugerował słabe ładowanie) dlatego kupiłem kompa,cewke wysokiego napięcia i kopułkę aparatu zapłonowego, wymieniłem to na drodze i auto odpaliło:4:ja zadowolony ogień i po 500 metrach wpadłem w dziure i sytuacja się powtórzyła,ja załamany po kumpla,hol i do domu, dopiero przez przypadek odkryłem co i jak. Dzięki za pomoc i dobre chęci. pozdro Afrus18kuog Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 2 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 no to fajnie ze taka błahostka weź oddziel porządnie te przewody i zabezpiecz bezawaryjności 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afrus18 Opublikowano 2 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 Zrobiłem jak napisałeś i teraz jest ok. tylko w portfelu zrobił się mały przeciąg ale mam za to nauczkę żeby nie podejmować nagłych i nie przemyślanych decyzji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 2 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 portfelu zrobił się mały przeciąg ale mam za to nauczkę człowiek uczy się na błędach i nie tylko ty kupiłeś pochopnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.